| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1710 .. 3417 3418 3419 3420 3421 .. 3589 .. 3757
14.08.14 14:05
snet 
Re: Bräute 2013

Haha, das ist aber kein netter Vergleich von dem Baby

Ja, ich glaube, dass ich es ersteigern werde. Beim TrippTrapp bin ich noch sehr unschlüssig, das gebraucht zu kaufen. Die meisten gehen für etwa CHF 100 weg, obwohl sie schon mehrere Jahre alt sind und der Neupreis CHF 189 beträgt. Das steht doch irgendwie in keinem Verhältnis. Vor allem passen auf die alten Tripp Trapps auch nicht die Newborn Sets.

14.08.14 15:52
elea 

Re: Bräute 2013

haha snet du setsch das "the ring" beld gseh

aso ganz ehrlech. weni d Wahl ha zwösche emne alte/bruchte för 100.- oder i zahle 90.- druf ond becho e nigelnagel neue? gleb de wördi e neue neu.....

15.08.14 11:06
dandi78 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Eg mäude mi au wieder einisch. Wie gohts euch aune so? I der letschte Zit esch do inne nümm so vöu los.

Be eus gohts vorwärts mitem Husbou. Mittlerwile esch s'Baugsuech bewilligt und d'Isprochefrist abgloffe und mir hei jetz au e Finanzierig bi der Bank unterschribe. Juhuuu! Hüt träffe mer eus wieder mitem Architekt damit mer no gwüssi Änderige chöi mache und s'witere Vorgehe bespräche und nöchscht Wuche chöi mer ufd Amtschriberei go d'Schuldbriefe unterschribe. Yeah, be mega froh dass es jetz langsam Forme animmt.

Ah, und morn hei mer der erschti zivili Hochzitstag und am Sonntig der kirchlich. Mir göi morn zum Znacht is Resti go ässe wo mer letscht Johr gfiiret hei und übernachte de grad au dört. Hach, e freue mi so!

18.08.14 08:32
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@Dandi: Ist ja super, dass das Baugesuch bewilligt wurde und die Finanzierung geregelt ist! Wie waren die Feierlichkeiten anlässlich des 1. Hochzeitstages?

@me: Ich habe das 3-tägige Weekend in vollen Zügen genossen. Projekt Vorhänge ist abgeschlossen, nun folgt Projekt Sitzbänkchen (naja nur die Polsterung dafür). Und den gewünschten Korpus konnte ich am Sonntag auch noch für CHF 1 ersteigern und abholen

Ich überlege mir noch ein bisschen Farbe an die Wand zu bringen, möchte das aber nicht direkt auf die Tapete machen, sondern auf ein Stück Holz oder so... Wäre da Kork zu empfehlen, damit man noch Bilder anhängen kann?

Gestern Abend war ich noch im Kino und habe Lucy geschaut. Sehr empfehlenswert, wenn man auf Actionfilme steht!

18.08.14 20:17
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme

schön zghöre dass es vorwerts goht dandi! gell du hesch mol seit em september sells los go met boue oder?

hoffe ehr hend euche erst hochzitstag schön chöne fiire? secher es mega gfüehl, ned?

hmm snet i chamer vorstele dass kork no schwerig esch zom amole! dajod oberflechi so unebe esch werd doch das schell fleckig. ond i wösst jez au ned wie kork d farb ufnehmt... müsstsisch mol go froge ergendwie em bou ond hobby oder so!

19.08.14 08:49
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Gester beni met minere Kollegin öbis gseh go trenke...ond ergendwie esch sie mega närvös gseh...
ond nocher hani denn au gwösst wiso...sie hüroted nöchst Johr, verlobt send sie scho länger...ond ech darf Trouzügin si...ohhh ech be jo jetzt scho mega ufgregt...am Fritig gömer scho go luege wägeme Chleid...s Hochzig esch aber "erst" nöchst Johr im August!
Ha jo sooooo fröid....

19.08.14 09:06
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@Elea: Oder ich lasse mir eine MFD-Platte zuschneiden und kaufe dazu entsprechend farbige Tapete und ziehe die darüber? Das würde doch klappen, oder?

@canoa: Wow, das sind ja wirklich tolle Neuigkeiten! Wo geht ihr denn wegen einem Kleid schauen? Im September ist ja schon wieder Ausverkauf!

@me: Der Chiropraktikertermin gestern war gut, Rückenschmerzen habe ich aber immer noch, aber viiiiiel weniger! Ich glaube das strahlt jetzt fertig aus und dann war's das. Am Montag habe ich bereits den nächsten Termin beim Chiropraktiker.

19.08.14 09:36
elea 

Re: Bräute 2013

hey canoa! wow so schöni News! gratuliere zom trauzügine ämtli ;) ond s beschte natrüli grad zerst: s chleid go aprobiere!! so lässig!!! wönsche euch scho jetzt vell spass am fritig ;)

hallo snet, meinsch du MDF? ;) jo det müestisch je nachdem velecht ned emol e tapete dröber due bevor si strichtsch.... müesstisch mol froge.. wiso wetsch d wand ned direkt amole?

19.08.14 09:49
snet 
Re: Bräute 2013

Hihi, dann wird es wohl MDF sein Ich würde eben gerne über dem Kopfende so eine mint-grüne Tafel haben, an der in goldenen Lettern der Name des Kleinen draufsteht und dann noch einmal so eine Tafel über der Wickelkommode, an der man dann kleine Bilder anpinnen kann. Nun ist aber die Frage ob das MDF nicht zu hart ist, oder ob das geht (darum der erste Vorschlag mit Kork)

Die Wand will ich nicht direkt anmalen, da es ein Riesenaufwand ist und die Deckenwölbung gebogen ist... Und falls man die Möbel verrückt, es wieder nicht mehr passt.

Ahja, wir sind immer noch die Höchstbietenden für den Stubenwagen und heute läuft die Auktion ab

19.08.14 10:00
elea 

Re: Bräute 2013

hmmm, ob riisnägeli id MDF platte gönd weissi ned, aber es geht doch au so ganz chlini nägeli wod det echer super inebrengsch, und da wörd de au besser hebe as riisnegeli glaubi. jo das verstohni, wenn me d wand amolhlt eschs sehr definitiv :) hamer au scho öberleit e wand em chenderzemmer azmohle. vorallem well mer alles wiisi Möbel wend, de döfs de scho no es bezeli farb ha. aber am liebschte ergendwie bez öpis deckts, ned pinkt oder so :D

juhu, cool wegem stubewage! hoffentli pfuscht ned no öper dri :)

 1 .. 1710 .. 3417 3418 3419 3420 3421 .. 3589 .. 3757
bearbeitet   natürli   irgendwie   einfach   natürlich   Zeremonie   schnell   Hochzit   Zuletzt   schaffe   eigentli   wirklich   richtig   Problem   eigentlich   himbeer   vorallem   gspannt   Kollegin   langsam