| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1696 .. 3390 3391 3392 3393 3394 .. 3576 .. 3757
18.07.14 09:31
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja voll... und es trash the dress machsch denn au no? vilicht später?
mini schwö isch jetz au grad uf de suechi nacheme fotograf und sie treffed sich bald mitem erste kandidat. spannend ;-) und bald dörfi namal mit uf brutchleidersuechi!

18.07.14 09:33
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

hey lucylu so cool! do weri au mega happy em fall! wer wet scho ned nomol s chleid alegge ond es Shooting mache :D
so cool!!!!!!

18.07.14 09:37
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Weiss nöd ob mer nachher glich na es Trash the Dress machet, mal luege was es jetzt so für Föteli git bi dem Shooting, ha gseit mache alles mit nur nöd mis Chleid ahzünde oder kaputt mache tuni nöd.
ah cool, ich wür so gern wieder mal go Brutchleider mitahluege, so toll.

Gell elea, ich bin würkli voll usem Hüsli gsi wo ich die Nachricht mit dere Ahfrag gseh han, so toll das er mich ahgfrögt hät.

18.07.14 09:40
elea 

Re: Bräute 2013

nei mis chleid wördi au ned welle kabutt mache. verstohdi voll!

nei gleb wenni met öperem wörd go chleider aluege de müessti eis chaufe be neulech ofe HP gange vomene lade und nach 5 chleider hani müsse weg klicke welli si soshct grad kauft het (för was au Emmer)

18.07.14 10:16
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@LucyLu: Uuuh, das ist aber eine tolle Anfrage von eurem Fotografen. Das heisst, dass du im Besonders ins Auge gestochen bist

@Elea: Heute ist doch der Tag deines tollen Termins. Werdet ihr danach euer Umfeld einweihen?

@me: Ich habe leider wieder Hals- und Ohrenschmerzen Hoffentlich geht das bald mal weg. Sonst gehe ich heute noch in die Massage, wegen den Schmerzen im Rücken und im Fudiiiii und danach natürlich noch ins Badmintontraining Morgen ist noch Friseur-Termin, Lunchen mit Kollegin und BlueBalls-Festival angesagt. Am So gehen wir mit meinem Schwiegervater essen und danach wahrscheinlich mit Kolleginnen ins Kino. Was sind eure Pläne fürs Wochenende?

18.07.14 10:34
dandi78 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Wow LucyLu, das esch de toll! So cool dass er di agfrogt het. Do wäri aso au grad usem Hüsli. Ohhhh und de chasch dis Chleid wieder alegge... be grad chli niidisch

Snet, hoffentlich wärde dini Beschwärde endlich mou besser. Das esch müehsam wenn me so Sache immer wieder überchunt!

Mir göi hüt zobe as Blueballs. Freue mi scho mega. Dört hets immer so vöu feini Sache zum ässe. Und s'Wetter macht au super mit. Hach das wird sicher super! Morn göi mer zu minere Schwiegermueter go bade und grilliere. Das wird au sehr gmüetlich. Und Sonntig/Mäntig si mer im Europapark. Yesss, es geils Weekend stoht bevor.

18.07.14 10:39
snet 
Re: Bräute 2013

@Dandi: Ja, ich hoffe auch, dass es bald besser wird. Dafür sehe ich momentan wie ein Volltrottel aus, schliesslich hocke ich im Büro mit Stirnband und darüber meine Brille

Gehst du an ein Konzert heute Abend oder einfach nur so hin? Was ist denn dein Lieblings-Foodstand? Mir passt immer das Risotto oder das Chili con Carne. Und Europapark ist sowieso immer ein Besuch wert.

Mädels, jetzt brauch ich nochmals eure Hilfe. Elea hat schon einen guten Tipp abgegeben, aber wir suchen für September noch ein Wellnesshotel Richtung Österreich/Italien. Hat da jemand einen guten Tipp? Was ich besonders gern hätte, wäre noch tolles Essen dazu (also mit buchbar). Aber nur ca. für 3-4 Nächste, sonst wird es ja bald langweilig.

18.07.14 10:53
dandi78 

Re: Bräute 2013

Mir göi eifach so as Blueballs. Finde d'Stimmig ame so schön direkt am See. Göit dir de morn anes Konzert, Snet? Ou, cha dir nid säge weles mi Lieblingsfoodstand esch. Es git sooo vöu Sache. Maches oft so, das veli chlini Portione ässe, de chani vöu verschiedeni Sache probiere.

Wasi scho vo vielne ghört ha wo söu guet si zum Wellnesse esch s'Hotel Auerhahn am Schluchsee. Eg be aber no nie dört gse. Derfür beni scho im Parkhotel Flora am Schluchsee gse. Das esch au toll gse. Eifach zum Teil sehr rustikal.

18.07.14 11:02
Pfingstrose 

Re: Bräute 2013

Eigenheim: Dörf ich eu öpis fröge will vo eu einigi scho am baue sind oder bereits baut händ... Händ ihr immer fertigi Objekt (also es Projekt) kauft? Oder het öpert au eifach mal Land zerst kauft und den miteme Architekt planed? Mir hend en Ort wo mir unbedingt wend anezügle aber es isch überhaupt nüt ume so wie mirs wend. Es Projekt staht momentan au nöd. Chan mer de Gmeind eifach mal es Mail schriebe ob Bauland umewer wo mer allefalls chönti aluege? Ich han würklich kei Ahnig.

18.07.14 11:12
snet 
Re: Bräute 2013

@Dandi: Ja, das Blueballs ist wirklich immer einen Besuch wert, aber wir gehen da meistens einfach eins heben Und man kann dann ja wirklich schön nach hause laufen. Wir gehen auch nicht an ein Konzert morgen, kaufen einfach den obligaten Festivalpin. Hihi, ja durch das Festival könnte man sich wirklich "durchfressen", es ist nur schade, dass es sonst nichts Spezielles gibt - die Marktstände finde ich allesamt ziemlich langweilig.

Habe mir die Hotels angeschaut, aber die sind ja in Deutschland...

@Pfingstrose: Sorry, bin "nur" Mieter, kann dir dementsprechend nicht weiterhelfen.

 1 .. 1696 .. 3390 3391 3392 3393 3394 .. 3576 .. 3757
schnell   eigentlich   gspannt   schaffe   wirklich   irgendwie   Problem   Zeremonie   einfach   Hochzit   vorallem   richtig   eigentli   Zuletzt   natürlich   natürli   himbeer   bearbeitet   Kollegin   langsam