| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1708 .. 3414 3415 3416 3417 3418 .. 3588 .. 3757
11.08.14 13:45
elea 

Re: Bräute 2013

ou jo snet das wörd mi au interessiere
grad nomol e frog zom gliche Thema: hender sone baby-chleiderschrank, aso sone chline? oder grad en rechtige grosse oder gar kene ond nome komode? i het grad e rechtige schrank kauft, mi maa meint aber komode langet wel das jo nonid vell chleider het.

11.08.14 13:51
snet 

Ja, wirklich ein kniffliges Thema mit der Wickelkommode! Wie tief sollte denn eigentlich so eine Kommode sein? Mind. 80cm?

Wir haben einen richtigen Schrank. Also einen 2-türigen Massiven. Dazu noch ein kleines Regal mit Schubladen (gleiche Serie) und dazu werden wir dann noch ein 8-er Kallax Regal aus dem Ikea kaufen.

11.08.14 14:13
elea 

ah wetzig sones kallac regal (gleb früehner het das anderst gheisse), hemmer ebe shco. ond de hemmer denkt bruche mer grad das. aber ebe gleb e schrank bruchts jo glich no.
gleb es esch recht schwerig e kommode zfende wo gnueg tüf esch... di meischte send doch nor so 50-60cm ond das esch secher zwenig....

11.08.14 14:32
Emma13 

Mir hend en richtige 3-türige Schrank kauft, 1. will au wenn mär nöd soviel Chleidli het, hend mir z.B. Kuscheldeckene, Chrabbeldecki, Leintücher etc. woni eigentli froh bin dasi die nöd bi eus im Schrank muess verstaue und 2. spötistens wenn s Chind älter wird, bruchts en richtige Schrank und so het mär sich de Ufwand und d Köste erspart

11.08.14 14:33
snet 

Ja, früher hiessen die Expedit. Ihr müsst ja nicht nur die Kleider versorgen... Bettwäsche, Wintersachen, Spucktücher, etc. nehmen ja auch viel Platz weg.

Am besten finde ich bis jetzt so Wickeltische, die sind ziemlich kompakt.

Ich werde immer unsicherer wegen dem Stubenwagen. Es ist ein riiiesen grosses Teil und ich überlege mir eher eine rollbare Wiege zuzulegen, denn den Stubenwagen kann ich wahrscheinlich gar nicht neben unser Bett stellen.

11.08.14 14:43
elea 

stemmt Emma, a all das züg hani gar ned denkt... send jo ned nor d chleidli... de hend ehr eifach de 3törer shcrank ond soshct ke komode me?

jo genau snet, expedit hani gmeint!!!!
gleb mer chöme e reese stubewaage vode schwimu öber. esch sehr herzig well mi maa scho det inne glege esch, aber es esch es gigantischs teil. naiv wini be hetti do eifach es lammfälli kauft onds Baby de det druf a bode gleiht, aber ebe i ha ke ahnig

11.08.14 14:47
snet 

Wir haben ja eh schon nicht viel Platz in der Wohnung, also kann ich auch nicht ein riiiesen Stubenwagen drin haben. Da muss ich mal noch andere Leute fragen. Suche eben mehr einen für 2-3 Monate, also nur in der Anfangsphase. Aber was da reingehört weiss ich auch nicht.

11.08.14 15:05
Emma13 

Mir hend au no ä Wickelkommode elea, aber die isch eigentli zimli leer, han mal es paar Badtüechli dritah und Windle drin verstaut, mite Ziit chömet denn sicher no meh Sache dezue, han sie ja haptsächlich zum wickle wele.

Mir hend en relativ chline Stubewage, de chunt au zu eus is Schlafzimmer aber die brucht mär ja eh nur ca. 4-6 Mönet. Jöö elea, isch aber herzig dass det scho de Papi drin gschlafe het :)

11.08.14 15:13
elea 

ah ehr hend glich no e komode demfall? i ha de stauruhm wome brucht total onderschetzt merki grad aber esch guet zom wösse....
jo gell mini schwimu het mer belder zeigt wie min maa det enne glege esch (aso as baby) ond das esch scho recht herzig. aber es esch es ungetüm. sone grosse gflochte. die stube hette mer scho platz, aber em schlofzemmer, ke Chance....

sesch scho krass all die aschaffige wome muess mache.... es summiert sech mega...

11.08.14 15:17
Emma13 

D Sache sammlet sich halt glich und ich finds no guet will denn chani alles im Chinderzimmer verstaue wo am Baby ghört, mir hettet bi eus im Schrank gar kei Platz..

Jöö herzig :) wieso isch denn die so gross? Mir hend au sone gflechteti aber ebe zimli ä munzigi. Brüchteter demfall glich no es Bettli bi eu im Schlafzimmer oder wie wenders mache?

1 .. 1708 .. 3414 3415 3416 3417 3418 .. 3588 .. 3757
Problem   schnell   einfach   irgendwie   richtig   vorallem   eigentli   langsam   Hochzit   Zeremonie   schaffe   gspannt   Kollegin   bearbeitet   eigentlich   natürlich   wirklich   Zuletzt   natürli   himbeer