| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 170 .. 337 338 339 340 341 .. 2049 .. 3757
02.07.12 14:00
Lula 

Re: Bräute 2013

@Elise: Si wohni immer gseit ha, wo TZ wird, isch nüme machbar, irgendwie isch di Fründschaft usenand, obwou i nit weiss werum. Si wos gern wetti , wei i u GG nit, u de si de no zwe Froue, di einti het letscht Jahr gürate, u wohnt e Stund ewäg u di ander wohnt ir Nächi, isch drfür uuu chaotisch...

@bergeri: I würdi ihre das mol klar u dütlech säge, u süsch haut Konsequenze drus use zieh, u se haut nüme mit Dim GG träffe, oder weniger.

@nemo: Aus was schaffisch de Du?

@reebee: U de ne anderi TZ chunnt nit i Frag?
Ha leider no nüt gfunde wäg am Pluto, aber gäbtis e Reiseveranstalter wos miech , würdis mäude...
Ä unzfrideheit? Chas si das si mit sich, ihrer Situation oder ihrem Läbe nit zfride isch, u jtzt haut eifach Di agrift, wüu i ihren Ouge Dini Figur nit perfekt isch, wobi ou hie dFrag isch, was perfekt isch?! Mim Schatz passt mini Figur , u das obwou nit mau i zfride bi drmit...
Inwiefern meint si de, Du hesch Di veränderet? U wes so "schlimm" isch, werum het si de zuegseit wo se gragt hesch ob si Dini TZ wott si? Was wetisch abblase, sHochzyt?

@valeria: Finde Dis Mail guet, wobi dAntwort vo Dim Brüetsch gant schön happig isch. I würdi mir öber anders als TZ sueche! Chas ja ou nit si. Wieso würdi denn Di GG aus ablase? Chasch de nit mit Dire Kollegin drüber rede?

02.07.12 14:15
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@Lula
ja ihn nervt alles... min Brüeder verhaltet sich echt denebed...und er merkt wie mich das mitnimmt und das tut ihm au weh... und mini best Kollegin wird inere Wuche mami und momentan grad selber chli under Stress..

han jetzt mim Brüeder numme das gschribe..und jetzt meldi mi nüüm... fertig...
Hallo Marco

Vielen dank für dein Email. Gerne möchte ich nach unseren Ferien mit dir zusammensitzen und dies persönlich besprechen.

Valeria


Min Vater meint au es interessiert ihn nöd will er erst 22 isch und er momentan sis Commingout so wott gnüsse und uslebe aber sis verhalte isch scho denebet!
ez hend mer mal 2 mönet abstand... mal luege wies usechumt und suscht muni halt wiiterluege...

02.07.12 14:16
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ reebee, nei, gang nid allei gah chleid luege, i ha z gfüehl das isch würklech schwierig.. de nimmsch gschider öpper anders mit.. (i ha das o so gmacht und bi im nachhinein ganz glücklich mit mire entscheidig..) i finde d antwort vo dire tz o ziemlech heftig. i weiss halt nid, wie eui beziehig isch. mini tz isch mini besti fründin und wenn si mir so öppis würd sägä, denn würdi mir das mau düre chopf la gah, aber wenni z gfüehl hätt, da isch würklech gar nüt dran, denn würdi das ihre o so sägä. gred im bezug ufe körper, figur usw findi muesch du di wohl füehle und wenn di wohl füehlsch, denn söus dene zwone egal si!

@ valeria, i finde dis mail o guet und villecht chöit dir, wenn chly gras drüber gwachse isch, o drüber rede. du hesch ja zum glück no anderi tz

und denn no ganz allgemein zum thema trauzüge. mir hei so früeh afah plane, dass das gloub für viel lüt no gar kes thema isch. dr tz vo mim fründ fragt würklech immer, aber i gloube das liegt o chly dranne, das er vor churzem ghürate het und das thema no recht aktuell isch.
hingege mini schwost und mini fründin si da scho zrügghaltender. ha mängisch z gfüehl, si möge sech no nid so dermit befasse, bzw. für si isches halt no sooo wit wäg. mi schatz isch arbeitsmässig o so viel wäg, daser gred aues andere als d hz im chopf het und i muess u fest ufpasse, das i das vo dene aune nid persönlich nime.

wie geit das bi euch andere so? si aui um euch ume scho füür und flamme?

02.07.12 14:20
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@ MaLu
also mini schwiegerfam interessiert sich mega dafür und mini Tante au aber all andere nöd würklcih... au bi mim GG muni luege dasses nöd zviel wird wenni numme vo dem rede..

mini Eltere interessieret sich nöd würklich defür...
ich red jetzt nöd mit ihne über das und wenns mich frööget denn ok aber suscht stillschwiegen.. suscht machi mier numme weh!

02.07.12 14:32
bergeri 

Re: Bräute 2013

@MaLu: also bi üs interssiart sich momentan no fast niamert drfür. Mini Familia frogt ab und zua und miar geben Antwort. Sini Familia tuat praktisch nüd drglicha. Min Brüatsch redet über drüber und sus niamert. Miar zwei reden au nid täglich drüber...isch bi üs jetz abiz im Hintergrund...

i hoffa das chunnt den no,

02.07.12 14:52
Lula 

Re: Bräute 2013

@valeria: Kurz u knapp, aber so schribsch ämu nüt böses. So schöns für sie isch, so "unpassend" (mir isch gad nüt optimalers igfalle) isch es gad für Di. Hesch de nit no ne anderi gueti Kollegin wo dr Part vo Dim Brüetsch chönnti übernäh?

@MaLu: Het äuä scho öbbis. Rede öbe mit dene 2 Froue drüber wo ni mir ou aus TZ chönnti vorstelle, aber sInteresse isch gloub eifach wüu di einti het letscht Jahr ghürote u di ander isch eifach fasziniert...

@snet: Wow, cooli Trouzügii!! Isch ja mega süess...
Das mit dr Kleiderprob hani auso ou überleit vorzschlah, bi bau froh bini nit di einzigi...

@bergeri: Wieso isch de sHochzyt bi öich i Hintergrund grütscht?

02.07.12 14:56
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ snet, wow das ist wirklich süss.
mal schauen, vielleicht kommt's ja noch..

@ lula, gits eigentlich news..?

@ bergeri, da bini ja beruhiget, dassi nid die einzigi bi

Zuletzt bearbeitet am 02.07.12 15:56

02.07.12 15:00
Lula 

Re: Bräute 2013

@MaLu: Nee, überhoupt nit, aso er weiss das i hie mitschriebe, u mir hei e Ordner fürs Ganze wo ni no mit de Checklistene setti fülle, aber süsch gits keini News...
Würdis aso scho mitteile...

02.07.12 15:10
Valeria01 

Re: Bräute 2013

Lula nei nei du hesch recht isch scho so.... morn gangi zu ihre go esse... ev. chani chli mit ihre rede.. sie hett scho immer es offnigs Ohr für mich
eigentlich würdi min Brüeder ebe scho welle ha... ich lueg endi august nomal und denn wenns effektiv nöd ghat suechi ööper anderst

02.07.12 15:16
Reebee 

Re: Bräute 2013

@lula
naja, eigetli isch sie mini besti fründin. mir kenned eus scho sit über 20 jahr und sind zeme ufgwachse. aber i glaub mir hend eus wohl ide letschte jahre bitz i verschiedeni richtige entwicklet. i gseh sie au nüme so viel wie früähner woni no dihei gwohnt han. mir sind halt scho immer sehr verschiede gsi.

@malu
ich mach mir scho de ganzi tag gedanke über ihri wort aber i cha mir bim beste wille nid vorstelle, dasi mi derart sött veränderet ha. klar, sicher bini nid zu 100% zfriede mit mir, aber wenns no immer druf ume riited, denn hani erscht recht s'gfühl, dasi mi muen verteidige.
anderersiits hett sie sich scho au sehr veränderet. sie macht eine uf gsundheitsfanatiker, wedlet bim chlinschte zigaretteräuchli wie wild mit ihrne händ vor de nase (und wohlgemerkt luegi scho, dasi ihre nid gad is gsicht rauche), usw. kei ahnig was passiert isch ide letschte jahr. mir hend eus wohl usenand glebt, ohni dass mirs bemerkt hend.
vilicht ischs au das wo mi insgeheim trifft, dass sich irgendwie alles veränderet hett.

 1 .. 170 .. 337 338 339 340 341 .. 2049 .. 3757
Kollegin   richtig   einfach   irgendwie   vorallem   Problem   himbeer   natürli   gspannt   schaffe   Hochzit   eigentli   natürlich   eigentlich   langsam   wirklich   Zeremonie   Zuletzt   schnell   bearbeitet