| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1693 .. 3384 3385 3386 3387 3388 .. 3573 .. 3757
15.07.14 09:50
dandi78 

Re: Bräute 2013

Wow Snet, dir heit jo tolli Schnäppli gmacht be euchne Möbel. Unglaublich!
Do cha me richtig Geld spare. Mues das au wieder chli afo.

Sie untersueche Schilddrüese und Eisen und d'Resultat si am Donnschtig oder spötestens Fritig parat. Zum Glück chani eifach alüte und mues nid scho wieder verbi go. Nachhär het der Arzt de sowieso drü Wuche Ferie.

15.07.14 10:02
snet 
Re: Bräute 2013

Ja, ich kaufe super gerne Möbel übers Internet, nirgends spart man sonst so viel!

@Dandi: Die Resultate liegen ja echt schnell vor! Das ist ja supi.

@eve: Ist das eure alte Vitrine, die ihr verkaufen wollt? Ich würde sie eher auf olx stellen, da hat es doch etwas mehr Interessenten...

Das mit den Weingläsern klingt toll, vor allem kann man die dann so schön präsentieren. Bei uns im Wohnzimmer/Esszimmer ist es leider etwas eng und deshalb können wir so was nicht reinstellen. Ich überlege jetzt auch den alten Sessel (der echt bequem ist), aber halt viel Platz wegnimmt durch den hier zu ersetzen http://www.ikea.com/ch/de/catalog/products/10233532/

15.07.14 10:19
Eve777 

Re: Bräute 2013

Snet jo das esch ned eusi Vitirne, s esch eifach es Inserat woni im Internet gfunde ha mit de gliche Vitrine wo mir gha händ, eifach als Bispielbild, mir händ eusi no niene insereriert bis jetzt .

Ou de Sässel gseht au mega cool us .

Dandi hei cool dassd d Bluetresultat scho so gli hesch. Warte au grad ufe Bscheid vo minere FA wäge es paar Bluetuntersüech etc., ha diversi Sache müesse loh teste etc. und hoffe jetzt s esch alles guet.

15.07.14 10:34
Eve777 

Re: Bräute 2013

Snet übrigens wäge de Vorhäng, ev. chöntisch mol no im Interio oder eso luege? Sind zwar i de Regel türer als Ikeavorhäng, aber im Momänt esch jo überall Usverchauf.

Hät übrigens no paar Wickelkommode gseh wo ev. öpis für dich wäre :

http://www.ricardo.ch/kaufen/kind-und-ba.../v/an740054058/

https://www.olx.ch/de/baby-kind/kinderzi...ommode/2186049/

http://www.ricardo.ch/kaufen/kind-und-ba.../v/an738408502/

15.07.14 10:39
dandi78 

Re: Bräute 2013

Eve, was hesch de für Sache müesse teschte? Aso muesch es nid säge wenn nid wettsch...

Ha übrigens churz e Frog: mir würde gärn mou e Versicherigsberotig in Aspruch ne. Am liebschte aber vomene unabhängige Institut (aso ke Versicherig). Heit dir e Ahnig was es do so für Firmene git? Oder macht me das bimene Treuhänder? Ha ke Ahnig...

15.07.14 10:41
snet 
Re: Bräute 2013

@Eve: Achsooo, ich dachte schon, dass ihr das so verkaufen wolltet. Hätte wohl nicht all zu viel Erfolg gehabt

Denkst du der Sessel ist klein genug für ein kleines Wohnzimmer? Momentan haben wir halt einen schwarzen Ledersessel mit ziemlich breitem Fuss und ich will, dass alles ein wenig "cleaner" aussieht. Das beige Leinensofa werden wir wohl jetzt mit einem grauen Sofaüberzug verkleiden, da es sonst wohl zu anfällig für Flecken ist und für die Rückenkissen möchten wir einen waschbaren gelben Überzug. Dann würde nämlich der Ikea-Sessel mit einem gelben Kissen supi dazu passen. Hmmm, oder die Rückenkissen doch mit einem grauen Überzug auskleiden?

Glaube eher, dass Interio wohl zu teuer ist für Vorhänge. Wir brauchen 4 Nachtvorhänge.

Danke für die Link zu den Wickelkommoden, aber es ist alles etwas gar massiv und weit weg. Eigentlich wollen wir eher was wie das hier http://www.ikea.com/ch/de/catalog/products/70167218/

15.07.14 10:44
snet 
Re: Bräute 2013

@dandi: Es gibt unabhängige Versicherungsbroker. Google mal das in deiner Nähe.

Ich kann auch gut wegen Versicherungen beraten, schliesslich war mein erster Abschluss Kauffrau Privatversicherung Den Branchenteil habe ich sogar mit einer 6 abgeschlossen

15.07.14 10:46
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo weisch Dandi ich ha vor 2 Johr müesse operiere will me bim Chräbsabstrich e Zällveränderig bemerkt het und das het sich denn innerhalb vo emene halbe Johr vo de Stufe här so schnäll veränderet, dass sie beschlosse händ, de Teil vom betroffene Gwäb usezoperiere. Jetzt muesi eifach immer all halb Johr go e Abstrich mache zum kontrolliere öbs nüm chunt. Und denn hani dasmol no öpis ganz komisches gha, und zwar hani plötzli im BH gseh dass ich uf de lingge Siite amigs wie chli Flüssigkeit ha wo us de Brust usechunt, mega schräg. Mini FA het gmeint gha solang kei Bluet debii esch wird's allwäg halb so wild sii, aber sie het jetzt glich mol e Prob devo igschickt. Und denn hani no 2 Sache testet in Bezug uf d Familieplanig, und zwar öbi wildi Blötere gha ha und Toxoplasmose, will mir händ Chatze und wär froh weni wüsst öbi det druf positiv bi, denn müessti mir künftig um das scho mol kei Sorge mache binere Schwangerschaft. Wildi Blotere hani nüm sicher gwüsst öbis wörkli gha ha und denn het mini FA gseit gha mir testes und falls ichs nonig gha hät wörd sie mir empfähle das no z impfe will das ganz übli Sache cha gä wenn me das i de Schwangerschaft bechunt. Jo jetzt beni am warte, sie söt mir hüt eigentli alüte.....

Hmmm wäge Berotige, aso us eigener Erfahrig kenni niemert, aber ha so Name wo mir öpis säge. Z.B. Kessler, http://www.kessler.ch/versicherungsberat...ngsbroking.html

Weiss aber ned öb die nur Firme betreue oder au Privatpersone, aber das esch glaub rächt e renomierti Firma....

15.07.14 10:51
Eve777 

Re: Bräute 2013

@Snet: Das tönt sehr guet mit dine Irichtigsplän, dänke de Sässel esch uf jede Fall ned zu wuchtig und wörd sicher au imene chline Zimmer cool usgseh . Was händ ehr denn sust so für Farbe im Wohnzimmer?

15.07.14 10:54
snet 
Re: Bräute 2013

@Eve: Oh, das tut mir aber Leid mit der OP vor 2 Jahren. Hoffentlich ist jetzt alles gut beim Abstrich. Meine Kollegin musste diesen Eingriff auch vor 2.5 Jahren machen, hat aber jetzt ein 10 Monate altes Mädchen!

Im Wohnzimmer ist sonst alles weiss, bis auf den Couchtisch, der aus massivem Nussbaumholz besteht und natürlich auf einem weissen Teppich steht

 1 .. 1693 .. 3384 3385 3386 3387 3388 .. 3573 .. 3757
schnell   irgendwie   eigentlich   bearbeitet   himbeer   eigentli   Zeremonie   Zuletzt   natürlich   Kollegin   gspannt   vorallem   natürli   Problem   Hochzit   langsam   einfach   richtig   schaffe   wirklich