| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1714 .. 3425 3426 3427 3428 3429 .. 3593 .. 3757
25.08.14 10:26
elea 

Re: Bräute 2013

jo 11a esch secher bez türer stemmt.
i weiss vo öperem wo em Pontonier huus gfiiret het. das esch auä au ned vell türer wie en waldhötte ond no cool glege ade Aare onde. velecht wer das no öpis?

25.08.14 10:32
Eve777 

Re: Bräute 2013

Ou merci vilmol füre Tipp Elea das schriebi mir grad mol uf und froge dete mol ah .

Ou irgendwie beni hüt für nüt motiviert, ich ha nur Sch.... zum mache und bi glaub eifach mit em falsche Bei ufgstande, bi froh wenn hüt Firobe esch.

25.08.14 10:41
elea 

Re: Bräute 2013

schad stoht of de Hp ned wie vells choschtet. ja musch dene mol alüte. o wer e cooli loctaion! vorallem hesch jo grad s flösserparking nebedra! supr för alli! :)

jo höt esch e doofe tag. be de au froh wenn mendestens mol mettag wer :) be noll motiviert ond s Internet lenkt mi sehr ab

25.08.14 10:49
snet 
Re: Bräute 2013

@Eve: Gemäss Wettervoraussage sollte es in Stresa ca. 20 - 25 Grad warm werden. Wir wollen auch noch einen Abstecher nach Mailand machen, was kann man da so erleben, weiss das jemand?

Hihi, ich lasse mich auch gerne ablenken.

Wie sieht es eigentlich bei dir an der Nachwuchsfront aus?

@elea: Ich hoffe, dass ich heute früher gehen kann und das wäre der Fall, wenn die Ballonfahrt heute Abend stattfindet. Ich hoffe sehr, dass das endlich mal klappt. Die letzten 4 Termine wurden alle samt abgesagt.

25.08.14 11:02
Eve777 

Re: Bräute 2013

Elea jo das stimmt das wär ächt cool wägem Parking etc., aso ich lüte dete glaub mol ah hüt und froge mol noche .

Snet ou Mailand kenni nur d Autobahn und die findi Horror hihi , aber glaube s het no viel Bauwerk etc. wo me cha go aluege?

Phu a de Nochwuchsfront goht nüt im Momänt, aso ha wieder einisch meh dänkt ich sigi schwanger und ha jetzt hüt mini Periode übercho, also leider nüt gsi. Mues säge dete wonis s erste mol gmeint ha wäri glaub wörkli liecht in Panik verfalle wenns wörkli grad igschlage hätti, aber mittlerwiile wördi mi ächt mega freue und hoffe scho, dass es mol ischloht, ich fühl mi jetzt irgendwie parat deför und mi Maa au. Hmm mol luege wie das no so wiitergoht, aso dir ghörets uf jede Fall wenns sowiit esch .

Wie gohts bi euch eigentli eso Snet und Elea mit euchne Büüch, alles ok hoffentli ?

25.08.14 11:10
elea 

Re: Bräute 2013

ui snet z Mailand chasch so vell schöns aluege. de Dom secher ond grad nebe dra d galleria Vittorio Emanuele... oder d Scala, Sforzesco Castle, Piazza sempione... oh es geht so vell schöni Sache. am eifach esch wend eifach dord Stadt laufsch! es esch a jedem egge wonderschön glaub mer

ou cool eve, hoffe das klappet und die heusche ned z vell ;)

schön wenner jetzt s gfüehl hend dass ehr parat send! de geht's au end sone shock wi bi eus gnüssed of all fell die zit! plötzli goht alles schnell :D
mer gohts tiptop, be jetzt 17woceh wiit. aber i fende mi buch gseht scho vell witer us. hoffe es geht kes 8kg Baby
mer send jetzt grad am Büro ruhme ond hend eus bez öberleit wimers zemer wend gstalte, das macht ehct spass (au mim ma )
ah ond i glaube i ha am samschtig s Baby gspührt. ergendwie jetzt so bluberet ond woni d Hand druf gleiht ha hani enne em buch 3mol wie sone drock gspührt. aso wörkli as wörd öpis vo enne usedröcke. ke ahnig ob das s Baby gsi esch oder ke ahnig was no soshct so em buch gsi esch mol luege...

25.08.14 11:17
snet 
Re: Bräute 2013

@eve: Hihi, Autobahn ist absolut kein Problem für uns, da wir mit dem Zug unterwegs sind

Also wenn du ja einen regelmässigen Zyklus hast, dann sind das ja schon die besten Voraussetzungen! Und vor allem, dass ihr euch jetzt parat fühlt, ist super.

Mich hat eher die Angst gepackt, vor allem vor Weihnachten. Ich mache mir ständig so Gedanken wie: Was mache ich an Weihnachten, wenn das stillen nicht klappt, oder er nur weint, etc.?

Wir haben schon ziemlich viel zusammen und dafür gerade mal CHF 540 bezahlt. Jetzt fehlt noch die Wickelkommode, aber die versuche ich auch Occasion zu ergattern; es hat nur momentan keine passenden Angebote. Es hat sich schon fast zu einem Wickelkommoden-Gate entwickelt

@elea: Danke für die Tipps mit Mailand!

Ich bin in der 26. SSW und finde meinen Bauch dafür verhältnismässig klein. Manchen fällt es noch nicht mal auf, wenn ich einen längeren Schal anhabe

Gut möglich, dass das Baby dich nun tritt. Den ersten ganz eindeutigen Tritt habe ich in der 18. Woche gespürt. Jetzt gibt der Kleine ordentlich Gas und der Bauch wackelt den ganzen Tag rum. Er tritt auch immer zu, sobald ich die Hand auf den Bauch lege.

25.08.14 11:32
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jööö das tönt jo super bi euch beidne, ach ich mag euch das vo Härze gönne dass alles eso super lauft schwangerschaftsmässig . Das mues ganz speziell sii wenn me s Baby gspürt, wuaaaa bi scho gspannt wie das emol wird bi mir. Und wie du sesich Snet gueti Vorussetzige hani sicher do mi Zyklus wörkli bis jetzt 1A funktioniert, ha wörkli immmer so zwüsche 28 und 30 Täg gha bis jetzt also total normal, do beni sehr froh drum, do ghört me jo au verschiedensti Stories was nachem Pilleabsetze alles so cha id Hose go. Ich wet mi ned stresse und dänke mir wörkli immer es chunt denn wenns chunt und das esch guet eso, aber jetzt wo mir parat wäre hätti halt ächt mega Freud .

Was esch denn bi dir a d Wiehnacht dass du dir so Gedanke machsch, meinsch wäge Familiefiire etc.?

25.08.14 11:38
snet 
Re: Bräute 2013

Ja, mittlerweile ist es sogar gar nicht mehr so speziell, sondern einfach normal, dass da was rumtritt

Eben, das sind wirklich super Voraussetzungen zum schwanger werden. Bei mir hat es ja jetzt schlussendlich geklappt, obwohl durch alle Krankheiten nicht gerade die besten Voraussetzungen vorhanden waren.

An Weihnachten sollte das Baby ja wahrscheinlich 2 Wochen alt sein (vom Termin aus gerechnet) und da ist man ja dann echt noch ein Greenhorn so als Mutter und da mache ich mir jetzt schon voll die Gedanken, dass das mit Weihnachten dann nicht recht klappt, etc. Vor allem da wir eine zu kleine Wohnung haben um mehr als 6 Personen zu bewirten. Somit müssen wir fast zu jemand anderem gehen.

25.08.14 11:39
elea 

Re: Bräute 2013

ha genau s gliche denkt wid snet, wenn du Zyklus Emmer so schön regelmässig esch, denn send das jo wörkli gueti vorussetzige! ond besch jo au no jung, das esch au emmerno e positive Faktor ;)
esch echt super wennd di nonid stressisch! well wen me das ganz bez locker cha neh und sech ned jede monet de chopf zerbrecht, denn het das au positive ifloss druf dass es klappet! do beni fest devo öberzoge! me esch jo denn au entspannter ond es heisst jo Emmer stress sig ned hilfrich. nei das chont guet ;) glaube jo au bez dra dass sech die Babys amigs selber ussuechet wenn si sgfüehl hend de zitpunkt stemmt

aso i freu mi scho mega druf wenni de rechtigi Trett gspühre. jetzt eschs no so fiin, dassi glich no sgfüehl ha, jä eventuell hani eifahc e Fisch verschlöckt ond de bewegt sech jetzt
loschtig esch au, i be Emmer so besesse vo schwangere Büch! wenni eini gseh met emne Buch muessi mega druf starre weli sos schön fende! aber bi mer selber gsehni das ergendwie ned füehl mi wine trampel

snet wege de familiefiir, i fende wenn du es neugebornigs hesch de döfsch du dech au jederzit zrogzieh fendi! fendes scho bewundernswert dass du vorher zgoh! anderi wörde das ganz lo sause!

 1 .. 1714 .. 3425 3426 3427 3428 3429 .. 3593 .. 3757
Zeremonie   bearbeitet   Kollegin   himbeer   Hochzit   gspannt   Problem   irgendwie   vorallem   wirklich   natürli   einfach   eigentli   schaffe   Zuletzt   richtig   eigentlich   natürlich   langsam   schnell