| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1699 .. 3395 3396 3397 3398 3399 .. 3578 .. 3757
23.07.14 08:27
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Sorry das ich mich ide letzte Täg nüm so gmolde han, ich schaffe aber neuerdings nur halbtags, merke langsam wie's astrengender wird und de ganzi Tag im Büro sitze gaht eifach nüme, drum muessi amigs am morge zimli Gas geh :)

Jöö elea, gahts der immernonig guet? Also du weisch ja, mis Büebli het mi au zimli lang plaget, aber sitem 4. Monet isch d SS wunderschön, also muesses nüd heisse ihihi

Ich gahn is SS-Yoga und finds super, bi mir ischs überhaupt nüd esotherischs, mir machet eigentli nur Üebige zum d Körperteil zstärke wo bide Schwangerschaft/Geburt am meiste beasprucht werdet (Rugge, Bei, Chrüz) Atemtechnike hemmer au scho gah, aber nüd wo nöd au suscht dihei chöntisch mache und Entspannigsüebige zum echli abefahre oder besser chöne ischlafe (vorallem im 3. Trimester) sind z.T. recht nützlich.. also ich gahn sehr gern und da ich suscht gar kei Sport mache isch das für mich ä gueti Alternative

23.07.14 08:43
himbeer 

Re: Bräute 2013

also ich bi gester s erste mal im yoga gsi und es hät mer sehr guet gfalle. es isch nur am rand chli esoterisch gsi, mir händ am afang müesse drümal das Ooommmmm singe, aber eigentlich hät mer das guet gfalle so als iistig. yoga isch ja ursprünglich meh als eifach nur turne, drum findi hät chli esoterik scho au e berechtigung :D

nachher isches brutal astrengend worde, läck han ich gschwitzt... de schweiss isch mer richtig vom körper tropfed, unglaublich. schnuufe isch tatsächlich sehr wichtig und macht en grossteil us... ich find aber, es tuet sehr guet sich mal ufs schnuufe so z konzentriere. am schluss namal entspanne und namal ooommmm... und denn hani richtig es guets gfühl gha. ich gang jetz drümal und überlegg mer denn, öbi wiiterhin regelmässig will gah.

vilciht isches au nur zuefall gsi mitem tee. chrüüzschmerze hani immerno, de buuch isch besser, obwohl ich nur gester ei tasse trunke ha. aber isch ja glich warum, hauptsach besser :-)

23.07.14 09:07
dandi78 

Re: Bräute 2013

guete morge zäme

eg chome i der letschte zit leider au nümme so zum schribe. mues immer no stellverträtig mache im büro und das goht no sicher drü wuche lang. nachhär sötts de wieder chli besser si.

eg be au scho is yoga gange. mir hets nid so passt, aber das esch wahrschinlich vor allem a der lehrerin gläge. sie esch sehr esoterisch aghucht gse und eg be mer vorcho wie inere sekte . jetz goni sit über drü johr is pilates und das esch für me e tip topi alternative zum yoga. esch aber nid usgschlosse dasi wieder mou is yoga wirde go. eifach sicher nümme zu dere lehrerin. hi hi.
elea, du chasch jo mou e probelektion mache und evtl. no e probelektion pilates. de hesch der diräkti verglich.

pms kenni leider au ziemlich guet. vor allem sit dasi pille abgsetzt ha. ha die gliche schmärze wie du himbeer, chrüzschmärze und es üsserscht unagnähms zieh i der listegegend. das esch bim letschte eisprung sowit gange dasi ha müesse e tablette neh und zum teil umegloffe be wienes grosi. au ufstoh und abhocke het sehr gschmärzt.
esch eigentlich nid unbedingt förderlich zum schwanger wärde, wenn me a sine fruchtbare täg söttigi schmärze het

23.07.14 09:28
himbeer 

Re: Bräute 2013

huhu dandi!
oh ja bi mir isches aber nöd so schlimm gsi. und bi mir häts au erst ein tag nachem eisprung agfange, defür würkli fast vo hüt uf morn. demfall chan ich dir au de frauemanteltee empfehle :-D ich finds nur lustig dasi i de letzte 6 monet brustschmerze gha ha nachem eisprung und defür de rest nöd, und jetz tuet mer alles andere weh usser brüst. naja, öfter mal was neues

23.07.14 09:35
elea 

Re: Bräute 2013

hallo Emma, gohts der demfall besser met 50% schaffe?
ah ss-yoga tönt demfall wörkli no cool. hesch denn du vorher scho yoga gmacht oder au ned? ha drom ke ahnig gha und mi de gfrogtt ob mer met röicherstäbli die Hand muess tanze oder so :D

ou himbi, cool demfall echs au bez astrengend? das hani mer ebe au bez erhoft, dass es de scho bez wie Sport au esch!

hoi dandi, jo pilates hani ebe au scho gmacht, ond das gebtis au, aber det voht d stund so frühe am (am halbi 5i)... das fendi extrem früeh...
dandi ond himbi, was mer mega gholfe het esch e spray vode Drogerie gsi met so krütli züg denne. de nochteil esch bez gsi, dass er mi Zyklus zonderopsi brocht het.. :( aber gege d schmerze hets gholfe... gell mengisch gohts eifach ned anderst dandi, ond me muess e Tablette ne weg de schmerze. ha das amigs aber so ned gern gmacht, weli de Emmer so denkt ha "hmm, jez muesi all monet eini ne :/ "

23.07.14 09:46
Emma13 

Re: Bräute 2013

elea, ja halbtags schaffe isch Gold wert... bin so froh würkli! Ich schlafe halt uu schlecht ide Nacht und jetzt chani würkli amigs am Mittag hei und meistens schlafi no 1-2 Stündli am Namittag und im Büro isches halt glich mega astrengend wenn mär de ganzi Tag muess sitze, irgendwenn weiss mär gar nüm was für ä Position izneh, s druckt und zwickt überall. Aber suscht gahts eus zum Glück guet...

Ich bin vorher is normale Yoga und scho det isch nüd mit Räucherstäbli gsi ihihi aber ja, amigs tüend mir au das OOOOMMMM summe, aber das isch öpe s einzig.. und das hani au no wele schriebe, je nach Üebig chan ä Yogastund mega astrengend si, also s isch scho Sport und nöd nur umehöckle :) im Verglich zum SS-Yoga isches eifach ä Stufe relaxter, s isch immerno astrengend aber nüme so dass mär mega is Schwitze chunt, mär mag halt au nüm würkli mite Ziit :)

Ou dandi is Pilates bini au immer so gern gange, muess denn mal luege öbi wieder i sonere Stund chönti gah...

23.07.14 09:53
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo fraue

meld mich au wieder emal
hoff bi eu alles guet? sicher eher ruhig bim schaffe im moment? (summerferieziit)

mir gahts eigentlich guet, aber merk jetzt richtig wie asträngend das es isch so churz vorem termin (sind ja nur no 2 1/2 wuche bis zum errechnete termin) huiui, isch so schnell gange !!! und schlaf leider nüm so guet :( aber das isch wohl normal :) sind die wuche no i dä kontrolle gsi und euse chli isch scho 3kg also snet, au eher es möckli han t ärztin zwei mal müesse fröge ob das wüki si chan :)) geg dä schluss nähmets ja 150-200gr pro wuche zue ... und wenni überträge sött - viel vergnüege dänn

elea, wend ihrs jetzt eigentlich wüsse wegem gschlecht? oder lönder eu überrasche?

yoga:
ghöri vo vielne das es e super sach isch ... da ich aber eh go schwümme gahn hanis bis jetzt no nie usprobiert, wirdi aber glaubs irgendwenn au mal no mache! mal luege ob das dänn öpis für mich isch, chans mer irgendwien nöd so vorstelle !

wünsch eu no ganz es schöns tägli, nöd z streng !!
liebs grüessli

23.07.14 09:56
himbeer 

Re: Bräute 2013

also es "biz" astrengend wär e krassi untertriibig, haha. ich bi fasch zämeklappt. es gseht so eifach us und me bewegt sich gfühlt ja gar nöd stark, aber es brucht viel körperspannig, balance und scho au chraft... also ich has sehr astrengend gfunde. und es isch au recht schwül und füecht gsi gester, vilicht hani au drum so gschwitzt.

mini arbetskollegin gaht hüt am gliche ort is schwangerschaftsyoga. bi gspannt was sie morn verzellt.

23.07.14 10:06
elea 

Re: Bräute 2013

jo so schlöfli send Gold wird :) chani mer guet vorstelle das alles bez unbequem wird... aber wi du schribsch, hauptsach euch gohts guet! und wörkli super hesch jez chöne reduziere!

hallo lilly, ou wow nomeno 2 Woche! wersch langsam bez ufgregt oder eschs nome vorfreud?
mi maa wets jo ned wösse wegem gschlecht und ich scho. aber i vermuete er wird weich und d neugiir öberchunt ne denn schono :)
jo gell mer gohts ebe glich, i ha bez angst dassi mi förs yoga amelde ond de fendis total doof :(
gosch denn eifahc elei go schwemme för dech oder machsch öpis inere groppe?

23.07.14 10:08
himbeer 

Re: Bräute 2013

bi eus gits mini-probleabos im yoga, elea. 3 mal für 75.- wo mer eifach innert 4 wuche muess ilöse. vilicht gits das bi dir au? und einzelni probelektione gits praktisch überall.

@lilly: wünsch dir ganz en guete schlussspurt!

 1 .. 1699 .. 3395 3396 3397 3398 3399 .. 3578 .. 3757
wirklich   eigentli   schnell   Zeremonie   gspannt   eigentlich   einfach   bearbeitet   schaffe   natürlich   Kollegin   irgendwie   Zuletzt   vorallem   natürli   Problem   richtig   himbeer   Hochzit   langsam