| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1717 .. 3432 3433 3434 3435 3436 .. 3597 .. 3757
26.08.14 11:20
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ohhh Sonne Gorndonbleu!!!! Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmm so Fein!
En Guete....gniesses.....

26.08.14 11:23
elea 

Re: Bräute 2013

sonne du chasch doch ned am hablbi 12i öpis vo cordonbleu do ine schribe! dasch folter

aber natürli vo mer au en guete ;)
bi eus geht's Couscous höt ond mi mage chnurret jetzt shco mega...

das wer natürli super wenn du si of natürlichem weg chöntsch becho. aber ebe, wends eifach losch of di lo zuecho onds nemmsch wis chont esch Emmer s beschte!

ui die Seerose beni scho lang nöm gsi! mmmmhh...
i wet onbedengt weder mol i Vogelsang in Eich LU! kenne der das? gleb ha nonie so guet gesse wie den!

26.08.14 11:25
Canoa 

Re: Bräute 2013

Elea ech be au nonie im Vogelsang gseh aber mini Fröndin det woni darf TZ si sie hends HZ Ässe det buechet! Be jo mega spannt!

26.08.14 11:31
elea 

Re: Bräute 2013

ou wow canoa! so cool! hey de chasch di freue em fall! i chönt amigs fascht sterbe vor glöck wenn mer det gönd go esse. hend shco 3 johrestäg det gfiiret! choschtet au bez öpis, aber es eschs so wert em fall!!!!
das esch demfall auä erst nöchstjohr aber oder?

26.08.14 11:32
Canoa 

Re: Bräute 2013

Jo erst am 14.8.2015...es goht no 253 Täg bis zo ehrem grosse Tag! =)

26.08.14 11:33
snet 
Re: Bräute 2013

Huhu

@elea: Wir waren mal an einer Hochzeitsparty im Vogelsang und das war wirklich meeeeega fein!

Das beste Essen, dass ich je in meinem Leben hatte war in Mama's Fishhouse in Hawaii

Bei mir gibt es ein Schnitzelbrot und einen Bohnensalat.

@canoa: Ui, ich freue mich schon auf das Essen heute Abend. Was werde ich da wohl nur bestellen?

@me: Mein Mann meinte letztens ob wir nicht einen geplanten Kaiserschnitt machen wollen. Aber ich kenne jetzt gar nicht so die Vor- und Nachteile davon...

26.08.14 11:36
elea 

Re: Bräute 2013

ui ha ned emol gwlsst dass das die schwiiz goht met emne plante Kaiserschnitt. ha gmeint die meischte ärzt mache das nor wenns gsondheitlichi grönd geht.... aber weisse s ned....
wördsch du denn e Kaiserschnitt bevorzoge?

26.08.14 11:42
snet 
Re: Bräute 2013

Ich dachte schon, dass das mit einem geplanten Kaiserschnitt geht. Ich habe das eigentlich noch gar nie in Betracht gezogen. Werde mich mal bei der Ärztin erkundigen...

26.08.14 13:12
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme!
wie esch euches esse gsi? mis Couscous esch super gsi. aber nachetene hani no bez peanutbutter oreos ha

aso i weiss es ned met secherheit wegem kaiserschnett. i be ergendwie emmerdevo usgang dass das sones USA oder Promi deng sig met de plante kaiserschnett. ond ha ebe gmeint bi eus macht me das nor wenns medizinischi grönd het. esch jo doch en defitigi Operation!ond i chamer vorstelle dass das au einiges meh choschtet as en normali Geburt. ond weiss ned ob das de d KK öbernemmt wenns ke grond deför geht. aso ebe das send nome spekulatione...

i hami grad meeegaa gnervt am mettag. hami doch zomene schwangerschafts-pilates kurs agmeldet. ond de hetti sele vor 2 Woche avoh. mangels ameldige hends ne of endi September vershcobe. höt hani de Brief becho dass er gar ned statt fendet. hami mega gfreut druf.... es gebt no e kurs met schwangerschafts yoga aber de het scho agfange set öber emne monet. ond das stenkt mer total ine agfangnige kors zcho :/
mol luege wasi jetzt wet mache...

26.08.14 13:25
snet 
Re: Bräute 2013

Woher hast du denn die Peanutbutteroreos? Ich war eigentlich noch nie so Oreos Anhänger, aber habe bis jetzt nur immer die Original-Oreos versucht.

Eben, ich habe gar keine Ahnung ob und wie das geht. Auf jeden Fall werde ich mich mal darüber informieren.

Das ist ja doof mit deinem Kurs. Gibt es denn sonst nicht irgendwo einen anderen Kurs über einen anderen Anbieter? Das ist wirklich schade!

 1 .. 1717 .. 3432 3433 3434 3435 3436 .. 3597 .. 3757
himbeer   langsam   schaffe   eigentli   Zuletzt   natürli   wirklich   Hochzit   schnell   bearbeitet   Problem   Kollegin   natürlich   irgendwie   einfach   eigentlich   gspannt   vorallem   richtig   Zeremonie