| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1695 .. 3387 3388 3389 3390 3391 .. 3574 .. 3757
16.07.14 10:12
elea 

Re: Bräute 2013

jo gell, wenni wörd welle das die bedörftige lüt för die chleider zahlet, de chönt mes jo au selber verchaufe of ricardo oder so. de senn vom spende eschs jo dass me öper schenkt wo dese denn gratis bechont....

ou so cool öberachte der em europapark? das muss u lässig si, hani scho vo velne ghört!!!!

16.07.14 10:16
himbeer 

ja s schlimmste find ich halt eifach dass das fast niemer weiss und all meined die chleider werded wiitergeh.

16.07.14 10:21
snet 

@Kleider: Wir haben letztens alles nach Serbien gespendet... Auch Sachen von Freunden zusammengetrommelt und säckeweise der orthodoxen Kirche abgegeben.

Und im H&M habe ich letztens eine Broschüre bekommen, was sie mit den Altkleidern machen. Finde ich also noch transparent.

Gemäss Tagesanzeiger ist die nachhaltigste Kleiderspende bei der Caritas. Bei uns in der Stadt hat es z.B. auch einen Container davon.

@Moon & Stars: Supi, das wird sicher ganz toll werden Eve. Vor allem hat man im Tessin ja schon so den italienischen Lifestyle, echt toll!

@Dandi: Ah, ich bin ein wenig neidisch, dass ihr in den Europapark geht. Warst du schon mal auf dieser neuen Bahn Wodan? Ich glaube jetzt gibt es auch noch eine neue Attraktion mit Arthur und den Minimoys (eine Achterbahn), aber ob die schon offen hat weiss ich nicht.

@Ferien: Mein Mann hat jetzt vorgeschlagen zuerst ins Wallis zu gehen, dann in den Wellnessurlaub und anschliessend noch nach Italien. Kennt jemand ein gutes Wellnesshotel im Südtirol?

16.07.14 10:31
elea 

jo gell himbi, me het de eifach es (falsches) guets gfüehl on denkt me helft dene lüt, debi helft me nome de zwöschehändler Geld zmache...

dass ehrs direkt abegscheckt hend snet esch natürli au e super sach!!!!

kenne es paar schöni Hotel em Südtirol. aber send all em Val Badia (Gadertal). weiss ned ob er so wiit hender fahret?

16.07.14 10:37
snet 

@Spenden: Ich spende nicht all zu viel, weil ich immer Angst habe, dass alles durch Adminkosten, etc. verschlungen wird (z.B. Greenpeace). Mein Mann spendet aber immer ziemlich viel pro Jahr - an eine Zürcher Kinder-Herzstiftung (da wurde sein Göttibueb operiert) und an Beat Richner in Kambodscha (Schweizer Spital). Ich unterstütze die Baldegger Klosterschwestern, weil ich die auch kenne und sie toll finde.

@elea: Wie weit ist das Val Badia denn zu fahren?

16.07.14 10:43
elea 

jo snet i gseh das ähnlich met dene grosse organisatione (green peace etc). ha lang em schwizerische ghörlose bund gspendet aber die letschte johr gibi nor no de Heilsarmee, welli halt det au dor mis mami genau weiss wadie met dem Geld mache...
wenn mer amigs det he fahre hemmer öpe 5h (met pause)

16.07.14 10:45
dandi78 

Snet, jo uf der Wodan beni au scho gse. Esch super, aber es rüttlet und schüttlet eifach ziemlich heftig. Mi Favorit esch immer no d'Silverstar. Eg liebe die Bahn!
Mir hei letscht Johr au im Europapark übernachtet. Es esch super, chas aso nur empfähle. Me het so au nid dä Stress dass me s'Gfühl het, me mues alles i eim Tag gse. So cha mes eher chli gmüetlich neh und es paar Sache ufe nöchscht Tag verschiebe. Zuedem si die Hotels ächt toll und sehenswärt (haut au nid grad billig). Am Obe gits ame no Shows und me cha au i Park ine go. Dört sind de no Bars wos dure Tag nid het. Ächt toll!

@Spenden: eg spende au nümme so viel wie frühner. Sicher immer Rega und Paraplegiker und de zum Teil no Krebsliga oder Herzstiftig. Mängisch au no spontan wenns z.B. irgendnöime e Naturkatastrophe ge het.

16.07.14 10:51
snet 

@elea: Ja, die grossen Organisationen (vor allem Greenpeace) finde ich auch oft zu radikal! Und mir gehen ihre Aktionen oft gegen den Strich. Also schreib doch mal welche Hotels du dort gut findest

@Dandi: Meine liebste Bahn ist auch die Silverstar. Vor allem der Moment an dem man zum ersten Mal oben ist und danach runterkracht Ich habe noch gar nie dort übernachtet, aber ist auch mal eine Idee wert. Ich habe mal eine Hochzeit im Europapark gesehen, auf Vox und fand das gaaaaanz schrecklich. Vor allem noch diese Spielzeugtischdeko

16.07.14 10:54
Emma13 

Ohh cool Europapark, ich bin mite Jahre leider echli en Schisshas worde und getrau mi nüm uf di grosse Bahne, kei Ahnig wieso... irgendwie hani jetzt eifach zu grosse Respekt devor, i mine junge Jahre hani problemlos 5x hinderenand ufd Silverstar chöne

16.07.14 11:26
dandi78 

Emma, eg be au nümme so muetig wie früehner. Mir eschs vor es paar Johre ufere Bahn a der Chilbi be eus dermasse schlächt worde, dasi jetz chli vorsichtiger be. Ha eifach Müeh, wenns drunder und drüber goht, aber wenns eifach grad us goht, so wie d'Silverstar (ohni Looping und so), de gohts prima.

Snet, jo genau, dä Moment wenn endlich dobe besch (goht jo e gfühlti Ewigkeit) und de obenabe fahrsch esch eifach unbezahlbar. Mi Ma chunt leider nid mit uf so Bahne, aber der Ma vom Kollegepäärli wo am Sunntig au derbi esch scho. Hi hi, de chani mit ihm zäme uf d'Bahn und die andere chöi go Käfele oder so.

1 .. 1695 .. 3387 3388 3389 3390 3391 .. 3574 .. 3757
Problem   himbeer   bearbeitet   schaffe   Zuletzt   natürli   eigentli   richtig   schnell   eigentlich   irgendwie   wirklich   Zeremonie   gspannt   vorallem   einfach   natürlich   Hochzit   Kollegin   langsam