| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1715 .. 3427 3428 3429 3430 3431 .. 3594 .. 3757
25.08.14 16:04
elea 

Re: Bräute 2013

haha du beshc wetzig! seg das mol mim Chef! vor 2 johr semmer bi minus 15 grad use gange :)
s Problem esch, d hose brengi scho lang nöm zue, i ha e gort dra. aber weni de zuemache so dass d hose bequem send, zeiht si mers abe (dors gwecht vode Sache die säck. doppelmeter, spachtel usw.). wenni de gort aber so fest azieh dass mer d hose ned aberötschte, dröckts mega i buch... be jetzt amome luege weg emne gort wo bez elastisch esch, aber es esch echt schwerig...

döfsch denn vom Arzt her nöm Badminton spele oder merksch selebr dass es nöm goht?

25.08.14 16:13
snet 
Re: Bräute 2013

Uii, bei -15 Grad will ich also auch nicht draussen arbeiten.

Das mit dem Gewicht auf den Hosen kann ich mir gut vorstellen. Und wenn du den Gürtel über die Schulter trägst (so wie eine Umhängetasche?)

Nein, mir hat die Ärztin jetzt empfohlen mit Stop und Go Sportarten aufzuhören und vor allem kann ich mich auch bei den Rückenschmerzen nicht so gut bücken. Naja, wir haben sowieso bald GV, von dem her werden mich die anderen auch schon wiedersehen.

Heute habe ich noch eine Einladung zur Chlaushöck am 6. Dez bekommen, aber der Termin ist ja gerade um das Datum rum. Weiss nicht, ob ich dann einfach spontan gehe, falls der Kleine noch nicht da ist...

25.08.14 16:17
Canoa 

Re: Bräute 2013

Elea das met de Hose könni, set de OP hani werklech au bi de meiste Hose emmer Gört ah ond de Chnopf offe! Mags eifach ned verlide wenns det dröckt!!!!

Muesch denn unbedengt dere Arbetshose alege oder döftisch au anderi?
Ond wenn es paar vo dim Ma nehmsch?

25.08.14 16:20
elea 

Re: Bräute 2013

de gürtel esch fest ade hose agmacht.. aber das brengt mi grad of en Idee. eventuel hoseträge

ah jo guet Badminton esch natürli was "stop and go" abelangt super

du hesch doch mol no wele luege wege si Gymnastik bzw Fitness öpis?

nei müesse dueni eigentli ned so arbetshose aha. aber s problme esch dassi end wet normali hose alegge, well die soshct kapott gönd, ond det fehlt mer de d täsche fors material :)
d Idee met deme vo mim maa neh esch no guet hey!! gseh de zwar us wine trottel aber egal! du das probieri höt au grad! merci ;)

25.08.14 16:24
Canoa 

Re: Bräute 2013

Jo verstohni...esch werklech e blödi Situation aber wenns chöntisch öberbröcke met de Hose vo dim Ma wärs jo super!

Es geht doch au so Bänder womer cha öbert Hose alege, evt wär das no en Möglechkeit....
http://www.espritshop.ch/damenmode/umsta...belt-M84802_025

25.08.14 16:29
snet 
Re: Bräute 2013

@Elea: Ich habe das Wickelkommoden-"Gate" und du hast das Hosen-Gate Aufgrund der Rückenprobleme hat man mir empfohlen, auf jeglichen Sport zu verzichten. Also auch keine Gymnastik oder dergleichen. Ich fühle mich damit irgendwie so unfit...

25.08.14 16:29
elea 

Re: Bräute 2013

ou sones band wer natürli au en gueti lösig. merci NOMOL före guet tip ;)

die letscht wo schwanger gsi esch bi eus, het vo afang a gstreickt ond gseit si goht nöm use go schaffe. aber so kompliziert wetti eiegntli ned due. so langsa goht gohts :)

25.08.14 16:32
elea 

Re: Bräute 2013

snet:
@Elea: Ich habe das Wickelkommoden-"Gate" und du hast das Hosen-Gate

hammer

ou jo da verstohni. aso gar ke Sport mache, do wördi mi au ned wohl füehle. aber schwemme oder so zögigs laufe gieng auä no oder?
velecht chasch vo öperem e Hometrainer uslehne ond bezli velofahre die stube oder so?

25.08.14 16:40
snet 
Re: Bräute 2013

Naja, Schwimmen würde schon gehen, aber es gibt nur ein Schwimmbad in der Allmend und das ist mir doch etwas zu weit weg. Ausserdem ist die Raum- und Wassertemperatur dort ziemlich niedrig und ein einzelner Eintritt kostet 12.-! Hihi, in unserer Wohnung hätte niemals so ein Fitnessgerät Platz

25.08.14 16:52
elea 

Re: Bräute 2013

was? 12.-??? bi eus choschtets 7.- ond das stenk mer scho z zahle
oder soscht halt e 10ner charte för es Fitness löse. ond de chasch det go velofahre oder bez ad grät. choschtet halt au weder bez öpis....

 1 .. 1715 .. 3427 3428 3429 3430 3431 .. 3594 .. 3757
schaffe   einfach   himbeer   Zuletzt   natürli   bearbeitet   eigentlich   schnell   langsam   natürlich   irgendwie   Problem   gspannt   Hochzit   richtig   vorallem   Zeremonie   Kollegin   wirklich   eigentli