| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1706 .. 3410 3411 3412 3413 3414 .. 3586 .. 3757
11.08.14 09:23
elea 

Re: Bräute 2013

ou nei d öbelkeit het weder agfange bi der? so en seich! a was cha das denn legge? send das au eifach d Hormon oder wie?
ja i neme set emne monet Magnesium, vorher eschs no schlemmer gsi, aso s Magnesium het scho gholfe, aber i be mer halt au Emmer bez onsecher wie fest dass "normal" esch :)
ja das stemmt, wend hochschwanger besch de eschs secher agnehmer so. obwohls mi donkt es esch gich no rect schwühl ergendwie. ou jo stell der vor wenns e schöne lange warme herbst geht ond ehr de scho vell use chönet metem chline
het eigentli d lilly mol öpis gschrebe? ehre Termin müsst jo jetzt mol si oder?

11.08.14 09:28
snet 
Re: Bräute 2013

@Emma: Genau, es wird ein Bugaboo werden Ich glaube dir, dass es langsam beschwerlich wird für dich. Bei mir ist es noch ziemlich ok, bis auf die Rückenschmerzen. Ahja, diese Schlafsäcke, Wintersäcke, etc. haben wir auch schon alle bekommen

@elea: Ui, da musstet ihr ja einiges an Wetterbedingungen mitmachen! Hattet ihr denn keine speziellen Schlafsäcke dabei? Ich wäre wahrscheinlich bei der Flussüberquerung überhaupt nicht ruhig geblieben. Da hätte ich mega Angst gehabt stecken zu bleiben!

Wir mussten das Kinderzimmer schon letzte Woche abholen, da die Vorbesitzer 1 Monat früher als geplant ausgezogen sind. Wegen dem Kinderzimmer habe ich ja etwa in der 17. Woche mal besichtigt und all die anderen Sachen, habe ich mich erst letzte Woche (22. Woche) mal angefangen auseinander zu setzen. Wir hatten jetzt einfach nur so Glück, dass wir gleich alles gefunden/bekommen haben. Der nächste Posten wird bei mir die Kinderbörse sein, am 13. September. Übrigens sind fast überall Kinderbörsen im September in der Schweiz. Und wegen der Wickelkommode schau ich jetzt rum.

11.08.14 09:34
elea 

Re: Bräute 2013

snet was esch den en wintersack?

doch doch mer hend sehr gueti schlofseck debi gha wo speziell au för chalti temp send. aber die nacht eschs Emmer öpe 5grad gsi, was em schlofsack kuschelig warm gsi wer. aber de wend het gmahct dass es grad nomol 10grad chälter gfüehlt gsi esch. ond i be e gfröhrli
jo i ha au recht Respekt gha vor de flossdorchquerige (ond has jez emmerno)

wie hesch di denn agfange wege de chenderwage informiere? fende das sehr verwerrend alles
ou guet z wösse wege de kinderbörse, merci!
wi gseit bes jez hemmer nix, ond hend au nonid agfange luege. ha nor mol per zuefall e coole weckeltesch gsi http://www.ikea.com/ch/de/catalog/products/90256727/
werde de mol luege obs de Occasion neumet för weniger Geld geht... aber ebe das het jo no ziit... chome mer eregendwie doch bez doof vor weni jez scho avo luege.....

11.08.14 09:40
Emma13 

Re: Bräute 2013

Kei Ahnig a was das chönt ligge dases mir wieder übel isch... aber ebe, no lang nöd so schlimm wie am Afang, wenns so blibt isches eigentli ganz erträglich, hoffe eifach wird nöd schlimmer.

Ah du nimmsch scho Magnesium elea, guet ä gwüsses zieh und zwicke isch normal, hani au... sind halt d Bänder wo sich dehnet und es ghört scho chli dezue.

D Lilly het ihres Büebli letzt Wuche übercho Termin wär ja eigentli hüt gsi... isch zum Glück alles guet gange!

S Chinderzimmer hend mir im Juni organisiert, also ca. 3 Mönet vorem Termin, de Chinderwage au öpe denn, mär muess halt mit Lieferfriste rechne und was gmacht isch, isch gmacht :)

Zuletzt bearbeitet am 11.08.14 09:44

11.08.14 09:44
elea 

Re: Bräute 2013

das weg de bänder seit eim vorher au nimeret he
guet so langs zom ushalte esch weg de Übelkeit.. aber glich lästig.. bliibt das jez echt bes zode Geburt?

ou secher? so schön zghöre weg de lilly das freut mi mega fest! demfall gohts ehre ond em Baby guet hoffi?

ah jo guet wenn ehr "erst" 3mt vorher agfange hend de hani no förig ziit :D
wegem chenderwage beni gar nonid secher. eventuell chöne mer eine erbe, aber de esch au scho 5jährig ond de frogi mi obi ned glöcklicher be met emne bez modernere. anderersits röit mi das velle Geld för en neue jo scho! das esch jo en reeeesee investizion aber ebe, zom glöck hani no ziit

11.08.14 09:52
Emma13 

Re: Bräute 2013

ihihi niemert seit eim wie's isch elea also ich dörf mi ja gar nöd beklage, han soooone schöni Schwangerschaft, bis uf die erste paar Mönet isches mir ja so guet gange und ich gnüsses mega. Gäg de Schluss wird's astrengender klar, aber alles ide Norm und bald isches ja sowiit

Bin au mega froh fürd Lilly :) beidne gahts tiptop.. sind wieder dihei und gnüsset ihres Glück vilicht meldet sie sich ja irgendwenn mal mit Baby-News :)

Jaja, ihr hend ja no Ziit.. ich wür eifach chli drahblibe und immer wieder Usschau halte, nöd dass denn glich unter Ziitdruck chunsch, ebe wie gseit die letzte 2 Mönet sind recht astrengend und ich han mir eifach vorgno gah dasi im letzte Monet gar nüd sottigs wett mache und bin eigentli mega froh, will jetz würi definitiv nüme möge ide Läde umenand seckle und no Züüg organisiere, isch halt glich nöd z'unterschätze :) ja.. die Chinderwäge sind mega tüür, mir hend zum Glück vieles a Chleidli übercho, aber de Rest sammlet sich halt scho... defür chan mär vieles es Zitli lang bruche..

11.08.14 09:54
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Wir bekommen ja Winterbabies und da braucht es draussen im Kinderwagen noch etwas mehr Wärme. Deshalb hat man im Winter so eine Art Schlafsack im Kinderwagen, in dem das Baby drin liegt.

Hmm, also 5 Grad sind doch gar nicht mal soooo kalt Wir haben nur spezielle Schlafsäcke für tropische Temperaturen (Seidenschlafsäcke).

Ich habe angefangen zu googeln: Wie finde ich den passenden Kinderwagen? Dann hat man die Auswahl zwischen Kinderwagen, die mitwachsen oder eben nicht. Also war mir klar, dass ich einem zum mitwachsen will. Und dann habe ich weiter gegoogelt was für die Stadt gut ist und vor allem leicht (da kein Auto). Schlussendlich bin ich dann noch in einen Fachmarkt gegangen und habe gefragt und die Bedienung war der Hammer. Bestellt haben wir ihn aber noch nicht.

Den Wickeltisch habe ich auch schon gesehen, aber mir ist etwas Negatives aufgefallen: Nur für Babies bis 12 Monate (siehe Produktinformationen).

@Emma: Vielleicht liegt ja der Kleine gerade irgendwie ungünstig und das schlägt dir auf den Magen?

11.08.14 09:58
Emma13 

Re: Bräute 2013

Genau, am beste isch sicher ä Beratig im Lade, d Uswahl isch ja sooo riesig und jede het ja selber no gwüssi Asprüch (liecht, chli, kompakt, etc.) eifach nöd hetze und sich guet informiere denn findt mär ganz bestimmt de richtigi Chinderwage.

Chan guet möglich si snet, sitere Wuche merki eifach dasi wieder müeh han mitem Mage... euses Böhnli stramplet ja au wie wild und böxlet mir mite Füessli in Mage, also guet möglich

11.08.14 10:12
elea 

Re: Bräute 2013

hihi snet, jo 5 grad esch ned so chalt. ha au scho bi minus2 em zelt ned chalt gha. aber de schiss iis-wendchont dor alli löcher

ah schön gohts de lilly ond ehrem büebli guet! das freut mi sehr!

guet a das hani gar ned denkt Emma, dass es jo de met de ziit au Emmer astrengender wert zom das züg z organisiere. det set me eigentli s 2te Trimester scho fast bez usnötze he?

ah snet, i ha denkt das het jede chenderwage automatisch denn, sone wenter-sack

ou oops du hesch recht "Als Wickeltisch für Kinder bis 12 Monate geeignet." gsehsch wie blend ond planlos ich ben

11.08.14 10:13
sonne13 

Re: Bräute 2013

hallo zäme! mäld mi au wieder mol!

wow elea, das tönt jo noch traumferie, ussert dere gschicht mitem Baby. zum glück isch alles ok, läck ich cha mer vorstelle dass das de Horror isch wenn so öppis erläbsch...

snet, du hast ja einen richtigen "flow" gerade! so cool, da geht ja ordentlich was! das mit dem geschenkten wagen ist ja super! wir haben unseren ja auch indirekt geschenkt bekommen - meine schwimu hatte uns 1000 franken zu Ostern geschenkt und gemeint, wir sollten uns damit was besonderes leisten, und das war dann genau der betrag für den occasions-Kinderwagen, den wir gekauft haben!

oh Emma, d lilly isch mami worde! schön gohts ihne guet! be gspannt wenn sie sich mäldet! irgendwie goht ziit so schnell verbii - wie letscht johr wo all uf ihres hochziit gwartet hend - zerscht dänksch es goht ned vorwärts, es goht no so lang, und schwups, isch de grossi tag do.
evt. chunnt d Übelkeit au devo, dass de mage eifach viel zwenig platz hed. ich könne das au, zwüschedüre hani au wieder übelkeitsaafäll und au mit de magesüüri hani Problem, obwohl ich jo medis nimme. die organ wärded halt scho krass zämedrückt dass die chliine Zwerge gnueg platz hend, dass das näbewirkige hed isch jo irgendwie logisch, aber scho unaagnähm

mir gohts sowiit guet, ich bi sit 2 wuche 100% chrank gschriebe. de Arzt hed bim undersuech gmeint, es seig ziit zum schone. bi denn letscht wuche e halbe tag im gschäft gsii alles goh übergäh, mine maa hed mi denn sogar abgholt dassi de lang arbeitswäg mit ÖV ned muess mache, und ich bi eifach nur kaputt gsii. es würd ächt nümm goh, ich muess duurend aneligge und mag überhaupt nümme. schlofe isch au keis erfreulichs Thema meh, aber jetzt channi jo de ganz tag pfüüsele wenni müed wirde, das hilft sehr! be halt mit zweine im buuch was de buuchumfang und beschwärde aabeläangt scho rächt voruus. no 5 Woche durehalte wär super, denn wär wuche 36 erreicht und alles sowiit prima. grundsätzlich sind mer au parat, muess no mit de kk abkläre wäge de hushaltshilf und en Hebamme für de heime hani noni gfunde, will de ferieziit isch, aber das chunnt au no.

 1 .. 1706 .. 3410 3411 3412 3413 3414 .. 3586 .. 3757
Zeremonie   einfach   eigentli   natürlich   schaffe   vorallem   richtig   irgendwie   Hochzit   Kollegin   eigentlich   langsam   himbeer   Problem   natürli   Zuletzt   bearbeitet   gspannt   schnell   wirklich