| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1694 .. 3385 3386 3387 3388 3389 .. 3573 .. 3757
15.07.14 10:57
dandi78 

Re: Bräute 2013

Hey super, danke scho mou für euchi Tips!

Eve, ui de hesch aso grad es paar Sache müesse abkläre. Scho no krass, dass sich done Zälle so schnäll cha zum negative verändere. Eg ha das au mou gha und de hani eifach au halb Johr zum FA müesse. Nach öppe zwöi Johr eschs de zum Glück wieder guet gse. Jetz muesi wieder nur no all Johr go.
Die Flüssigkeit esch würklech schräg. Aber esch sicher guet het si dört au no grad e Prob gno. De weisch nachhär wora dass besch.

15.07.14 11:02
Eve777 

Re: Bräute 2013

Oje Dandi jo demfall händ das wörkli no paar Fraue, bi froh esch bi dir au alles oke jetzt. Ich ha das irgendwie voll unheimlich gfunde damals, bi de erste Kontrolle het sie no gseit gha ach do müend sie sich no kei Gedanke mache das händ ganz viel Fraue uf dere Stufe und das goht i de allermeiste Fäll vo elleige wieder ewäg, und bi mir esch das ganze irgendwie innerhalb vo 5 Mönet uf Stufe 3 gheit, bi ächt froh dass ichs ha chöne go useoperiere und sit do gohts mir guet. Ha au kei Bedänke wägem mol schwanger wärde ich glaube fest dra dass das wird klappe wenn d Zyyt deför stimmt .

Snet wäge de Irichtig bi euch, das wörd sicher no cool usgseh zu dem Wyys wennd no mit Hellgrau schaffsch das chani mir sehr guet vorstelle .

Zuletzt bearbeitet am 15.07.14 11:04

15.07.14 11:10
snet 
Re: Bräute 2013

@Eve: Ich kenne auch noch 2 weitere Frauen, die diese Operation machen mussten. Heute gibt es ja diese Impfung gegen Gebärmutterhalskrebs, aber wirkliche Studienergebnisse liegen ja noch nicht vor. Und eben, es sollte absolut keine Auswirkungen aufs Schwanger werden haben.

@Einrichtung: Ja, ich glaube, dass ich die zwei Rückenkissen beim Sofa nun doch auch in grau nähe (resp. mein Mami), denn Nähen kann ich nicht. Jetzt muss ich nur noch einen schönen Stoff finden, der nicht all zu teuer ist Weil der Sofaüberzug über den Rückenkissen sieht irgendwann doof aus, wenn die Kissen verknautscht sind.

15.07.14 11:12
dandi78 

Re: Bräute 2013

Eve, genau das het mir mi FA dazumal au gseit. Und es esch glaubs würklich verbreiteter als me dänkt. Mini Kollegin hets drum au gha und jetz esch au wieder guet. Mi hei eifach die halbjährliche Kontrolle gnärvt und jedesmou het me ghofft, dass es jetz wieder guet esch. Und d'Ernüechterig esch de cho, wenns sich doch no nid zum positive veränderet het. Aber wie gseit, jetz eschs jo wieder ok.
Hoffe fescht für de, dass alli Teschts guet usechöme, bzw. dass alles ir Ornig esch!

15.07.14 16:13
snet 
Re: Bräute 2013

Oh, läuft nix mehr? Ich war sogar mehr als fleissig und habe 2 Steuererklärungen gemacht Nur meine eigene liegt immer noch zuhause rum...

16.07.14 07:39
Eve777 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Zäme

Ich hoffe, s goht euch guet ? Aso ich ha gester zobe no Bscheid übercho vo minere FA, schiins esch alles guet, nur Toxoplasmose beni negativ teste worde, müessti also chli luege wäge Chatzechistli mache weni denn mol schwanger wär, sust alles oke.

Läck gester hani 2 ganz heftigi Dokus gseh, bi immer no voll erschütteret. Uf Arte esch zerst öpis cho wo sie im Fairtrade Güetesiegel nochegange sind und aso mues säge ich bi total enttüscht, bi immer fest devo überzügt gsi, dass ich öpis guets mache weni so Produkt chaufe. In Würklichkeit verdiene aber d Arbeiter ned wörkli wesentlich meh und au sust d Läbensumständ sind sehr bedänklich.

Nachhär esch no e Doku cho über es Usschaffigsgfängnis in Gänf, det sitze offebar ganz viel Lüüt i wo in sogenannter Administrativhaft sind. S esch soooo krass gsi, det sind Familievätere zeigt worde wo teilwyys scho sit x Johr i de Schwyyz sind, do gschafft und AHV etc. zahlt händ, die wärde ohni Familie abgschobe obwohl sie integriert sind. Die sind transportiert worde wie Schwerverbrächer obwohl sie sich no nie öpis zu Schulde händ cho loh, mit Hand- und Fuessfessle aso s het usgseh wie imene schlächte Hollywoodfilm. Ich ha nur no brüelt vorem TV, ganz ehrlich das esch mir so mega igfahre und ich hät nie dänkt dass so öpis i de Schwyyz möglich esch! Meine klar, die Doku het jetzt eifach ei Siite zeigt, aber ha müesse säge au wenn alles nur halb de Tatsache wörd entspräche was me det gseh het wärs no mega schlimm.

16.07.14 07:46
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme!
hey eve, super send dini test guet usecho!

jo so züg hani au scho ghört, dass das Geld schloss entli ebe gar ned bide buure achont. esch e mega verarschie, de het me sgfüehl me zahlt lieber bez me und deför chöme s Geld au die öber wos wörkli bruche... aber anschinend eschs e totali verarschig...
i be so schockiert gsi woni erfahre ha was met de text aid chleider passiert wome cha spenne. das züg wird sortiert, s guete züg verchaufes a secondhand Shops und s schlechte züg verchaufes a Händler in Afrika ond die verchaufes de nomol witer adi arme. aso sorry, i spende doch ned chleider das die necheten chöne Geld drus schlo.... sehr better... jez genis Emmer mim mai, si kennt dord heils armee es paar flüchtlingsfamilie die schwiiz und de geht sis amigs direkt dene Familie!

das met dem usschafigsgfängnis tönd au ganz schlemm :( denke oft, es verwütscht doch sowiso emmerno die falsche... :/

16.07.14 07:55
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo genau Textaid esch genau au so öpis, ich finds eifach e Frächheit dassd als Konsument so verarscht wirsch, wotsch öpis guets mache und am Schluss verdiene eifach d Detail und Zwüschehändler meh, aber die arme Sieche wo müend jede Tag irgendwie Banane ernte oder so die gsänd gar nüt vo dem. Boa bi richtig hässig, ich weiss ned wie die Lüüt wo das z verantworte händ eigentli no chöne i Spiegel luege .

Has au dänkt, meine ich bi au absolut deför, wer sich ned korrekt verhaltet i de Schwyyz de söll verreise, aber das wo do gester zeigt worde esch het gar nüt mit Kriminelle z tue gha, das sind alles Lüüt gsi wo guet französisch gschwätzt händ (esch imene Gfängnis in Genf gsi) und gschafft händ. De eint z.B. esch sit 20 Johr i de Schwiiz und het do e Familie, jetzt söll er zrugg i Kosovo, hää?? Das verstohni überhaupt ned, de het de unde jo gar nüt, findi eifach total schräg dass me öper nach sonere lange Zyyt i de Schwyyz no uswiist.

16.07.14 08:01
elea 

Re: Bräute 2013

jo me füehlt sech wörkli verarscht gell...
du da denki bi so vellne gschäfter, wie chöne die lüt nor schlofe wenn si s Geld öbers wohl vo andere mönsche stelle... es esch hemmeltrurig.. :/

16.07.14 08:08
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo s esch doch eifach leider eso, Geld regiert die Welt . Ich glaube ich mues jetzt denn eifach ufhöre Zyytig läse und TV luege, rege mi immer so mega uf.

 1 .. 1694 .. 3385 3386 3387 3388 3389 .. 3573 .. 3757
Zeremonie   einfach   vorallem   schaffe   Kollegin   himbeer   gspannt   bearbeitet   wirklich   eigentlich   Problem   Zuletzt   langsam   natürli   Hochzit   richtig   irgendwie   schnell   natürlich   eigentli