| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1706 .. 3409 3410 3411 3412 3413 .. 3585 .. 3757
08.08.14 11:52
Emma13 

Re: Bräute 2013

Jöö snet dieses Babyset ist mega süss! du musst das mal by the way bei jemanden ansprechen... ihihi

08.08.14 11:55
LucyLu 
Re: Bräute 2013

jööhhh snet das ist ja wirklich Ultra Süss!!! Neee also wir haben den Tripp Trapp hier bestellt http://www.4mybaby.ch/stokke-tripp-trapp-c-727_730.html für 189.-. aber das New Born Set ist nochmals 127.- dazu dann ist es schon um die 300.- zusammen.

08.08.14 11:56
snet 
Re: Bräute 2013

Gell, super herziges Babyset. Ja, ich lass das mal ein wenig so hier und da als Kommentar fallen

10.08.14 16:04
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme! :)
mer send set fritig zrog us eusne island ferie. mer hends meeeegaaa gnosse und eus total i das land verliebt mer hend mega vell erlebt und gseh und send jez emmerno bez em ferie-flash
of all fell eschs schön weder bez vo euch z lese undi hoffe euch gohts allne guet????

11.08.14 08:25
snet 
Re: Bräute 2013

Moinmoin Miteinander

Und hattet ihr ein schönes Wochenende?

@elea: Toll, dass ihr es so genossen habt in Island. Was war denn das Highlight der Reise? Habt ihr die grossen News im Geschäft schon verkündet?

@me: Ich habe vor allem mal wieder gegessen am Wochenende (meine Lieblingsbeschäftigung). Sonst konnten wir jetzt sehr viel Babyzeugs abholen - Kleider, Stubenwagen, Wickeltuch, Autositz, etc. Und das aller schönste kommt noch: Meine SchwiMu schenkt uns den Kinderwagen. Das ist wirklich mega lieb.

Zuhause war ich auch wieder fleissig und habe angefangen die Vorhänge zu kürzen

11.08.14 08:39
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge snet

vor de ferie hemmers em Chef gseit und de sekretärin. ond er arbetskoleg het gfrogt obi zuegno ha, de hani ehm de au grad chöne sege a was es liit :) die andere denki wösses scho, aber getroue sech ned eus druf azspreche
hmm... s Highlight vode Reis? phu.... geht so vell.... wörd sege vor allemn d Einsamkeit em Hochland,d flossdorchquerige metem 4x4, ond allgemein d Natur.
es negativ-Highlight hemmer au no gha...... ha plötzli bez bluetige becho, ond mer send imene mega buuredorf die Pampa osse gsi. e bürin het eus de gseit dass es do ke Arzt geht onds nöchste Spital 1h entfernt esch. das esch di absolut längsti Autofahrt i eusem lebe gha ond mer hend beidi so angst gha dass öpis metem bebe esch.... Gott sei dank hend sis grad as notfall agluegt und em bebe eschs tiptop gange... phu, mer send so erliechteret gsi dass sogar mi maa bez tränli die auge gha het! nei mer hend wörkli gmeint jez esches weg ond mer hocke z Island die osse.... gottseidank esch alles guet cho!

ou wow jez gohts aber vorwerts met baby-Sache! hey so cool!!! s chenderzemmer (d Möbel) chöne der jo au jez de abhole oder?
si schenkt euch de chenderwage? das esch jo de hammer snet!!!!!!!!!!!!!!!!!! es mega gschenk ond e reese entlaschtig!!! so lässig!!!!!

hihi, wiso musch de d vorhäng chörze?

11.08.14 08:49
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo mitenand

Elea, welcome back! Freut mi das ihr sone tolli Reis hinter eu hend, tönt echt schön... bis uf das Erlebnis mitem Baby, ui zum Glück isch alles guet, chan de Schock verstah und freut mi würkli sehr das alles guet isch. Und dir gahts bitz besser?

Snet, cool das ihr soviel Babysache hend dörfe abhögle und das mitem Kinderwage isch ja super, gitts jetz en Bugaboo?

Mir hend au ä schöns Weekend gah, ide letzte Ziit nehmemers eh chli ruhiger.. ich mach schnell mal schlapp merk jetzt eifach wie's vo Tag zu Tag astrengender wird und d Vorfreud und d Ungeduld uf das chline Menschli stiiget immer meh, mir chönds chum erwarte. S Zimmerli staht, alli Chleidli sind gwäsche und igrumt, eus fehlt glaubs gar nüd meh a Utensilie :)

11.08.14 08:52
snet 
Re: Bräute 2013

Hihi, solche Nachrichten gehen im Geschäft dann mega schnell rum Aber ich finde das super, dass sich niemand getraut euch darauf anzusprechen. Mein Chef hat noch ein anderes Treuhandgeschäft und die haben es von meinem Chef auch erst im 5. Monat erfahren, aber seitdem ist es eher mühsam und sie wollen mit mir ständig darüber sprechen.

Wow, das klingt aber wirklich nach ganz viel tollen Erlebnissen! Ich hätte auch Spass gehabt bei der Flussüberquerung. Wie war eigentlich das Wetter?

Das mit den Blutungen war natürlich weniger gut, aber schön hat es gleich Entwarnung gegeben!

Die Möbel sind bereits bei uns im Keller. Gestern kamen auch noch sms ob ich eine Milchpumpe, Kuscheldecke, Federwiege, etc. haben möchte. Ist mega toll, dass wir alles einfach so überlassen bekommen. Ja, es ist wirklich eine riiiesen Entlastung, aber ich habe das Gefühl, dass hat dann gleich einen kleinen Konkurrenzkampf bei meiner Mutter ausgelöst. Sie meinte dann gleich, dass sie auf Geburt natürlich auch etwas Grösseres schenkt, wenn der Kleine dann ein eigenes Bankkonto hat.

Eigentlich fehlt uns jetzt nur noch eine Wickeltasche und noch mehr von diesen Hosen für Neugeborene (keine Ahnung wie die heissen).

Ich habe neue Nachtvorhänge gekauft und die von Ikea sind zwar super günstig, aber auch 3m lang. Ich muss sie deshalb auf 2.5m kürzen. Aber die Pendenzen werden immer kleiner, Stühle, Nachttische, Ausmisten ist erledigt. Jetzt noch die Vorhänge kürzen und die Glasscheibe im Schlafzimmer mit Klebefolie verschönern (sonst sieht man rein).

11.08.14 09:00
elea 

Re: Bräute 2013

hallo Emma, merci vellmol jo es goht mer vell besser. genau am tag vode abreis ed Ferie (13+2) esch alli öbelkeit weg gsi! be mega erliechteret gsi! s einzige wo emmerno zweckt send d mueterbänder. emma hört das de ned mol uf? :)
jo da chani mer guet vorstelle dass der schnell de schnuuf usgoht! esch jo ned nüt was met der ometreisch :) aber super hender ales ready! secher au es schöns und beruhigends gfüehl dass weisch, alles esch parat oder ned?

snet, s wetter esch besser gsi as erwartet! mer hend mega vell sonneschin gha, aber de wend esch geftig gsi! ei nacht hani so gfrohre em zelt dasi ke Minute pennt ha. ond en anderi nacht hemmer bed so gfrohre das mer de is Auto send go schlofe :D
jo d flussdurchquerige send absolut crazy gsi! mi maa het vorher Emmer mega cool to, das sig doch easy blablabla. ond sogar er het de ab und zue bez müsse leer shclöcke

ou wow d Möbel hender scho gholt? cool! vorallem dass ehr so vell cönet öberneh! das esch doch e reese entlaschtig ond mega grosszügig! fendi super wenn mes so chan mache!!! wenn hend ehr eigentli agfange met luege wege Möbel ond settigs züg?
mer hend jez genau fang s aller erste gschenk förs Baby becho. es paar söckli. gleb mer send jez ready

11.08.14 09:10
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ohh das freut mi elea dases dir wieder guet gaht und du d Ferie beschwerdefrei gnosse hesch :) Defür fangt bi mir d Übelkeit wieder a, nöd so schlimm wie am Afang und ohni Erbreche, aber han immer wieder en mulmige Mage... mmh das mite Bänder kenni, müesstisch Magnesium neh, das hilft sehr, am beschte frögsch s nöchst mal dini FA

Cool mitem Wetter, denn hender ja meh Glück gah wie da! Ganz grusig wie de Summer das Jahr isch... en richtige schwangere Summer für mich zwar super so, aber glich isches Schad.. hoffemer uf en goldige Herbst, denn chani vieli langi Spaziergäng mit mim chline mache :)

 1 .. 1706 .. 3409 3410 3411 3412 3413 .. 3585 .. 3757
langsam   Zeremonie   gspannt   himbeer   eigentli   schaffe   richtig   schnell   Kollegin   vorallem   Hochzit   Zuletzt   Problem   eigentlich   natürlich   irgendwie   wirklich   natürli   bearbeitet   einfach