| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1700 .. 3398 3399 3400 3401 3402 .. 3580 .. 3757
23.07.14 11:35
elea 

Re: Bräute 2013

haha himbi, so en mega zuefall :D
"min" meitli Name het zom glöck noniemert verhonzet (ebe bes ofe koleg). ah doch, mini schwimu het mol gseit (aso ohni dass si gwösst het das mer de Name gfallt), dass das e Name före alti frau sig :D das stört mi aber ned :D

ui Emma, krass wösse der de definitiv Name scho so lang? Sender euch schnell einig gsi?
himbi, wörd "din" meitli Name de dim maa au gfalle?

23.07.14 11:39
Emma13 

Re: Bräute 2013

ihihi mini Schwimu het au gmeint gah, jösses unter dem Name stelli sie sich es mega fiins Büebli vor... janu, denhalt

Ja mir hend ä Phase gah womer eus nur no über d Näme unterhalte hend und sind eus zimli schnell einig gsi, hend denn nur no druf gwartet z'erfahre wases gitt und sit denn sprechemer ihn au nur so a, s macht das ganze no viel schöner findi :)

23.07.14 11:48
elea 

Re: Bräute 2013

ja es het halt jede ergendwie vorstellige bimene bestemmte Name.... aber do chames nie allne recht mache. di andere mönds de halt eifach akzeptiere :)
fende jo de Name wod lilly ond ehre maa usgsuecht hend sooooooo schön! aber mi maa het de gar ned welle.. tja so sedn d gschmäcker verschede :)

jo da glaubi, esch mega herzig wend ned Emmer musch vom Baby rede sonder chasch de Name sege...

23.07.14 13:16
himbeer 

Re: Bräute 2013

hmm mir händ so unter eus no gar nie über näme greded. irgendwie hani au no gar kei lust das z mache solang mer nöd würkli schwanger sind. ich ha au nie so lieblingsnäme gha, scho früener nöd... mini kolleginne händ amigs ganzi liste gha mit näme, aber bi mir ändereds immer wieder mal, haha. ich ha so eis, zwei woni cool find (meistens wills mänsche dezue git woni au mega lässig finde) aber so richtig gedanke ha mer no nie gmacht.

min maa wirds denn mal so mache, das weissi jetz scho: ich zell eifach näme uf wo mir gfalled und er seit denn ja oder nei. so mached mers eigentlich jetz scho bi allem, bsunders i de ferie :D

23.07.14 13:20
elea 

Re: Bräute 2013

jo do bini ähnlich, hamer vorher au ned soo gross gedanke gmacht. ond e lischte hani secher au ned gha. eifach ei Name hani scho Emmer gern gha ergendwie...
haha da metem "jo.. nei.." esch de hammer diplomatisch ond effizient

23.07.14 13:39
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah so laufts eignetlich mit allem bi eus. ich mach e voruswahl und er git denn no sin senf dezue... funktioniert super

ich weiss gar nöd öb de name ihm au würd gfalle... er hät uf jede fall nüt negativs gseit wo mini cousine gmeint hät sie fänd de name schrecklich

23.07.14 16:08
snet 
Re: Bräute 2013

Oooh, jetzt läuft heute so viel im Forum und genau heute bin ich auf Revision und somit nicht wirklich im Netz.

23.07.14 16:08
snet 
Re: Bräute 2013

Oooh, jetzt läuft heute so viel im Forum und genau heute bin ich auf Revision und somit nicht wirklich im Netz.

24.07.14 07:42
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme
so entli, de letscht arbetstag bevor mer morn of Island flüget höt zobe eschs grosse packe agseit...
ah gester hemmer jo gschrebe wege yoga. i hami jetzt glich förs ss-pilates entschede. bim pilates weissi öpe was mi erwartet :) d zit esch zwar doof (16.30) aber mi maa het gfonde, voll easy de gömmer halt eifach früehner go schaffe de chasch de au früehner go :)
jetzt hoffi eifach dass den ned alles so super fiti Marathon mamis send ond i as einzige fuhle-flotsch die metti
wönsch euch en schöne chliine fritig ;)

24.07.14 08:40
snet 
Re: Bräute 2013

Wow, ihr habt echt Gas gegeben gestern, schade konnte ich nicht dabei sein.

@Sport: ich tu mich ein wenig schwer mit diesem SS-Yoga oder Pilates... Ich empfinde das einfach ein wenig als langweilig, wenn da kein kompetitiver Charakter dabei ist. Da ich aber momentan ziemlich unter Rückenschmerzen leide, möchte ich zur Schwangerschaftsgymnastik gehen, aber ich finde im Internet irgendwie kein Angebot?!

@Namen: Haben wir uns auch überlegt, als ich das erste Mal schwanger war. Beim Mädchennamen sind wir uns nie einig geworden, aber beim Jungennamen schon. Blöd ist nur, dass ich mal meinen Favoritennamen einer Kollegin gesagt habe und sie seit dem immer meinen Bauch mit diesem Namen anspricht. Ich habe ihr aber gesagt, dass dieser Name nicht unter die Top 3 unserer Favoriten kommt (will nicht, dass immer jemand den Namen verrät).

Und sonst will mein Mann ja unbedingt einen zweiten Vornamen. Ich bin da ja nicht so begeistert, aber wenn er einen guten findet, dann ok. Aber es kommen so wirklich doofe Vorschläge wie "Brent" (was bitte ist das für ein Name?). Und einen zweiten Namen zu geben um den zweiten Namen Willen, finde ich doof.

@elea: Supi, jetzt noch einen Tag arbeiten und dann geht es ab in die Ferien! Da kannst du dich auf etwas freuen.

@me: Juhuu, die Stühle sind weg! Jetzt muss ich noch meine heissgeliebte Werkbank verkaufen

 1 .. 1700 .. 3398 3399 3400 3401 3402 .. 3580 .. 3757
schnell   gspannt   natürli   Zuletzt   einfach   schaffe   bearbeitet   richtig   vorallem   Zeremonie   Hochzit   eigentlich   irgendwie   langsam   Kollegin   wirklich   himbeer   Problem   eigentli   natürlich