| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1709 .. 3416 3417 3418 3419 3420 .. 3589 .. 3757
11.08.14 16:24
elea 

Re: Bräute 2013

nor 1 tag? fende das fasch frech muesi sege. aber me cha jo leider nüt degäge mache....

e bekannti het sone seich erlebt nach de Geburt (achtong weder sone typischi Horror Story..). si het e super perfekti Schwangerschaft gha und au en super schöni Geburt. si het es dammressli gha wos normal gneiht hend. leider het sech das entzöndet ond si het sech öpe 6woche ned chöne bwege ohni schmerze. si het de ganz tag müsse hocke. ehre ma het de zom glöck chöne spontan unbezhalt ferie ne zom si dehai understütze. aber wenn er das ned hetti chöne... was wer denn gsi...?

11.08.14 16:25
snet 

@Emma: Ich habe vorher gerade einen Suchauftrag auf ricardo gespeichert mit den Stichwörtern "Wiege" und "Stubenwagen". Hihi, ich steh auf Occasionsmöbel

@Vaterschaftsurlaub: Spielt bei uns nicht mehr so eine Rolle, da mein Mann nur noch 40% angestellt ist und den Rest selbständig zuhause arbeitet. Von der ehemaligen 100% Stelle hat er noch ca. 15 Ferientage, was wiederum 7 Wochen bei der 40% Stelle entsprechen würde...

@me: Ich gehe heute noch in die Brocki, vielleicht finde ich ja eine anständige Kommode oder einen Stubenwagen???

11.08.14 16:40
Emma13 

Ui ja elea, das isch denn en Seich! Muess sowieso säge was das agaht sind di meiste Arbetgeber leider recht hinedri da muesch fast scho Glück ha dass mär churzfriszig no unbezahlt Ferie überchunt..

Super snet, hoffe du findsch no öpis schöns und cool mize Ferie vo dim Ma, denn chan er di sicher nochli unterstütze mitem Bebé

11.08.14 16:48
elea 

jo i hoffe dass mers de so chöne mache dass mer em gschäft sege, s Baby chont öpe denn ufd welt aso wird er öpe denn 2 Woche ferie ha. und dass er denn spontan cha sege "so ab morn beni die ferie". gseh de wiesi uf die Idee reagiere :)

jo snet dasch e gueti Idee met de brocke. det fendsch secher secher öpis. hender de die nöchi vo euch e grossi brocki?

12.08.14 08:22
snet 

Guten Morgen Miteinander

Jippiiii, heute scheint ja sogar die Sonne bei uns!

@elea: Ihr seid ja beide langjährige Angestellte dieses Betriebes, da kann ich mir gar nicht vorstellen, dass ein wenig Flexibilität nicht drin liegt.

Ich war in der Brocki, wollte sowieso noch diverse Gegenstände abgeben (die waren ja mega glücklich über die Spenden!), aber habe nichts gefunden. Eine Kommode hätte von der Tiefe her knapp gepasst, aber war schon sehr restaurierungsbedürftig und hat immer noch CHF 160 gekostet. Und einen Stubenwagen hatten sie auch, aber auch so ein Ungetüm, ohne jeglichen Inhalt für CHF 85. Ich kenne mich leider langsam viel zu gut mit Gebrauchtgegenständen aus um zu wissen, dass die Preise in der Brocki leider oft viel zu hoch angesetzt sind... Mein Mann meinte, ich könne professionelle Ricardoverkäuferin werden

14.08.14 07:38
elea 

guete morge zeme

ui gester esch jo gar nüt glofe do... ha zwar selbr au ke zit gha zom dri luege... :/

wie gohts euch so?
snet wönsch der höt e schöne Ultraschall! freu mi scho druf was z brechte hech! :)

14.08.14 11:00
snet 

Guten Morgen

Also ich hätte gerade Zeit

Komme gerade vom Ultraschall und es gibt nichts Weltbewegendes zu erzählen. Der Kleine ist super gewachsen und wiegt jetzt 630g. Leider hat er sich nie richtig gezeigt und wir haben nun kein gutes Foto von ihm bekommen.

Auf ricardo habe ich noch einen Stubenwagen gesehen, der ist momentan für CHF 20 inseriert

14.08.14 11:06
elea 

ui scho so schwer wie 6 tafele schoggi
vo eusem geht's öberhaupt kes schöns Ultraschallbeld bes jez :) emmernor de rögge
aber hends soscht gseit dass alels guet esch?

ond wers au sone chline stubewage oder es reese deng?

14.08.14 11:33
snet 

Ja, sonst ist alles tiptop mit ihm! War nur etwas enttäuscht, dass wir kein anständiges Foto bekommen haben.

Hier, ich zeige dir mal den Link. Ist relativ schmal: https://www.ricardo.ch/kaufen/kind-und-b.../v/an741615842/

14.08.14 13:49
elea 

jo chani verstoh. letschtmol hemmer 6 belder becho ond of kem het me rechtig öpis gseh. of eim hets bebe sogar bez usgseh wie das meitli vom felm "the ring" wos usem brunne chletteret

de stobewage gseht super us! au d mass schiinte as wer d grössi tiptop!!

1 .. 1709 .. 3416 3417 3418 3419 3420 .. 3589 .. 3757
einfach   gspannt   Zeremonie   irgendwie   natürli   Problem   langsam   Zuletzt   wirklich   eigentli   eigentlich   bearbeitet   natürlich   Hochzit   schaffe   vorallem   Kollegin   richtig   schnell   himbeer