| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1700 .. 3397 3398 3399 3400 3401 .. 3579 .. 3757
23.07.14 10:43
elea 

Re: Bräute 2013

em Chef hemmers scho gseit. ond d sekretärin het gfrogt (welli Emmer ofs wc gange be).

jo gell früehner hend sis of ned gwösst. mis mami het au gseit of de ultraschell bilder hesch genau nüt erkennt.
jo Emma, da denki ebe au, d vorbereitig esch eifach wenn me s gschlecht kennt. alles gschlechtsneutral z chaufe esch schwerig :)de hets Baby nome wiis und gelb a :D

23.07.14 10:47
Emma13 

Re: Bräute 2013

ihihi super henders im Gschäft verkündet, di einte oder andere hends demfall gahnt... das blöde ufs WC renne jedesmal

das isch so, aber s beschte isch ja dases gar nöd soviel Uswahl het in neutrale Farbe, s isch echt nöd eifach... hend am Afang au nur wiiss/beige/gäll kauft aber s gitt nöd würkli viel, nöd dasi jetzt alles in blau wür chaufe aber glich sind d Chleidli eher Meitli/Buebe aghucht... :)

23.07.14 10:53
elea 

Re: Bräute 2013

aso verchündet hemmers nonid. es wösse ebe erst die 2 :) i galube di andere meine eifach i heig zuegno :D (send alles manne, die hend e en langi leitig :)
es graut mer ebe bez dervo es gross go verchunde. euse AL üebt met sinere Frau set 3,5johr und i wet ned dass er sech nachetene schlecht füehlt oder so :( weiss ebe nor wo s letschtmol eine vater worde esch em Büro het ehn das mega trurig gmacht, ond er het mer so leid do. wet ned dass er sech jetzt au so muess füehle... :(

hend ehr euch de au öberleit s gschlecht för euch zbahlte? gleb das chönti ned... :( wörd mi eh verplappere...

23.07.14 10:59
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ou ja das verstahni, s isch nöd so en eifachi Situation :( also ich hans au nöd gross verkündet, hans zerscht am HR und mim Chef gseit und denn nah dis nah grad dene wo's grad passt het, z.B. mal bim zmittag oder inere Pause und irgendwenn hends denn alli gwüsst...

Also mir bhaltet s Gschlecht ja für eus, s wüsset nur d Grosseltere und eusi Gschwüsterti wases gitt, und verplapperet hemmer eus bis jetzt nöd :) aber im Nachhinein würis glaubs au andersch mache und vo afang a grad allne säge, s machts scho viel eifacher... es isch au viel schöner chöne offe drüber rede, eso müemmer eus immer echli zruggbhalte und das isch gar nöd so eifach, aber es gaht ja nüm lang und denn isch euses süesse Gheimnis glüftet :)

23.07.14 11:03
elea 

Re: Bräute 2013

jo so wettis au mache. vorzue, wis grad passt...

ah wörkli, wörde ders röckwerdkend anderst mache? gleb i wet secher eifach de Name för me bhalte, eifach nor welli angst hett vor döfe komentär ergendwie...

23.07.14 11:09
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ich glaub mir würets jetzt andersch mache, ja... mir hend zerscht denkt es macht sicher allne Freud wenns ä Überraschig gitt aber di meiste hend sich ab dem nur gnervt nur wenigi hends eso ufgfasst dass mär sich ufd Überraschig chan freue, hetti nöd denkt aber bi eus im Umkreis isches so gsi.

De Name bhaltemer au für eus, genau usem gliche Grund... vilicht isches nöd mal bös gmeint wenn mal en negative Kommentar sötti cho, aber ich find de Entscheid isch doch eifach nur de Eltere überlah :) s isch eh scho gnueg schwierig sich für en Name z'einige :)

23.07.14 11:16
elea 

Re: Bräute 2013

ah echt? guet d lüt send halt Emmer neugiirig, chani verstoh, bes jo au :D

jo, i glaub mer miech das de Name kabott wenn jez öper öpis negativs wörd sege. und i galube wenns bebe shco of de welt esh leugt niemerts bebe a ond seit "herzig, aber de Name fendi doof"
i ha drom scho set joohre en meitli Name, ond woni de mol em koleg gsiet ha meint er nor "das dönd wie en Name för es chinesischs chend" ond das esch mer soo hange blebe ha de gwösst, das segi niemertem me :)
hend ehr euch eigentli scho fest för en Name entschede oder eifach fang en engeri uswahl?

23.07.14 11:18
himbeer 

Re: Bräute 2013

ui ich ha am weekend de name vo mim ungeborene göttichind erfahre und ich finden super! freu mi scho meeeeega und es macht s ganze eher nochli meh fassbar.

23.07.14 11:20
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja so lustig, ich ha en name füres meitli wo mer mega gfallt. und letztens seit mini cousine so "also wenn das chind denn so heisst denn findi das gar nöd schön", also eifach so usem blaue use, sie hät genau de name wo mir gfallt brucht als biispiel für en name wo ihre gar nöd gfallt aber uf das würdi glaub denn au kei rücksicht neh.

23.07.14 11:25
Emma13 

Re: Bräute 2013

Mir hend eus definitiv geeiniget elea, eigentli scho lang... sit mär wüsset wases gitt :)

ihihi ebe genau so Sache möchti vermiede, am Schluss heissts denn eifach so und fertig. Mir hettet au scho sit Eeeewigkeite de Meitliname gah und de kennt glaubs jede i eusem Umkreis, so oft hemmers gseit ahaha

 1 .. 1700 .. 3397 3398 3399 3400 3401 .. 3579 .. 3757
schaffe   irgendwie   Hochzit   bearbeitet   gspannt   richtig   vorallem   langsam   Problem   natürli   Zeremonie   eigentlich   natürlich   einfach   Kollegin   schnell   eigentli   wirklich   himbeer   Zuletzt