| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1707 .. 3411 3412 3413 3414 3415 .. 3586 .. 3757
11.08.14 10:18
elea 

Re: Bräute 2013

hallo sonne! schön vo der /euch zghöre!!! das esch guet dass di de Arzt 100% chrank gschrebe het! mengisch bruchts amigs e 3ti Person wo eim bez bremset well me selber amigs bez z vell wot! aber schön chasch di jez entspanne ond d ziit no gnüsse! stell mer das wörkli astrengend vor nome scho met eim em buch! was du machsch esch hochleischtigssport ;)

11.08.14 10:35
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo sonne

Schön wieder vo dir zghöre und zwüsse dases eu guet gaht! Und super dass 100% chrankgschriebe worde bisch, chan mär vorstelle dases mit 2 im Buuch no viel astrengender isch.. ich schaffe au nur no die Wuche und denn isch Babypause agseit, scho bitz komisch aber jetzt merki au dases nüme gaht im Büro, bin mittlerwile au scho ide 36. Wuche... Endspurt isch agseit!

Ohh ja elea, s 2. Trimester isch s schönste, da gahts eim ide Regel guet und mär fühlt sich "nöd schwanger" idere Ziit hend mir am meiste erledigt und ich würs definitiv wieder so mache :)

11.08.14 10:37
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Du kannst grundsätzlich mal davon ausgehen, dass alles immer Zubehör ist und extra kostet

Ja, ich habe diesen Wickeltisch auch angeschaut, aber dabei ist mir gerade aufgefallen, dass der nur für 1 Jahr benutzt werden kann und deshalb habe ich auch davon abgeraten. Beim Gulliver steht das nicht.

Ich möchte eigentlich eine ganz alte Kommode, die aber nicht zu breit ist, aber so etwas habe ich noch nicht gefunden.

@sonne: Ich wusste gar nicht, dass du schon seit 2 Wochen zu 100% krankgeschrieben bist! Ich wünsche dir in dem Fall gutes Ausruhen. Welchen Kinderwagen habt ihr euch zugelegt?

Ja, wir haben erst vor 2 Wochen angefangen mit der Ausstattung und mittlerweile schon fast alles zusammen, das ist Wahnsinn. Gerade mal CHF 500 mussten wir bis jetzt ausgeben (für die Möbel).

@me: Ich habe eigentlich gar keine Beschwerden, bis auf den Rücken. Versuche auch immer noch weiter Badminton zu spielen.

Am Di habe ich noch einen neuen Hebammentermin mit jemand anderem. Meine vorherige Hebamme hat mich immer wieder "verseckelt" (Termin vom Fr am Fr abgesagt) und meldet sich ewigs nicht. Deshalb treffe ich jetzt am Di jemand anders.

11.08.14 10:45
sonne13 

Re: Bräute 2013

wow Emma, dunkts di au ziit rast? mängisch dänki, wärs doch scho e monet spöter, aber es isch au schön nochli ziit z ha zum erhole und sich langsam mitem gedanke vertraut z mache, dass me bald z vierte isch. für mich isch das alles so ned real irgendwie! letscht wuche hani mi jo müesse vo mine arbeitsgspänli verabschiede, und ich be richtig froh gsii dass ich irgendwie gar ned kapiere was jetzt eigentli passiert, süscht hätti glaub nur ghüült

super dass au bald fertig bisch mit schaffe. ich finds wirklich sehr aasträngend und immer schmerzhafter, aber wenn mer überleid was do alles so drückt denn ischs jo au ned erstuunlich. ha sit em friitig irgendwie schmerze im underliib, schambei oder so, ha zerscht gmeint blose aber das isches glaub ned, ich dänk eifach das drückt jetzt immer meh noch abe, immer meh gwicht, wird wohl das sii. hui, be jo gspannt wieviel die beide no zuenähnd am donnstig isch wieder undersuech, freu mi scho sehr druuf. letscht mol hed de Arzt chli gstutzt will eis plötzli so viel schwerer gsii isch als s andere, jetzt lueged mer denn am donnstig wieder ob s zweite ufgholt hed, süscht muessi denn no spezielli undersüech goh mache. aber ich ha mer do ned so viel gedanke gmacht, er hed gmeint es seig süscht wirkli alles ok, evt. hed halt eifach eis grad en wachstumsschuub gmacht und s ander ned...

über de gruusig summer bini irgendwie au dankbar, hasse zwor das wätter aber hitz und so schwüli luft verträgi grad gar ned

11.08.14 10:50
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo liebi fraue

ha dänkt meld mich au mal :))

hoff eu gahts allne guet? das wetter isch zwar zum chotze ... :-/ aber sött ja glaubs wieder besser werde zum glück!

wahrschindli händs nonig all mitbecho, aber euse chli isch am 3. auguscht putzmunter uf t welt cho er isch bis jetzt en golschatz und im moment grad am schlöflä :-) <3

11.08.14 10:50
sonne13 

Re: Bräute 2013

snet, wir haben einen easywalker duo, kriegt man aber in der schweiz nicht, ist eine holländische marke, glaube ich... uns war wichtig dass der wagen leicht ist, einfach zusammen zu klappen und vor allem nicht zu breit, dass man damit auch vernünftig durch die gegend kommt... wir hatten einen super eindruck vom wagen, extrem wendig und wirklich easy zum zusammenklappen usw. sooo viele zwillingsoccasionswagen gibt es gar nicht, und wenn man einen neu kauft, inkl. dem ganzen Zubehör (ist nämlich oft wirklich gar nichts dabei) kommt man da locker auf rund 2000 franken. unser wagen ist sehr gut erhalten und es ist wirklich alles dabei, winterfusssäcke, zwei regencover, Sonnenschirme... ich freu mich schon auf die erste ausfahrt

11.08.14 10:52
sonne13 

Re: Bräute 2013

oh lilly, gaaaaaaaaaaaaaanz herzliche Glückwunsch und alles liebi für euchi chlii Family!!!! freu mi sehr dass es euch guet goht und ihr e guete start gha hend! schön dass di gmäldet hesch!!! wie heisst denn euche chlii Prinz, tuesch es verrote oder lieber ned do im netz? ohhhh, freu mi so für euch

11.08.14 10:54
Lilly4 
Re: Bräute 2013

danke vielmal sonne :-*
euse chli schatz heisst <3 Luis <3 :-)

11.08.14 10:54
Emma13 

Re: Bräute 2013

Gaht mär genau glich sonne! Freumi zwar riiiiesig uf die Ziit aber irgendwie checki gar nöd würkli was alles uf eus zuechunt, ab nöchst Wuche chönts bi eus theroretisch jederziit losgah und de Gedanke macht mi ganz chribelig... aber ich bin jetzt au uu froh dasi bald nüm muess schaffe, merke au dases nüme ganz eso eifach isch. Das wo du beschriebsch mite Schmerze im Unterliib kenni, das chöntet Senkwehe si, han ich au scho sit paar Wuche und mittlerwile isch jedes Zwicke und Zieh normal und bi dir wahrschinli au will glich es bitz "vorverschobe" bisch mit dem zuesätzliche Druck :)

Oh schön hesch bald wieder en Untersuech, mir hend nöchst Wuche de "letzti" offizielli Termin denn churz vorem ET wieder und denn regelmässig falls ich überträge wür... Jöö wür mär au nöd de Chopf zerbreche wegem Gwicht vom einte Baby, wahrschinli isches würkli grad ä Wachstumsphase wo de einti duremacht, hoffe uf jede Fall dass am Dunnschtig denn besser Bscheid weisch, wahrschinli het de zweiti genauso zuegleit idere Ziit

Geschter isches ja sooo tüppig gsi und ich han nur no gschwitzt, bin also au nöd hässig weg dem Wetter, obwohl ebe.. würkli Summer chan mär dem nöd sege...

11.08.14 10:58
elea 

Re: Bräute 2013

Emma, demfall hesch theroetisch no en monet he? du besch wörkli scho mega em netspurt

aso wie bem Auto, jedes extra choschtet
eus het ebe de sundvik weckeltesch so guet gfalle well de nachetene wiene rechtigi komode chasch bruche onds de nöm wine weckeltesch usgseht...
i wet jo augentli au gern eifach es Sideboard ond de det s wickelzüg druf due aber mi maa fendi die Idee doof

sonne i fendes Emmer so spannend wenn du vo dine 2 chline verzellsch. es esch jo doch grad nomol öpis ganz anders :) be au scho mega gspannt of ehr 2 meitli, 2 buebe oder is Mischmasch hend
gell zwilingli chöme die regel ehner früehner ofd welt oder?

 1 .. 1707 .. 3411 3412 3413 3414 3415 .. 3586 .. 3757
eigentli   Zeremonie   richtig   Problem   vorallem   irgendwie   Kollegin   schnell   natürlich   schaffe   langsam   gspannt   einfach   bearbeitet   eigentlich   Zuletzt   Hochzit   wirklich   himbeer   natürli