Bräute 2013 |
|
1 .. 1707 .. 3412 3413 3414 3415 3416 .. 3587 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
11.08.14 11:11
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Sonne ich han die Senkwehe sit ca. 2 Wuche, also 34. SSW... weiss nöd ab wenn sie normal sind, chan mär aber vorstelle dases bi dir eher es bitzli vorher chönti si. Es fühlt sich so a, dass de Buch für 30-45 Sek. ganz härt wird und amigs mit oder ohni Unterliibsschmerze (ähnlich wie Mensschmerze bi mir) isch aber ganz normal, d Gebärmuetter isch am vorschaffe aber am Gebärmuetterhals sött nüd passiere, mine isch au no ganz gschlosse...
Snet, ich verstahn dini Angst, ich selber han au kei Ahnig vo Babies, no nie gwicklet, no nie bädelet, aber ich bin mir ganz sicher dass das denn automatisch chunt, ich merke eifach wie die Muetterliebi vo Tag zu Tag stärker wird. Angst hani eigentli nöd, ich freu mi eifach soo fest ufd Geburt und uf de Moment woni endli min Chline ide Arm wird ha, drum bini au so chribelig aber du hesch ja no es paar Wuche vor dir, nütz die zum dich innerlich echli drufizstelle, klar het mär Angst und weiss nöd was uf eim zuechunt aber ich bin ganz sicher, dases wunderschön si wird :) d Lilly chans sicher bestätige..
|
|
|
|
11.08.14 11:17
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
Emma13: Sonne ich han die Senkwehe sit ca. 2 Wuche, also 34. SSW... weiss nöd ab wenn sie normal sind, chan mär aber vorstelle dases bi dir eher es bitzli vorher chönti si. Es fühlt sich so a, dass de Buch für 30-45 Sek. ganz härt wird und amigs mit oder ohni Unterliibsschmerze (ähnlich wie Mensschmerze bi mir) isch aber ganz normal, d Gebärmuetter isch am vorschaffe aber am Gebärmuetterhals sött nüd passiere, mine isch au no ganz gschlosse...
Snet, ich verstahn dini Angst, ich selber han au kei Ahnig vo Babies, no nie gwicklet, no nie bädelet, aber ich bin mir ganz sicher dass das denn automatisch chunt, ich merke eifach wie die Muetterliebi vo Tag zu Tag stärker wird. Angst hani eigentli nöd, ich freu mi eifach soo fest ufd Geburt und uf de Moment woni endli min Chline ide Arm wird ha, drum bini au so chribelig aber du hesch ja no es paar Wuche vor dir, nütz die zum dich innerlich echli drufizstelle, klar het mär Angst und weiss nöd was uf eim zuechunt aber ich bin ganz sicher, dases wunderschön si wird :) d Lilly chans sicher bestätige..
OH JA !!! das chani def. freuet eu uf DÄ MOMENT !!
|
|
|
|
|
|
1 .. 1707 .. 3412 3413 3414 3415 3416 .. 3587 .. 3757
|