| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1713 .. 3424 3425 3426 3427 3428 .. 3593 .. 3757
22.08.14 10:06
Canoa 

Re: Bräute 2013

ja ein sehr grosser Star Wars Fan!

25.08.14 07:53
Eve777 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Zäme

Ich läbe au no und ha au wieder emol chli Zyyt zum do umeschneugge. Has rächt sträng gha nach mine Ferie aber jetzt söts wieder ruhiger wärde .

Wie gohts euch allne eso? Händ ehr es schöns Week-end gha?

25.08.14 09:03
snet 
Re: Bräute 2013

Hallöchen Miteinander

@Eve: Welcome back!

@me: Ui, mein Weekend war anstrengend. Mein Mann war mal wieder krank und dann ist er ja soooo wehleidig und mühsam. Dank ihm konnte ich dann die ganze Nacht auch nicht schlafen

Sonst habe ich ganz viel vor diese Woche. Hoffentlich kommt heute noch die Ballonfahrt am Abend zustande... Und am So geht's ja dann in die Ferien!

25.08.14 09:32
Eve777 

Re: Bräute 2013

Haha oje Snet jo Männer chöne ächt extrem wehliidig sii wenn sie chrank sind, wie wörde die nur e Schwangerschaft überläbe ??

Hei so cool, wohe gönd ehr jetzt id Ferie, händ ehr chöne öpis fix bueche oder fahre dir jetzt eifach mol druflos?

Ich bi im Momänt am überlegge öbi söll es Fest schmeisse will ich im Herbst 30gi wirde, bi chli hin- und härgrisse. Mini best Fründin het im Novämber au de 30. und jetzt simmer am überlegge öb mir ev. zäme öpis sölle mache, aber wird langsam scho knapp mit Rüüm wo no verfügbar sind etc., läck ha dänkt das esch im Winter keis Problem aber esch rächt viel scho usbuecht.

25.08.14 09:41
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme!

hey eve! cool wender mol vo der zghöre!!!
mega läss wenn du ond dini kolegin so noch zeme geburi hend, chont mega gläge zom öpis zeme zmache. ergendwie en waldhötte miete oder so?

25.08.14 09:48
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo mir sind ebe am sueche was so geeigent wär, wenn mirs zäme wörde mache wäre mir allwäg öpe 40-50 Persone, und wenns goht wörde mirs gärn z Aarau und Umgäbig mache will mir beidi vo dete chöme und eusi Familie au no dete wohne. Mir händ jetzt mol de Roschtig Hund is Aug gfasst und sind no am wiiterluege, sind ebe scho rächt viel Date usbuecht im Oktober und Novämber.

Mir wüsse au gar nonig so richtig was mir füre Party wänd mache, ich fänd s Motto 80er cool will mir jo 80er-Johre-Kids sind, aber es händ scho zwöi Kolleginne vo minere Fründin so Partys gmacht grad i dem Johr drum wet sie das ned unbedingt. Hmmm irgendöper kreativi Idee ?

25.08.14 09:48
snet 
Re: Bräute 2013

@Eve: Ja, vor allem konnte ich gestern den ganzen Tag nicht staubsaugen, da sich der Herr entschlossen hat, bis um 18:00 Uhr (!) zu schlafen. Und diese Woche habe ich irgendwie jeden Abend schon was vor... Ahja, und alle Hängeschränkchen in der Küche dürfen wir zwecks Reparatur auch noch leeren

Zuerst fahren wir ins Wallis und danach nach Stresa an den Lago Maggiore. Dort haben wir ein Apartment gebucht.

Also ich würde definitiv etwas zu deinem 30. Geburtstag machen! Und für November findest du sicherlich noch das einte oder andere Plätzchen.

@elea: Den Stubenwagen konnte ich noch nicht zusammenbauen, dafür habe ich aber die braunen Fronten beim Korpus mal wieder mit Klebefolie überklebt

25.08.14 10:08
elea 

Re: Bräute 2013

esch de roschtig hond ned bez z chli (kennes ebe nor vom ghöre sege). oder s 11a? dasch au e cooli Location!
da metd e 80er Party kenni au, aber fendes glich no wetzig! hmm, soscht hani ke erfahrige met Motto Partys :)

snet, wiso "mal wieder" hesch das schomol gmacht? :)

25.08.14 10:10
snet 
Re: Bräute 2013

Phu, im Aargau kenne ich mich so gar nicht mit Lokalitäten aus. Aber ein Kollege hat ja ganz spontan innerhalb 1 Monat etwas gemietet um seine Geburtstagsfeier dort zu feiern (war aber in Luzern).

Ich war schon an einer Mottoparty "Hollywood", das war auch noch lustig.

@elea: Nein, aber die Nachttischchen habe ich ja schon überklebt und jetzt ist noch der Korpus dran. Eine Seite fehlt noch, da mir die Klebefolie ausgegangen ist.

25.08.14 10:22
Eve777 

Re: Bräute 2013

Wägem Roschtige Hund, jo do beni ebe au ned ganz sicher, mir müesste ne allwäg no go aluege, aber chönt grad öpe länge. D Halle 11a hämmer au no gseh gha im Internet aber det esch d Mieti ebe so höch, und ich wet eigentli ned unbedingt x tuusig Franke am Schluss usgä für das Fest.

Hmm hei Hollywood esch au no es cools Motto, das schriebi mir grad uf merci Snet .

Wow das tönt jo schön mit euchne Ferie, hoffentli eschs det au nochli wärmer als do. Iiiiih findes so schlimm grad das am Morge amigs so Herbststimmig esch wenn me ufstoht, hät aso ächt gärn chi Sommer gha .

 1 .. 1713 .. 3424 3425 3426 3427 3428 .. 3593 .. 3757
Zuletzt   bearbeitet   Hochzit   natürli   wirklich   gspannt   vorallem   einfach   irgendwie   Zeremonie   himbeer   langsam   natürlich   Kollegin   Problem   schaffe   schnell   eigentli   richtig   eigentlich