| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1697 .. 3391 3392 3393 3394 3395 .. 3576 .. 3757
18.07.14 11:14
dandi78 

Re: Bräute 2013

Pfingstrose: mir hei zerscht s'Land gha und hei de miteme Architekt zäme planet. S'Land het mi Ma vo sinere Mueter übercho. E weiss nid genau wies esch, wenn me Land suecht. Aber eg würd sicher mou der Gmeind alüte und froge ob nöime Bauland verfüegbar wär. Evtl. gäbts au Landwirtschaftsland wo chönt umzonet wärde, damits nachhär Bauland esch. Verlürsch sicher nüt wenn dört afrogsch.

18.07.14 13:56
elea 

Re: Bräute 2013

dandi ond snet, euchi wochenend töne beidi mega cool! velecht treffer der euch jo no am blueballs? :) i be au mega gern gange, aber da johr breichts es ergendwie ned!

nei snet jez hesch das emmerno... das zieht sehc jo ewig met dem hals so müehsam!!!

Pfingstrose, cha au ke rot ge, be au Mieter ;)

vor em mettag semmer no bide fa gsi. phuuu ufatme! alles gseht guet us. s härzli schloht wie bimene chline vögeli, d nackefalte gseht unuffällig us, allgemein alles guet und nüt uffällig. si het gmeint i be us de kritische Phase doss ond das mers jez döfe sege :)
am wochenend werde mer smol no sine gschwöschtert sege und allne andere de auä erst nach de ferie. esch mer jez wörkli e stei vom herze gheiht, ond es esch so crazy gsi wie das chline Alien (sorry, aber es het bez usgseh wie es Alien met dere chopfform ond so, esch aso ned bös gmeint ;) umzapplet esch, i be fast verschrocke. si hets de no agstöpft und de het sechs gwendet und zapplet :)
(sorry för de lang ego post) :)

no chorz zom wochenend, morn hani scho weder es chlises forums-treffe :)
i treffe mi met de nisliker (2014ner brut) si esch mol bimene treffe vor fast 2 johr debi gsi und set her shcribe mer vell. ond met de saerli (2012er brut), si wohnt ganz i minere nöchi und esch so lieb gsi und het mis chleid abgänderet! freu mi mega of beidi :)

sorry för de lang ego-post

Zuletzt bearbeitet am 18.07.14 14:00

18.07.14 14:08
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Ui, so schön, dass alles gut aussieht. Hihi, der kleine Alien hatte halt viel Spass. In wieviel Wochen hast du denn den nächsten Kontrolltermin? Bin schon gespannt was die Geschwister von deinem Mann zu diesen Neuigkeiten sagen

Triffst du dich in dem Fall gleich mit beiden gleichzeitig? Was unternehmt ihr denn schönes?

Hmm, heute Abend gehe ich ja nicht ans Blueballs, sondern erst morgen und da ist Dandi leider nicht am Blueballs. Aber wahrscheinlich gehe ich am Mo nochmals, wenn das Wetter einigermassen mitspielt

18.07.14 14:14
elea 

Re: Bräute 2013

de nöchst Termin hani erst i 7 Woche. ha zerst denk me het früehner kontrolle. aber anschinend esch das ned nötig ( denn werdi die 19te oder 20igste Woche si, ke ahnig...). aso so wiit wie du jetzt öpe ;)

jo i be gspannt was si sege :)

jo mer treffe eus z 3te. mer gönd eis go trenke und de velecht no bez de läde noche, mol luege :)

äh gopf, stemmt ehr hends jo beid gschrebe. schad :) ahh blueballs esch scho toll, vorallem no bi dem wetter wos ewisg lang warm esch zobe.. e traum :)

18.07.14 14:22
snet 
Re: Bräute 2013

Oh, da musst du ja noch länger auf ein Outing warten und ich somit auf die Preisgabe deines Favoriten-Mädchennamens Ich habe bereits nächste Woche wieder Ultraschall und hoffe natürlich, dass weiterhin alles gut ist.

Shoppen ist natürlich immer ganz toll, ich beschränke mich da aber momentan eher auf Online-Shopping, da hat es genau so viel Sale Irgendwie hat mich zalando verdorben, ich mag auf keinem anderen Onlineshop mehr einkaufen, es ist alles so doof.

Das Blueballs geht ja noch 10 Tage ab heute, hast also immer noch die Chance, daran teilzunehmen. Ich gehe sicher nächsten Freitag nochmals hin.

18.07.14 14:30
elea 

Re: Bräute 2013

haha de meilti Name seg der jo nor wenns e bueb wird ;) mi maa het sech scho ibeldet dass er es schnebeli gseh het i hami jo vergröhlt :D
ui du hesch ne scho nöchst Woche! schecksch mer denne s neus beldli? :)

jo zalando esch en fluecht es esch so eifach det und si hend soo vell uwahl....
nöchst fritig semmer jo scho die ferie, drom verpasi s blueballs voll das johr :(

18.07.14 14:36
snet 
Re: Bräute 2013

Jäääh, ich glaube so früh ist es nicht wirklich möglich Aussagen über das Geschlecht zu treffen. Meine FA meinte, dass man es ab der 17. SSW beurteilen kann... Muss zwar ehrlich sagen, dass ich es nicht erkannt habe, selbst als sie auf die Genitalien gezoomt haben

Jaja, ich schicke dir dann ein neues Bildli Mittlerweile sollte er ja schon ungefähr 25cm gross sein

Ach, ich finde an zalando könnte sich so mancher Onlineshop eine Scheibe abschneiden. Der Shop ist ganz einfach zu bedienen und die Lieferung erfolgt mega schnell und kostet auch nichts. Ich habe ja letztens bei Vertbaudet bestellt und es war einfach katastrophal. Ständiges Wieder-Einloggen-Müssen, Links die nicht funktioniert haben, Lieferung erst ca. 10 Tage nach Bestellung. Uiuiuiuiui.

Schade, dass du das Blueballs verpasst, würde aber sagen, dass 2 Wochen Island wohl ein guter Ersatz sind.

18.07.14 14:39
elea 

Re: Bräute 2013

jo d fa het gmeint ab de 15te Woche sisg möglich, si gseht au no nüt. aso ke ahnig was mi maa do entweckt het ha! warschinlech d nabelschnuer :ond de escher scho stolz gsi

was? 25cm? onglaublech scho so gross!!!!!!! do brengts si aber nöme alles ofe Ultraschall oder scho?

jo das stemmt, d HP vo zalando esch super bedienerfröndlech. au met de zahlig eschs mega unkompliziert, i due vell lieber gege rechnig bstelle as met kreditcharte!
was hesch de schöns bstellt jetzt? oder besch emmerno am omeluege (zalando)?

18.07.14 14:43
snet 
Re: Bräute 2013

Auf jeden Fall wäre es ja dann beim nächsten Termin möglich, dass ihr das Geschlecht erfahren dürft. Mal schauen ob ihr wie alle anderen hier auch einen Jungen bekommt oder du etwas aus der Reihe tanzt Haha, vielleicht dachte er wirklich, dass die Nabelschnur das Schnäbi ist.

Also das letzte Mal war er nicht mehr ganz auf dem Ultraschall, aber da hat man auch die einzelnen Glieder nur vermessen.

Ich habe mir jetzt 2 Umstandsjeans und einen Cardigan bestellt. Obwohl ich fleissig bestelle, besitze ich erst eine Umstandshose und eine Umstandsjeans... Haha, unglaublich!

Wahrscheinlich werde ich dieses Wochenende noch die neuen Nachttischchen aufstellen und die alten Stühle auf olx inserieren.

18.07.14 14:53
elea 

Re: Bräute 2013

jo mi maa het jo Emmer gseit er wets gschlecht end wösse. aber höt hetter vo sech us d fa gfrogt wenn me s gschlecht denn erkennt. aso i glaube ned dass er cha warte :D
jo mol luege obi mi do ireihe zode buebe oder obi us de reihe tanze, genau

jo es esch krass, au wenn de buch nonid gross esch zwecke d hose eifach shco bruuutaaaaal (vorallem bim hocke!!!). ke ahnig wie lan i da no ushalte...

 1 .. 1697 .. 3391 3392 3393 3394 3395 .. 3576 .. 3757
natürli   natürlich   Problem   Zeremonie   bearbeitet   himbeer   schnell   Kollegin   Hochzit   richtig   gspannt   langsam   eigentlich   einfach   irgendwie   schaffe   wirklich   eigentli   Zuletzt   vorallem