Bräute 2013 |
|
1 .. 171 .. 339 340 341 342 343 .. 2050 .. 3757
|
02.07.12 17:47
Reebee
|
Re: Bräute 2013
MaLu: genau.. in guten wie in schlechten....
das hett was ;) es isch schön, wenn me weiss dasses no anderi lüüt git, wo eim verstönd und es offes ohr hend :)
@lula ja, mir hend ebe scho immer bitz verschiedeni fründeskreis gha, nid z'letscht will mer gar nid zeme id schuel sind (sie isch knapp 1.5 jahr älter als ich und drum au e klass höcher gsi). woni no dihei gwohnt han, simmer viel zemeghockt und so, aber das hett sich denn halt gänderet wo ich weg zoge bin. die nervige theme sind vorallem ihren gsundheitswahn und chleider, wo ich halt sehr wenig mit am huet han. nid dass ich ernährig und chleider nid wichtig finde würd, aber i chas halt nid ha wenn öpper versuecht z'missioniere. me cha ja au respektiere, dass de ander nid di glich meinig hett und drum vilicht nid das thema aschniide. zudem ischs halt scho so, dass ich dur d'ross halt au weniger ziit han und die ziit denn halt lieber dihei verbringe als no dauernd irgendwo ane z'fahre. das isch vilicht falsch vo minere siite us, das gsehni i, aber de inneri schweinehund hani so schlecht chöne überwinde.
min fründ hett vorane gad no gseit dasi am samschtig womer hei cho sind nudelfertig usgseh hegi. er hegs aber uf di lang autofahrt gschobe und nid uf das, dass ich eifach kei nerve meh gha han :)
|
|
|
|
|
|
02.07.12 19:45
Sterndli04
|
Hllöchen mitenand
Hui, ehr sind ja höt wieder fliessig gsi, ha grad über 40 Mails druffe gha..
Herzlich willkomme a alli neue Brütlis.
Und das womer ja da über die eint oder ander liist, duet mer würkli leid. Ich hoffe, dass das bi eu allne wieder geut chunt, sowohl mit Trauzüüge wie Fründinne und Familiene.. Ich finde das immer so schlimm, wenn öper, vorallem grad Mamis oder besti Fründinne, öpis so gemeins über d Figur säget. Wemmer zvell het, denn weiss mer das selber und es liit a eim sälber, ob mer öpis wett dra ändere oder ned. Und wenn mer denn eh sälber nid so mit sich zfriede isch, denn wärs doch schön, wo öper da isch, mit dem mer cha rede oder so und ned, wo eim no fertig macht ...
Und Valeria: Muess au säge, dass ich die Antwort vo dim Brüeder understi finde. Ich findes ja scho guet, wemmer enand seit, was eim ned passt, aber das chan mer au anderst. Und wenns dini Hochziit isch, denn wirsch du a dem Tag au im Mittelpunkt stah. Das isch ja normal.. Ich würd sicher s Gspröch mit ihm sueche, aber au en andere Trauzüge. Well, klar, wenn er noned so alt isch und sich noned so für das Thema intressiert, denn isch er sicher au ned de richtig. Es sell ja scho eine sii, wo eim echli hilft und für eim da isch...
Danke Nemo für de Doodle. Duenen nache grad mal aluege
Bi eus isch es so, dass sich d Kollege und mini Familie sehr freut und au ame nache fragt. Sini Familie intressiers gar nid, aber ich dänke das wird am Hochziitsag au nid anders sii Und ^mir freuet eus sehr und hend denn es mega Fäst, mit allne, wo sich mit eus freuet
So, jetzt hani au wedermal gschribe und wünsch euch was.
|
|
|
|
02.07.12 22:10
Reebee
|
@lula han für dis herzige büsi abgstimmt :)
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 171 .. 339 340 341 342 343 .. 2050 .. 3757
|