| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1709 .. 3415 3416 3417 3418 3419 .. 3588 .. 3757
11.08.14 15:18
snet 
Re: Bräute 2013

@Emma: Woher habt ihr denn den kleinen Stubenwagen?

@elea: Hihi, eigentlich könntet ihr ja noch ein Foto nachstellen, einfach mit deinem Mann jetzt das wäre sicher lustig.

Den Stubenwagen, den wir ausleihen können, ist auch so ein geflochtenes Ungetüm. Bin momentan eher wegen einer rollbaren Wiege am schauen. http://www.toysrus.ch/product/index.jsp?...dFindSrc=search

Kommt drauf an mit den Anschaffungen... wir haben erst CHF 500 ausgegeben.

@kommode: Ich finde halt so einen Wickeltisch echt noch gut... http://www.dooyoo.de/moebel-wohnen/pinol...isch-ole-natur/

11.08.14 15:25
elea 

ke ahnig, me donkt er ergendwie mega gross has gfpehl s Baby cha bes 2jöhrig det enne legge
i weiss gar ned, müsste jo scho ergendwie es bettli ha för nebe euses bett. ha mol neumet glese dass si eifach de fusatz vom chenderwage gno hend unds Baby det ene gschlofe het. donkt mi zwar sehr speziell guet allefalls stelle mer eifach s chenderbettli am afang zo eus es zemmer ine. muss ganz ehrlech sege, dassi ned wett das s Baby aaaall zu lang bi eus em zemmer schloft. schloss entlti blibts de bes 8i bi eus welli mi ned cha trenne

de gseht mega praktisch us snet, aber het au no e rechte priis fendi. wenn me zb met de Ikea verglicht...

11.08.14 15:25
Emma13 

snet mir henden im Happy Babyworld kauft bi eus im Dorf. De Lade isch leider zuegange und sie hend denn alles abegsetzt gah, mir henden schlussendli für 150.- kauft, Bild im Ahang :)

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (11x)

Mime-Type: image/jpeg, 178 kB

11.08.14 15:29
Emma13 

Ah das gsehni au so elea, 3-6 Mönet sicher bi eus im Zimmer im Stubewägeli (au praktischer zum stille ide Nacht) und denn im Chinderzimmer, det hemmer denn es Bettli (wo aber zgross gsi wär zum bi eus is Schlafzimmer zstelle)

11.08.14 15:58
elea 

jo i vermuete mol schwer dass es bi eus au ned lenger wird si, da i nach 3mt weder gang go schaffe.. wie machet das eigentli euchi Männer. nemet si paar täg ferie nach de Geburt? scho hemmeltrurig wie wenig freitäg en maa bechont bide Geburt vom ieget chend...

11.08.14 16:00
snet 

@Emma: Eben, das nenne ich mal einen kleinen Stubenwagen... Aber den, den wir ausleihen können, ist wirklich ein riiisen Schiff. Der Preis ist auch super. Ja, ich habe mir das auch vorgestellt, dass wir den Stubenwagen in unser Schlafzimmer stellen für die erste Zeit.

@elea: Klar, der Wickeltisch ist teurer als der von Ikea. Bei dem von Ikea finde ich halt nur komisch, dass man nicht von vorne wickeln kann, sondern von links und rechts rangehen muss.

11.08.14 16:08
elea 

jo snet, euse stubewage wer au vell grösser as de vode Emma. Emma dine het e herzigi grössi!

aha, i ha denkt de chert me denn eifach so dass e vo vore dra goht. oder hani weder mol öpis öbersehe? :)

11.08.14 16:09
Emma13 

Min Ma het zum Glück 1 bezahlti Wuche vom Gschäft us, mega grosszügig, denn nimmt er sicher nomal eini dezue und ä dritti 50% das er amigs nur am morge gaht go schaffe, find das super so und bi eu?

snet lueg doch chli im Internet, mär findt sicher ä chliners Stubewägeli z.B. uf ricardo, was die Dinger amigs chostet, isch gspunne.. bin froh hemmers zumene guete Pris chöne chaufe will lang brucht mär die scho nöd..

11.08.14 16:16
elea 

mi maa het nor 3täg frei. ond i meine d Geburt esch jo au ned i 2h erledigt, elei nor scho das chajo scho chli duure. i denke mi maa wird 2 Woche ferie ne ond bi eus si. meh goht leider ned, da mer ofs ganze johr nor 4 Woche hend....

ou wow er bechont e Woche? das esch mega grosszügig! ond das met nachetne no e Woche 50% fendi au e super Idee!
i denke me esch doch de au froh wenn me helf het und vorallem wen d papis jo ehri chender denn jo au bez för sech ha. vorallem wenns no so frösch send..

11.08.14 16:21
Emma13 

Ja also echt schräg was mär zum Teil für Bestimmige het, bi mir im Gschäft chömet d Vätere nur 1 Tag über, find das so schlimm und bin echt froh dass min Ma ä Wuche het! Mir chönd hoffe dass d Geburt uf es Wuchenend fallt

Ich glaub ich wird mega froh si dasi nachem Spital nöd grad allei dihei bin und wie du seisch, ischs für de Papi au en mega spezielle Moment :)

1 .. 1709 .. 3415 3416 3417 3418 3419 .. 3588 .. 3757
gspannt   vorallem   Problem   Zuletzt   schnell   irgendwie   wirklich   bearbeitet   richtig   Kollegin   natürlich   schaffe   Zeremonie   himbeer   eigentli   natürli   Hochzit   eigentlich   einfach   langsam