| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1708 .. 3413 3414 3415 3416 3417 .. 3587 .. 3757
11.08.14 11:27
Emma13 

Re: Bräute 2013

Elea, das verstahni imfall total mite Angst vor de Geburt.. gaht mär au so, KEI AHNIG was uf mich zuechunt, öb ich das pack, wie das ganze wird ablaufe aber ich freu mich druf will denn isch euse chli endlich da und das isch s wichtigst. Ich glaub am beschte gaht mär ohni irgendwelchi Vorstellige a das ane, ändere oder plane chan märs eh nöd... und ich säg mir immer, Millione vo Fraue vor eus hend das au gschafft, also schaffet mir das au!!!

11.08.14 11:32
snet 
Re: Bräute 2013

@Emma: Ich bin gestern wachgelegen und habe mir alle möglichen Szenarien durchgedacht. Was, wenn ich nicht stillen kann? Was, wenn er einfach die ganze Zeit nur schreit und ich ihn nicht beruhigen kann? Was, wenn er einen Ausschlag bekommt, etc.? Ich glaube, dass ich vorab noch so einen Säuglingspflegekurs besuchen werde.

@lilly: Das beruhigt doch, dass alles irgendwie "automatisch" klappt. Ich hoffe, dass es bei uns auch so sein wird. Morgen werde ich meine Hebamme kennenlernen.

Ich bin auch gespannt, wann der kleine Mann sich bei uns auf den Weg macht. Gemäss letztem Ultraschall ist er etwa 10 Tage zu gross. Bin gespannt auf den Ultraschall diese Woche und wie er sich entwickelt hat.

@elea: Von der Geburt will ich bis jetzt auch absolut nichts wissen. Ich hab immer gesagt, versorg mich ruhig mit Sachen, die mich richtig schön ausknocken. Will davon gar nicht zu viel mitbekommen! Meine FA meinte aber, dass sie es schon gut fände, wenn ich mich mal ein wenig damit auseinander setze.

@me: Ich hab immer noch Hunger. Werde wohl etwas vom Asiaten holen.

11.08.14 11:34
Lilly4 
Re: Bräute 2013

super das es dier scho so viel besser gaht elea, jetzt muesch es so richtig gnüsse !!! ;)
hehehe so geil (wegem buech) :-) kenn das gar nöd ... eus hät dä name ebe scho bevor
ich schwanger gsi bin mega gfalle und mer händ gseit falls mer mal en bueb ha werdet
wird er def. Luis heisse chch und jetzt ischer da, euses chline schätzli

also was t geburt abelangt, chamers eh NIE mit öpert anderem vergliche, jedi geburt isch
einzigartig! und jedi frau gaht au anderscht mit allem um ... vo dem her! ich han mer gar
nöd gross gedanke gmacht, han ja au nöd gwüsst (wie ihr) was uf mich zuecho wird, aber
warum panik schiebe, bringts ja eh nöd :p und es git hützutags so viel möglichkeite wie mers
eim erliechtere chan ...

das mit dä hebamme isch wüki e super sach und mer gseht au immer obs zuegnoh händ etc.
tuet eim dänn au wieder bestätige das es mitem stille guet klappet etc. und au wegem
rhytmus ... als erschtmami isch scho nöd schlecht hät mer so e unterstützig am afang ! ...
genau, also mir hät das recht ghulfä, isch mer wüki bewusst gsi das es 3 wuche vor termin
und 2 wuche danach chönti si und gottsei dank hani das au so gmacht, will mit 9 täg vorher
hani ehrlich gseit nöd grad grechnet aber es isch ok gsi, han eh nüm so möge ! grad
guet gsi !
trinksch scho himbeerblättertee? oder git au so en spray? dä isch eifach nöd so fein :) aber
eifacher zum inäh, vorallem wämer unterwegs isch, chan mer sich ja nöd 2-3x am tag frische
tee mache ... also scho, aber bitz umständlich!

11.08.14 11:38
Emma13 

Re: Bräute 2013

Snet, all die Szenarie sind mir au scho dur de Chopf, ich glaub das isch ganz normal... ich han mite Ziit eifach probiert zdenke, es chunt wie's muess und wänn ich mir vorher de Chopf zerbrich, bringt das ja eh nüd. Mir hilfts sehr weni mit mim Ma drüber rede, er chan mär die Angst guet wegneh und vilicht isches glich nöd ganz so schlecht sich mit dem usenand z'setze... vor de Geburt hani MEGA Respekt, aber au da chan mär sich nöd würkli druf vorbereite... irgendwenn isch die ja au verbi :)

11.08.14 11:42
Emma13 

Re: Bräute 2013

Lilly dini Wort bestärket mi grad... irgendwie pack ich das au und ebe, s gitt ja soviel Möglichkeite...

De Himbeerblättertee hani scho dihei aber han denkt fang erst nöchst Wuche demit a, überall staht öpis anders, eimal ab de 36. Wuche, denn wieder ab de 37. ... böh? Vom Spray hani au scho gläse, wirdi glaubs au no chaufe, schade tuets ja nöd :)

11.08.14 11:44
Lilly4 
Re: Bräute 2013

dini istellig gfallt mer emma ;) ich han au so dänkt, und es hilft eim nur ... han au angscht gha ob alles so klappe wird etc., aber es chund automatisch ! ich bin au immer die gsi wo sich bim 'säuglings hebe' usem staub gmacht hät und jetzt, wie wenni nie öpis anders gmacht hätti !! es isch wüki so ... also machet eu am beschte nöd z viel gedanke / sorge und gnüsset no eui ss ... will bringts ja eh nöd wenn mer sich vorher scho verruckt macht :/ wär au schad! also ebe, geg dä schluss vo dä ss isch dänn scho bitz mühesam und klar isch t geburt keis zuckerschlecke, aber es gaht verbi und ich hans au gschafft, wie au all andere frauene ... vorallem ebe, was es alles git isch natürlich super, eusi müettere händs da vielviel schwerer gha :( hani sogar unter dä geburt gseit gha: reschpekt all eusne mamis :)) mir häts no recht ghulfä das ich im vornerein scho gwüsst han was es für schmerzmittel git, was mer alles mache chan und au wenn das mer sich langsam uf dä weg is spital sött mache (will z frühe isch au nöd guet) also bringts eifach nöd ! drum bitz dämit usernandersetze isch sicher nöd schlecht ... das mer chli vorbereitet isch, drum bini au froh gsi simer i dä geburtsvorbereitigskurs! aber ja, ich dänk chamer eh nöd so verallgemeinere, aber für eus isch jetzt super gsi und würi au so wiiterempfehle ...

11.08.14 11:45
elea 

Re: Bräute 2013

jo es stemmt mi au bez optimesstisch wenni dra denke wer das alles scho gschafft het ond dass de körper jo eigentli för das gmacht esch. aber wnen me 99 positivi geburts-gschechte ghört ond 1 Horror gschecht. de blibt eim dommerwiis eifach nor die eint Horror gschecht hange i denke jez aber Emmer, dröber noh denke brengt nüt, was ine esch muess au weder use ond mis mami het Emmer gseit " es dud mega weh,aber wens bebe em arm hesch esch alles vergesse" ond of das hoffi au, soscht blibts de es einzelchend

11.08.14 11:47
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Emma13:
Lilly dini Wort bestärket mi grad... irgendwie pack ich das au und ebe, s gitt ja soviel Möglichkeite...

De Himbeerblättertee hani scho dihei aber han denkt fang erst nöchst Wuche demit a, überall staht öpis anders, eimal ab de 36. Wuche, denn wieder ab de 37. ... böh? Vom Spray hani au scho gläse, wirdi glaubs au no chaufe, schade tuets ja nöd :)

juhu, das freud mich das ich dich bestärke tuen :)

also ich han mitem tee ab dä 36igschte wuche agfange, 2 tasse pro tag, s ganze pack und dänn dä spray gholt, det muesch 3x 3 sprützer pro tag, scho eifacher i dä handhabig und bin imfall überzügt dasi wege däm au kein dammschnitt und nüd gha han, hät nüd grisse !! will das tuets ja innerlich alles schön weich mache und zuesätzlich chönds au wehe arege ... mini hebamme hät gseit bi mier segis butterweich gsi! 100% wege dem dänki! mer muess es eifach regelmässig inäh, suscht bringts nüd!

11.08.14 11:57
Emma13 

Re: Bräute 2013

Das tönt doch super, danke viel mal für de Tipp Lilly und bin echt froh für dich das alles so guet gange isch, hoffentli chani denn au vo so gueti Erfahrige brichte :)

elea ahah genau, was ine isch muess au wieder use, das packemer doch!

11.08.14 13:11
snet 
Re: Bräute 2013

Vielleicht könnt ihr mir ja auch noch weiterhelfen, aber wo bitte finde ich eine hübsche Wickelkommode? Sie sollte nicht zu breit sein (max 1m) und im Landhausstil und wenn es geht nicht über CHF 300.

 1 .. 1708 .. 3413 3414 3415 3416 3417 .. 3587 .. 3757
richtig   natürlich   Kollegin   gspannt   Zeremonie   einfach   natürli   Problem   schnell   wirklich   schaffe   langsam   eigentlich   Zuletzt   himbeer   irgendwie   vorallem   bearbeitet   Hochzit   eigentli