| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1707 .. 3412 3413 3414 3415 3416 .. 3587 .. 3757
11.08.14 11:00
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hoooooi liebi Lilly en dicke Schmatz dir und dim chline Schnügeli

11.08.14 11:00
sonne13 

Re: Bräute 2013

Emma, echt, senkwehe? hui... wenn hesch denn du das gha? die selled denn eifach ned z fescht pressiere ab wenn isch denn das "normal"? säges denn mol em Arzt, mol luege was dä meint. er hed letscht mol scho de iidruck gha de buuch seig chli "gsunke", aber mitem gebärmuetterhals isch alles ok gsii...

cha mer vorstelle dass chribbelig besch, scho komisch wenn nie weisch wenns los goht! die Phase chunnt denn be mer sicher au no! be jo gspannt wenns be dir babynews gid! hoffe chasch di denn nochli erhole deheime - cha der guet nochefühle dass es aahängt.

so, ich goht jetzt wieder goh aneligge, mag nümm höckle... evt. bis spöter!

11.08.14 11:01
elea 

Re: Bräute 2013

hey lilly, schön voder zghöre! (ha vorher grad d Emma gfrogt wis euch goht)
i gratuliere euch vo ganzem herze ond freue mi sehr dass es euch beidne guet goht!!!!
de Name vo euchem schätzeli hesch j scho gseit, aber d schribwiis fendi super genial em fall!!!!!!! "Luis" eschs erste wort gsi woni ha chöne schribe (no vor mim Name), wel da e Figur us emne chenderbuech gsi esch!!!
uf all fell nomol alles guet!!!!

11.08.14 11:02
snet 
Re: Bräute 2013

@Lilly: Gratuliere zu deinem Luis. Schön, dass er so ein braver ist.

@sonne: Das klingt ja top mit dem Kinderwagen, den ihr ausgesucht habt. Das glaube ich dir gerne, dass ihr gar nicht so viel Auswahl gehabt habt. Seid ihr also wegen dem Kinderwagen extra nach Holland gefahren?

@Emma: Um ehrlich zu sein, bin ich froh, dass ich "erst" in der 23. SSW bin. Mir macht der Gedanke ans Elternsein in letzter Zeit ziemlich Angst. Vor allem habe ich auch gar keine Ahnung von Babies. Ich bin froh, wenn ich mal mit der Hebamme zusammensitzen kann und dann das Ganze mal anschaue.

@me: Es ist schon 11:00 Uhr und ich habe Hunger! Das doofe Wetter macht einen aber nicht gerade sehr an, rauszugehen...

11.08.14 11:07
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Emma13:
Hoooooi liebi Lilly en dicke Schmatz dir und dim chline Schnügeli

danke liebi Emma en dicke Schmatz zrug eu zwei

11.08.14 11:11
Emma13 

Re: Bräute 2013

Sonne ich han die Senkwehe sit ca. 2 Wuche, also 34. SSW... weiss nöd ab wenn sie normal sind, chan mär aber vorstelle dases bi dir eher es bitzli vorher chönti si. Es fühlt sich so a, dass de Buch für 30-45 Sek. ganz härt wird und amigs mit oder ohni Unterliibsschmerze (ähnlich wie Mensschmerze bi mir) isch aber ganz normal, d Gebärmuetter isch am vorschaffe aber am Gebärmuetterhals sött nüd passiere, mine isch au no ganz gschlosse...

Snet, ich verstahn dini Angst, ich selber han au kei Ahnig vo Babies, no nie gwicklet, no nie bädelet, aber ich bin mir ganz sicher dass das denn automatisch chunt, ich merke eifach wie die Muetterliebi vo Tag zu Tag stärker wird. Angst hani eigentli nöd, ich freu mi eifach soo fest ufd Geburt und uf de Moment woni endli min Chline ide Arm wird ha, drum bini au so chribelig aber du hesch ja no es paar Wuche vor dir, nütz die zum dich innerlich echli drufizstelle, klar het mär Angst und weiss nöd was uf eim zuechunt aber ich bin ganz sicher, dases wunderschön si wird :) d Lilly chans sicher bestätige..

11.08.14 11:15
Lilly4 
Re: Bräute 2013

danke elea eus gahts wüki guet, ich han mich churz nach dä geburt scho wieder recht 'fit' gfühlt und obwohl dä chli erscht e wuche alt isch gahts eus super :) bin uh happy :)
wie gahts dänn dir so mit dä ss? alles guet? bisch jetzt ja au scho wieder bitz wiiters ! gnüss es ...
hihi wüki? so luschtig :D :p

snet: da muesch där imfall kei sorge mache (ich han au bitz angscht gha vorher) aber es chund alles automatisch und t hebamme wo zu eim hei chund isch gold wert! bin am mi. hei cho und sie isch dänn am dunnschtig scho cho (jede zweiti tag) und hät mer es paar sache gseit und han mich dänn grad voll bestärkt gfühlt :D und isch au super gange mit allem wo sie eus als tipps gäh hät! also das muess mer wüki usnütze, das mer das abote bechund ... isch e super sach!!

emma, chan grad mega mit dier mitfühle, die letschte (ca.) 2-3 wuche han ich dänn au chli mühe gha und nüm so möge :/ dänn eifach ziit für sich näh und usruhe ...
zum glück hät sich euses schätzeli 9 täg vorem termin uf dä weg gmacht :) hani au nüd dägege gha! und han mich scho vorher (scho 4 wuche vorher) mitem gedanke intensiv usernandergsetzt das es JEDE tag los gah chönd, hät mer recht ghulfä, dänn bini au nöd so überrumplet gsi wos dänn wüki los gange isch

11.08.14 11:17
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Emma13:
Sonne ich han die Senkwehe sit ca. 2 Wuche, also 34. SSW... weiss nöd ab wenn sie normal sind, chan mär aber vorstelle dases bi dir eher es bitzli vorher chönti si. Es fühlt sich so a, dass de Buch für 30-45 Sek. ganz härt wird und amigs mit oder ohni Unterliibsschmerze (ähnlich wie Mensschmerze bi mir) isch aber ganz normal, d Gebärmuetter isch am vorschaffe aber am Gebärmuetterhals sött nüd passiere, mine isch au no ganz gschlosse...

Snet, ich verstahn dini Angst, ich selber han au kei Ahnig vo Babies, no nie gwicklet, no nie bädelet, aber ich bin mir ganz sicher dass das denn automatisch chunt, ich merke eifach wie die Muetterliebi vo Tag zu Tag stärker wird. Angst hani eigentli nöd, ich freu mi eifach soo fest ufd Geburt und uf de Moment woni endli min Chline ide Arm wird ha, drum bini au so chribelig aber du hesch ja no es paar Wuche vor dir, nütz die zum dich innerlich echli drufizstelle, klar het mär Angst und weiss nöd was uf eim zuechunt aber ich bin ganz sicher, dases wunderschön si wird :) d Lilly chans sicher bestätige..

OH JA !!! das chani def. freuet eu uf DÄ MOMENT !!

11.08.14 11:19
elea 

Re: Bräute 2013

mer gohts vell vell besser. set 2 Woche esch d Übelkeit ganz weg und i füehl mi weder haöbwegs wie en mönsch set her
hihi, weisch was mer no igfalle esch, das chenderbuech het gheisse "din Name" + Luis! das heisst euchi 2 näme passe lut dem chenderbuech perfekt zeme det eschs eifach brüeder ond schwöschter gsi odn ned mami ond sohn

oh jösses i cha euchi "angst" voll noh empfinde! mer hedn beidi so ke plan vo Babys. aber das chont scho. denke Emmer mis mami hets gschafft aso schaffi das au :) ossert vode Geburt wetti gar nüt wösse. do hani schono bez panik devor

11.08.14 11:21
Emma13 

Re: Bräute 2013

Jöö Lilly, freut mi mega z'läse dases eu so guet gaht und eue chli sones Engeli isch und das mite Hebamme chani mir guet vorstelle, das eim das sehr bestärkt, vor allem als Erstmami isch mär sicher mega froh wenn mär nöd grad is chalte Wasser gschosse wird. Gnüss die Ziit mit chline

Ebe gäll, di letzte paar Wuche sind würkli recht astrengend, und das stimmt, am beschte stellt mär sich echli druf i dases bald jederziit chönti losgah... oder ebe glich no länger gaht, falls euse chli ehner di bequemi Art bevorzugt ihihi

 1 .. 1707 .. 3412 3413 3414 3415 3416 .. 3587 .. 3757
bearbeitet   langsam   wirklich   einfach   irgendwie   eigentli   vorallem   himbeer   schaffe   gspannt   richtig   natürlich   Zuletzt   Problem   schnell   Hochzit   Kollegin   natürli   Zeremonie   eigentlich