| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1715 .. 3428 3429 3430 3431 3432 .. 3595 .. 3757
25.08.14 16:57
snet 
Re: Bräute 2013

Haha, Die Einzeleintritte im Fitness bei uns kosten CHF 35.-! Da ist das Hallenbad ja gerade noch heilig dagegen.

Hihi, mittlerweile sind 3 Wochen vergangen, in denen ich mein Gewicht halten konnte Hoffentlich bleibt das in Italien auch so.

25.08.14 21:55
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo liebi frauene ;) ich meld mich au wieder emal ... (ha jetzt nöd alles glesä woner gschriebe händ ) ich hoff es gaht eu allne guet??

mir werdet recht uf trab ghalte vo eusem chline schnüggel :) aber er machts eigentlich mega guet, dörf mich also nöd 'beklage' hoff bi dä schwangere unter eus lauft alles guet !? wie fühleter eu so?
han hüt grad wieder zwei schwangeri gseh und dänkt das ich mich scho jetzt freue wenni dänn mal mitem zweite schwanger si wird chch ... normalerwies machet sich frauene ja nonig so frühe gedanke über s zweite, aber ich freu mich scho druf :)) bitz psychohaft

guet nacht und bis gli wieder
liebs grüessli

26.08.14 08:00
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

hallo lilly, schön gohts euch guet! esch er demfall en pflegeliechte? bzw. chömet ehr es bezeli schlof öber oder esch ned so schlemm wime Emmer meint? ;)
hihi fendes toll denksch scho as 2te! wiso au ned? vell seget jo au dass si nach de Geburt de buch vermessed, hesch das au?
mer gohts guet! :) füehl mi schwanger

wow snet 35.- för en einzelitret? das esch doch ned normal... hesch de no es Velo ond chöntsch alle falls metem Velo go schaffe? de hesch au bez bewegig? aber wenn dis gwecht chasch halte esch jo super! mache mer leider au vell zvell gedanke oms gwecht, total doof eigentli....

26.08.14 08:25
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@Lilly: Schön, dass es euch gut geht. Ui, an ein Zweites mag ich noch gar nicht denken, resp. ich bin eher nicht davon überzeugt, dass es bei uns mal ein zweites geben wird.

Mir geht es so weit ganz gut, in einer Woche komme ich in das dritte Trimester.

@elea: Sag nix, ich mach mir auch ständig Gedanken um mein Gewicht. Ich bin einfach gerade mega froh, dass ich es jetzt die letzten 3 Wochen halten konnte. Doch, ich habe schon ein Velo, aber wir wohnen ziemlich steil den "Berg" oben und es ist meeeeega anstrengend von der Arbeit wieder nach hause zu radeln... Da kommt jetzt wieder die Faulheit durch.

26.08.14 08:40
elea 

Re: Bräute 2013

krass du beshc jetzt de scho em 3te Trimester! wahnsenn wie schnell dass alles lauft!
jo eigentli set mes jo probiere neh wis chunt metem gwecht (vorallem wenn me em normale berich esch ond gsund ess). aber glich eschs ergendwie schwer... (gleb mer jommere do of höchem Niveau ;) ha scho vo vellne ghört wo ergendwie 30kg zuegno hend oder weiss ned wie vell...

ou jo guet de miechi das au ned, eifach de besch jo de rechtig verschwetz wend hai chonsch, dasch au ned cool

26.08.14 08:51
snet 
Re: Bräute 2013

Hihi, erst in einer Woche. Also in Bella Italia

Ich finde es auch total irritierend mit dem Gewicht. Schon krass, wie oberflächlich man doch sein kann. Aber ich habe beschlossen nach der Geburt endlos sexy zu werden

Ich kenne sogar Leute, die 30kg zugenommen haben. Das finde ich doch ziemlich krass!

Ja, das mit dem Velo ist wirklich ein wenig anstrengend. Mal schauen, vielleicht wage ich mich dann in Italien noch 1, 2x drauf

26.08.14 08:56
elea 

Re: Bräute 2013

jo ebe mer mönd probiere denke, so lang mer em normale berich send esch alles guet!ha e HP gfonde wod chasch dis gwecht igeh ond grössi etc ond de duds der genau för din BMI usrechne was em gsonde/normale berich esch die Schwangerschaft! sehr beruhigend
ah no wegem 2te chend... mer end jo jetzt am Büro zögle förs bebe. ond de het mi ma gester so gfrogt "wie mache mers de wens 2te chont" ondd e hemmer mega afo öberlegge wimers de müste umstelle. odn de eschs witer gange "ja ond wie möce mers de wenns 3te chont?" de hani gseit "du velecht löschts eus nachem erste scho so dermasse ab dass sech das Thema erledigt het haha nei i hoffes jo ned!

26.08.14 08:58
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hello zäme

Ech wär ou no weder do!
Läck hed das höt Stou gha, ech muess onbedengt gliner is Büro, das goht jo gar ned met dem Stou...

Höt esch scho weder Zischtig zom Glöck...

Vöu neus gehts be mer ned zverzelle...

26.08.14 09:04
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Das ist ja bei mir das blöde... Ich habe ziemlich genau einen BMI von 25, also sehr an der Grenze und dann spuckt es mir natürlich auch eine weniger grosse Gewichtszunahme als bei 24.9 aus.

Also wegen mehreren Kindern weiss ich noch nicht. Das werden wir wohl vorweg nehmen. Für mich auf jeden Fall nicht sofort ein zweites.

@Canoa: Da siehst du wieder: Mit meinem Rollerli komme ich überall vorbei! Bei uns staut es auch gerade sehr, weil sie eine Strasse gesperrt haben aufgrund einer Baustelle...

Darfst dich also freuen, wenn du heute Abend in die Stadt fährst

26.08.14 09:22
elea 

Re: Bräute 2013

canoa, hesch denn e witer arbetsweg oder eifach grad e doofi chrützig wos vell vercher het? i rege mi momentan au bez uf, weg einere boustell verdooplet sech momentan mi arbetsweg.. :/ aber naja, wird jo e grond ge för die boustelle...

denn gesch dis vorher gwecht bezli tüfer i so dasses der grad no e BMI vo 24.9 berechnet? ;) nei aber du hesch jo bez jetzt wörkli mega wenig zuegno!!!

 1 .. 1715 .. 3428 3429 3430 3431 3432 .. 3595 .. 3757
Zuletzt   eigentli   vorallem   richtig   Hochzit   schaffe   himbeer   gspannt   schnell   Zeremonie   eigentlich   einfach   bearbeitet   irgendwie   Problem   natürlich   Kollegin   natürli   wirklich   langsam