| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1716 .. 3429 3430 3431 3432 3433 .. 3595 .. 3757
26.08.14 09:29
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mi Arbetswäg esch eigentlech ned so läng nome 30km...aber woni do agfange ha hend grad t Autobahn usbouet gha seteme esch guet gseh! Klar wenn e Unfall gäh hed hesch natürlech emmer länger...aber jetzt bouets grad bi dere Autobahnusfahrt wo ech use muess ond jetzt hend natürlech t Lüt s Gfühl sie chöned uf de Ausfahrtstross förefahre ond vore ine dröcke ond das geht Stou...eifach nome mühesam! Muess grad mou google wielang die Boustell werd si...

26.08.14 09:30
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ah nome no bis am 28.8. das esch jo guet!

26.08.14 09:34
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Hihi, aber das wäre ja Beschiss Der BMI ist halt leider bei 25 und man sagt ja normalgewichtig bis 24.9 Aber so tragisch sehe ich das auch nicht. Bis jetzt sind es 6.5kg, die ich zugenommen habe.

26.08.14 09:44
elea 

Re: Bräute 2013

hihi cool canoa, de hesches jo gli gschafft ;)

nei das esch echt ned vell snet!
de hani gmeint:
http://www.hipp.de/schwanger/ratgeber/sc...-gewichtskurve/

26.08.14 09:48
snet 
Re: Bräute 2013

Oh Mann... Arbeitskollegen wieder. Meine Arbeitskollegin ist auf der Suche nach einer Referenznummer für das Steueramt, da sie eine Fristverlängerung eingeben will. Und wir haben dazu keine Unterlagen, da dies neu ist. Und dann geht das wieder los: Ich kann keinen Brief schreiben ohne diese Nummer, die muss doch irgendwo vorhanden sein, sonst wird das wieder nicht akzeptiert, blablabla

Wieso ruft sie nicht einfach das Steueramt an und fragt nach der Nummer? Wirklich Selbständigkeit ist nicht ihre Stärke... Und dann werde auch noch ich belästigt damit.

26.08.14 09:50
elea 

Re: Bräute 2013

jaja die liebe arbetskolege...
euse AL esch momentan die ferie ond dasch Emmer e mega hektischi ziit da mer sini arbet mönd öberneh. ond de geht's tatsächlech so egoischte wo denn no 2 täg frei nämet spontan..

26.08.14 09:57
snet 
Re: Bräute 2013

Bei ihr ist es eher das Problem, dass sie einfach nicht selbst überlegt. Für alles will sie immer eine Antwort haben.

Zum Glück haben wir ja nur eine flache Hierarchie, das mit dem AL klingt ja auch nicht so toll.

26.08.14 10:18
sonne13 

Re: Bräute 2013

Huhu zäme!

Be au weder mol do! Wow canoa, do hätti glaub ke närve... Ich finde stau und vor allem s fahrverhalte vo gwösse lüüt (wo de mängisch jo genau zu dem stau füehrt) eifach närvig und unmöglich... Darum hani jo au 16johr s GA gha

Lilly, schön dass es euch guet goht und dass du scho as zweite magsch dänke esch doch es guets zeiche

Ech hätt jo momentan vöu ziit zum schriibe, aber irgendwie weissi alle gar nömm was mer no chönnt brichte und ich be oft eifach ko und mache gar nüd unglaublich wie schnell täg verbii göhnd, obwohl me nüd macht, ech ha emmer gmeint mer wär de langwiilig... Langsam hänkts scho sehr aa, chonnt halt werkli alles früehner met zwei... Jenu, nochli dore bisse, ech weiss jo för was

Das met em gwicht ged mer inzwösche rechtig uf d närve. Ich finds total oberflächlich und frog mi alle ob das werkli s wechtigschte esch...? Ech mein, e dem buuch enne send zwöi wachsendi chliini mönschli, ech ha bishär en unproblematischi schwangerschaft dörfe erläbe - es riese gschänk! Do fendi so komentär wie:"hesch vöu zue gnoh?" Oder: "hesch emu ned vöu zuegnoh findi"... eifach nor doof... Ech esse ned anderscht als vor de schwangerschaft, ha kei glöscht ussert uf fröcht und wörd darum behaupte ich ernähre mech vernünftig und usgwoge. Das isch mir am wichtigschte. Ech nöchere mech rasant de +20kg marke und wössed ehr was mi arzt gseid hed dezue? Er hed grinst und gmeint: das esch de no ned fertig, das esch de no ned alles ech freue mech eifach so sehr uf eusi beide ängeli, ha gar ned bock mer gedanke öber so "seich" z mache... Das chond de scho weder met de fitness, die beide wärded eus scho uf trab halte wenns denn do send

26.08.14 10:27
elea 

Re: Bräute 2013

hallo sonne! schön zghöre dass es euch allne so guet goht! hihi ha grad denkt, bi euch het sechs Thema vom 2te chend grad so erledigt! hihi dasch natürli au cool wenns eim so abgno wird
jo du hesch recht, es esch sehr oberflächlech ond es mega luxus-Problem... i hamer eifach shco vorher zvell gedanke gmahct wege gwecht etc ond das esch bezeli schwerig zom abstelle die Schwangerschaft ergendwie. aso i wörd nie diäte mache oder so momentan, das secher ned!

jo snet, mer hend eifach paar Egos em Büro, denne eschs wechtigste dass si am halbi 5i hai chönet (ke ahnig wenni s letschtmol am halbi 5i ha hai chöne ) ond de eschs ne de au egal wenn anderi deför bes am halbi 8i mönd schaffe. tja.. Egos halt....

26.08.14 10:27
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Sonne

Wie lange hast du denn eigentlich noch bis zum Termin? Was machst du denn so den Tag durch, wenn du zuhause bist? Ich hätte mir das nämlich auch noch langweiliger vorgestellt, aber toll zu hören, dass die Tage schnell vorbeiziehen.

Wegen dem Gewicht hast du schon Recht, ich finde aber, dass doch ein rechter Druck von aussen besteht, nicht zu viel zuzunehmen.

Ich wollte noch kurz nachfragen ob du schon dazu gekommen bist, den Gutschein zu schicken? Sonst befürchte ich leider, dass die Post ihn verloren hat

 1 .. 1716 .. 3429 3430 3431 3432 3433 .. 3595 .. 3757
richtig   Zeremonie   Problem   eigentli   irgendwie   gspannt   Zuletzt   einfach   bearbeitet   Hochzit   natürli   himbeer   wirklich   schnell   schaffe   vorallem   langsam   natürlich   eigentlich   Kollegin