| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1696 .. 3389 3390 3391 3392 3393 .. 3575 .. 3757
17.07.14 11:01
Eve777 

Re: Bräute 2013

Merci vilmol Dandi i hoffe au s esch nüt, esch eifach mega doof so öpis no vor de Ferie ufläse .

17.07.14 11:29
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme!

dandi, super dass alles guet esch met de schleddrüse... hmmm velecht hesch ergendwie öpis met de Lebensmittel... es geht doch lüt wo empfindlech send of gwössi Produkt und die denn au wie schlapp mache! weisch wini meine?

ou nei eve, zegge send e Plog aber nei du heshc secher nüt gmacht wo din maa chrank macht! wenn de zegg scho so voll gsoge gsi esch, denn esch egal wasd machsch em Prinzip! aso musch der definitiv kei vorwürf mache! well d bakterie send jo em speichel vom zegg. ond de heter eh scho chöne ine l. einzig wenn de zegg besse het (aber nonid voll gsoge esch) ond me denn de chopf denne loht, esch doof. aber so ned. aber super send ehr jetzt grad zom Arzt gange! dasch wechtig!!!!
dönd eifach d besstell met wasserfestem steft markiere unds jede tag beobachte! so bald sech öpis veränderet det grad am Arzt sege! esch di maa de gempft geeg fsme?
nei i verstoh dini angts so, (ha jo vor paar Woche angst gha wege fsme). sesch echt de Horror! aber es schlechts gwösse musch der ned mache gell!!!!

17.07.14 11:29
himbeer 

Re: Bräute 2013

da wird scho alles in ordnig sii eve...aber me überleit sich halt immer grad s schlimmste, gell

17.07.14 13:29
Eve777 

Re: Bräute 2013

Aso mi Maa esch jetzt bim Dokter gsi und de het em de Chopf wo tatsächlich no drin gsi esch usegno. Er het ehm au gseit er sölls eifach beobachte und wenns irgendwie so ringförmigi Verfärbige geht denn söll er Antibiotika hole. Ich ha ned emol so Schiss dass er sich öpis igfange het aber mi Maa het hüt am Morge mega Kriese gschobe wäge Boreliose etc., gimpft wäge FSME esch er ned. Ich hoffe jetzt, dass ne de Dokter chli het chöne nachhaltig beruhige, d Asteckigsgfohr esch jo eigentli bi allem minim und me mues ächt grad nochli Päch ha damit das passiert.

Mir esch eifach so de Lade abe will ich irgendwie am morge am 7ni de Zägg ha welle usenä und nachhär zerst dänkt ha super wenn jetzt öpis esch bi ich gschuld dra will ichs ned richtig gmacht ha. Aber wenn du seisch Elea dass er sowieso scho agsteckt worde wär falls öpis wär denn chani de Gedanke zumindest mol wägtue. Het mi eifach au agschisse so öpis grad vor de Ferie und im dümmste Fall denn die ganze Ferie merke dass mi Maa im Hinterchopf das mitschleift.

Danke vilmol ehr sind mega lieb !

Was lauft sust so bi euch, händ ehrs sträng? Ich söt no paar Sache vor mine Ferie fertig mache, aber glaube das passt ziitlich scho no .

17.07.14 13:40
elea 

Re: Bräute 2013

leider chame jo gege boreliose ned impfe...
jo s beshcte esch dönd d stell beobahcte. ond au wenner die nöchste 3 Woche fieber oder chopfweh bechunt, lieber zom Arzt go ond e bluettest mache!
jo eve, i euchem fall wersch ned du schold ade asteckig weld de chopf ned verwötscht hesch! wenn, de hett er sech scho vorher agsteckt! im Prinzip vo dem Moment a woner zue besse het, foht d öberträgig vode bakterie a!
ebe meh chöne der ned mache, eifach beobachte ond positiv denke!!!
mer send jetzt mega pingelig wege zegge. kontrolliere eus vo chopf bes fues sobald mer ergendwie em wald oder so gsi send ond hend au en spray kauft womer amigs ad bei dönd wo sell d zegge abhalte.

18.07.14 08:39
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hallo mitenand

Wie gahts oi? Ich ha hüt frei und gah mit minere Fründin und Ihrne zwei Jungs id Badi freui mi mega.

ah und den mussi oi au na öpis verzehle: ha vorgester ä Nachricht vo oisem HZ-Fotograf becho, er wür gern mit mir (und mim HZ-Chleid ) es Shooting mache. Er wot sich meh uf HZ-Fotografie konzentriere und ä neui HP mache und gern es paar spezielle Föteli ha und da heg er ah mich denkt. meeega lieb und ich freui mi riiiiiiesig dass ich namal es Shooting mit mim Chleid chan mache. Nächst Weekend isch es schowiet. Und das Gratis

Wünsch oi en super letzte Tag vo de Wuche und den es tolle Weekend.

18.07.14 09:13
himbeer 

Re: Bräute 2013

wow das tönt ja supercool! echt es highlight
die fotene wötti denn aber gseh, hihi.

hät er denn jetz nöd hauptsächlich hochzite fotografiert?

18.07.14 09:22
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Ja würkli es richtige Highlight Ja klar, zeig oi die denn.

Nei er hätt nöd hauptsächlich HZ fotografie gmacht, er isch en Hobby Fotograf wet sich glaub jetzt uf das spezialisiere, so hanis Verstande.

18.07.14 09:22
himbeer 

Re: Bräute 2013

oh spannend! ich würd ja au mega gern so guet chöne fotografiere...

18.07.14 09:29
LucyLu 
Re: Bräute 2013

ja isch würkli hammer, ha ja eigentlich mit mim Maa es Trash the Dress wellä mache aber irgendwie passt ziitlich grad nöd so dri drum bini grad namal happier das es so klappet.

 1 .. 1696 .. 3389 3390 3391 3392 3393 .. 3575 .. 3757
Zeremonie   natürlich   Problem   gspannt   natürli   bearbeitet   vorallem   wirklich   himbeer   irgendwie   schnell   schaffe   Kollegin   langsam   Hochzit   richtig   eigentlich   eigentli   einfach   Zuletzt