| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1702 .. 3401 3402 3403 3404 3405 .. 3581 .. 3757
24.07.14 15:36
Canoa 

Re: Bräute 2013

Es esch äbe scho no lostig dass das be eus so gseh esch!
Darum weissi jo ned wie das be ehne esch! Es esch jo mi Cousin!
Am Beste ech säges mou mim Mami ond sie sell mou ehri Zwillingsschöster froge wot Grossmuetter esch wies bim ältere Gschwöstete gseh esch....

Also ech fends schön wenn du din Brüeder wördisch froge, ech gloube mer set do chöne hinwäg luege ond ech dänke sone Götti zha wo emmer chli hed müesse Kämpfe im Läbe esch sehr sehr wärtvoll zha...

24.07.14 15:37
Canoa 

Hed dä Goldschmid en Website, ech ha vori googlet ond vo paar Goldschmid t Chetteli agluegt aber muess ehrlech säge die send mer zabstrackt!!!

24.07.14 15:41
snet 

Aber schau, ihr alleine seid ja schon 4 Kinder und dementsprechend eine grosse Familie, da hat wohl absolut niemand die Erwartung, dass die Taufpaten das Essen bezahlen. Da können ja locker bis zu 70 Gäste auf einmal dabei sein...

Ok, danke zu deiner Meinung betreffend meinem Bruder als Götti.

Er hat eine Homepage, aber die ist noch nicht aufgeschaltet. Er gestaltet alles nach Wunsch, man muss nur seine eigene Vorstellung mitteilen.

24.07.14 15:47
Canoa 

Also ech gloube iglade send eifach Gotti/Götti met Partner, Grosseltern und das esch es scho!

Okay darfsch mer gärn mou de Kontakt loh zuecho de chani schöscht mou verbi go! =)

Ech persönlech wet äbe werklech nome öbert us de Familie als Gotti/Götti ech be det döre Altmodisch aber vellecht beni eifach chli prägt vo minere Erfahrig woni gha ha...
Ändi Lehr hed mi mini Lehrmeisterin gfrogt öbi wetti Gotti si. Zo dem Ziitponkt hed s Gotti vom ältere Chend ehres Amt als Gotti grad könt gha ond sie hed de gseid ech chöni usläse vo welem ech wet Gotti si...ech ha de s ganze Amt abglehnt, be total froh öber die Entscheidig...es hät hende ond vore ned gstomme för mech...ech ha au niemeh öbis ghört vo ehre nochdem ech det köndt gha ha...

24.07.14 15:54
snet 

Achso, also wäre das Essen nicht ganz so teuer. Aber trotzdem ist dies eigentlich in der Verantwortung der Eltern, für das Essen aufzukommen.

Mach dir nachher eine sms.

Meine Gotte ist ja auch mit mir verwandt (Tante) und hat sich seit ca. 12 Jahren nicht mehr bei mir gemeldet und bis auf ein Weihnachtsgeschenk habe ich auch vorher nie etwas von ihr gehört. Von dem her kann ich das so nicht ganz bestätigen. Aber mit der Lehrmeisterin ist es sowieso ein spezielles Verhältnis, bei welchem ich jetzt auch nicht unbedingt Gotte sein möchte.

Naja, meine liebe Familie ist sowieso ein wenig komisch. Mein Vater weiss ja nicht, dass ich verheiratet bin und ein Baby erwarte und ich möchte auch, dass das unter Verschluss bleibt.

24.07.14 16:03
Canoa 

ech dänke s wechtigeste esch dass du ond di Ma es guets Gfühl hend bi de Wahl...klar chamer sech tüsche...aber ech gloube es esch eifach wechtig dass beidi met de Wahl zo 100 % iverstande send...
Damet niemer nocher cha säge: Ech has der jo gseid oder so....

Also zo mim Gotti hani au es speziells Verhäutnis, sie hed chorz noch de OP zo mer gseid, ech söu mech ned so astelle das seg jo nüt wo ech jetzt heig...ech hät sie chönne wätsche....

Mi Götti wohnt grad näb mine Eltere...ech ha ehn frühner jede Tag gseh ond set er sech g outet hed dasser schwul esch escher nöme vell ume...am HZ esch er gseh, aber ech ha bis höt no keis Chärtli oder es Gschänk öbercho, wasi doch sehr speziell fende...also ned dassi weiss was erwartet hät, aber es Chärtli wärs mindeste gseh...

Das verstohni scho met dim Vater, ech meine es muess för dech/euch stemme, alles anderi esch egal...

Ha gester au zo mim Ma gseid, öb mer eifach so total anderi asichte heiged weder anderi oder öb mer komplet komisch seged, är hed de eifach gmeint, nei mer lueged för eus dasses eifach för eus stemmt, alles anderi seg eus halt glich...

24.07.14 16:04
elea 

hallo Canoa,
aso i be jo letscht johr gotti worde. det esch d cherze au vode chelle gstellt worde. d taufurkund het au de Pfarrer gmacht und denn de eltere ge. de götti ond i hend denn no zeme onderschrebe.
wegem chetteli. mer hend euses em rhomberg lo mache. gseht wörki super herzig us ond het 150.- koschtet (wiisgold).
cha der soscht es beld schecke, ha gleb no eis ofem natel???
denn zuesätzlech hemmer gseit dass mer ehm chline no öpis wend schenke. mer hedn ehm denn 3 paar convers kauft die grössi 23, 28 und 32. ond es briefli dezue gschrebe dass die schüehli sympolisch sele deför stoh dass mer ehn bi all sine Schrett wend begleite! d eltere hends sehr gschätzt ond mega freud gha!!!

wegem chleid, jo wiso ned au ned es chleid? bi eus esch d taufi eher schlecht gsi. ha schwarzi hose ond en Blazer Agha.

was es gotti oder en götti sell si, das eshc för ehne onderschedlich. för me esch zb wechtig das s gotti vell ziit metem chend verbrengt und si sech noch stönd ond schöni erennerige zeme hend! so dass si wörkli en spezielli bezihig zonenad hend!

24.07.14 16:09
Canoa 

Ou jo gärn, wörd gärn es Foti gseh...=)
Du hesch jo mini Handynummere! =)

Hey das esch e mega schöni Idee met de Schuhe...das muessi mer grad mou ufschriebe...

Das bedütets eigentlech au för mech...ech ha ehn werklech paar mou gseh ou weli halt nome 50 % gschaffet ha, jetzt esch es nöme so eifach...

24.07.14 16:13
Canoa 

Am liebste hätti es Chetteli metene Löi droffe... =)

24.07.14 16:13
elea 

aso scheck ders d föteli grad rasch!

jo da met de schueh het mer ebe au gfalle. wels ned eifach so es he grüehrts gschenk esch. so hetter mega lang öpis devo, ond es stoht au för öpis! si hend wörkli freud gha muessi sege!

1 .. 1702 .. 3401 3402 3403 3404 3405 .. 3581 .. 3757
gspannt   schnell   einfach   schaffe   himbeer   bearbeitet   Zuletzt   Problem   richtig   natürlich   langsam   Zeremonie   Kollegin   wirklich   vorallem   Hochzit   eigentli   eigentlich   irgendwie   natürli