| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1718 .. 3433 3434 3435 3436 3437 .. 3597 .. 3757
26.08.14 13:28
elea 

Re: Bräute 2013

d oreos hani öber my-store.ch bstellt. mer hend au Lemon-oreos. ond double-stuff-ores (die hend dopplet so vell föllig!) ond no double chocolate creme oreos merksch, mer hend sehr gern oreos

jo informiere schadet nüt. nemmt mi wonder was debi usechont! chasch jo mol dini Hebamme oder dini fa im nöchste Termin froge.. oder Google helft au :)

nei leider send das die letschte körs för das johr. ond speziells schwangerschafts pilates geht's soscht do die Region ome niened. be rechtig entüscht..

26.08.14 13:39
snet 
Re: Bräute 2013

Oh, dann gehe ich dort aber auch mal schauen. Also vom Geschmack her, würde ich auch am ehesten die Peanutbutter-Oreos nehmen. Probieren schadet ja nicht

Aber die bestelle ich dann erst nach den Ferien. Dann muss ich auch noch ordentlich Katzenstreu und Katzenfutter bestellen. Online-Shopping ist schon was feines. Die normale Katzenbestellung wiegt 32kg...

Ich frage nächstes Mal einfach meine Hebamme. Mal schauen was sie meint.

Und über Migros Klubschule, gibt es da nichts? Bei uns bieten auch die Spitäler solche Kurse an oder einzelne Hebammen!

26.08.14 13:43
elea 

Re: Bräute 2013

wens es agebot het, chasches shco jetzt bstelle. d lieferzit goht die regel öpe 6 Woche! mer chöme amigs reese fresspäckli öber

jo frog si mol nemmt mi wonder was si seit zom Thema Kaiserschnitt!
wie esch denn din maa of das cho? eifach well me denn de Termin fix het oder was send sini öberleggige gseh?

de kurs weri vode Migros klubschuehl gsi. i ha gseh die hirslande gebtis no shcwangerschafts yoga, aber de choschtet s dopplete det wie die klubschuel. ond date stönd au ned. eifach nor d chöschte ond es ameldigsformular. total doof

26.08.14 13:43
sonne13 

Re: Bräute 2013

Oh vogelsang esch au fein!!! Det geds so en chriesi-coupe, ech chönnt stärbe deför, hed aber leider alk dinne darom hani letscht mou wo mer det gsii send öppis anders müesse näh wenn mer i vogelsang göhnd de eigentli nor be guetem wätter wenn chasch of de terasse sitze...

Mis gordonbleu esch meeeega gsii! Mhhhhh, mis mami chochet eifach z fein! Be scho weder deheim, d eltere hend no wäg müesse und hend mi grad hei gfahre. Zum glück - mini hüft tued mega weh bim laufe, muess glaub mol em dökti aalüte

Plante kaiserschnitt esch glaub scho möglich, ech dänke chunnt au uf de arzt aa... Wenn jetzt öppert zum biispiel meeeeeega angscht hed vor de geburt oder so de wirds evt scho gmacht. Wies isch wills vom terminplan här am beschte esch oder will mer ned wett bis zur 40. woche warte wägem zuenäh weissi ned... Finde das aber au bescheuerti gründ. Das mit de angscht channi scho nochvollzieh - wenn de ewig vorhär nor no stress hesch deshalb und nümm schlofsch usw, de cha das jo scho e lösig sii. Ich würd gärn natürlich gebäre, aber das chunnt denn wies chunnt...

26.08.14 13:51
snet 
Re: Bräute 2013

Ui, so lange muss man auf die feinen Leckereien warten? Ich schau mir das gerne mal an. Bezahlt man dort Versandkosten?

Mein Mann meinte nur, damit ich "unten" nicht alles aufreisse und so verletzt bin und die Schmerzen nicht ertragen müsse. Es geht gar nicht um den Termin.

@sonne: Schön, war dein Cordon Bleu so fein! Du hättest ja den Chriesi-Coupe einfach ohne Alkohol bestellen können Ich mag sowieso keine Schnäpse.

Wir gehen nie ins Vogelsang... es ist halt ohne Auto so gut wie nicht erreichbar.

26.08.14 13:57
sonne13 

Re: Bräute 2013

Snet, diese chriesi sind im alkohol "eingelegt", ohne alk gibts das also nicht. Stimmt, ohne auto wirds umständlich in den vogelsang zu kommen...

Hihi, dein mann ist ja lieb dass er sich diese gedanken macht! Aber eine kaiserschnittnarbe ist dann also auch nicht ohne! Und wenn der damm nicht reisst oder geschnitten werden muss dann erholt man sich sicher schneller von der geburt...

26.08.14 13:58
elea 

Re: Bräute 2013

jo zahlsch gleb öpe 6.- versand chöschte. aber es het no cool szüg. ha det scho paar mol öpis bstellt!

ah, dorom hetter gmient. muss ehrlech sege, vor de schmerze hani end soo angst (geht jo au medis wenns nöm ushaltisch) aber vorem rise hani au angts. e kolegin het mi jetzt aber beruhigt. si het gsiet bim erste het si vorher eifach met öl massiert ond es geht ergendwie sone ballon wos langsam chasch denne. de esch d huut wie bez scho vorbereitet druf. ond si het gseit bi ehre heig das super funktioniert.

26.08.14 14:18
snet 
Re: Bräute 2013

Oki, ich wusste gar nicht, dass diese Narbe so weh tun könnte. Naja, ich habe ja noch genug Zeit um mich mit dem ganzen Thema vertraut zu machen.

elea, achso, die haben kein Standardsortiment, sondern nur so Aktionen. In so was bin ich nie gut

Ich habe mich noch gar nicht mit dem Thema beschäftigt, werde das dann beim Geburtsvorbereitungskurs anschauen

26.08.14 14:22
elea 

Re: Bräute 2013

jo esch bez wie "dein deal" eifach send d agebot länger gültig. chonsch Emmer spuradisch mails öber wo denne stoht was si so hend. ha au scho shcueh, portemonai ond ebbe esse bstellt. esch di einzig site woni so aluege. well so zahn-bleahcing aktione in Ungarn interessiere mi ned!

jo gleb die narbe esch jo au no recht heftig. ond halt au anere stell wod ned guet chasch ruhig hebe. aso wenn de wer e natürlichi Geburt secher schöner, aber i werdes neh wis chont... ha au scho neulech ghört, dass wenn me bim erste chend e Kaiserschnitt gha het, muss me bim 2te automatisch au eine ha. well dors presse soscht s narbe gweb cha rise oder ergendwie so...

e bekannti bechont jetzt s 2te chend (si esch 3 Woche hinder mer) ond de het si mer natürli vell verzellt was uf mi zue chont. paar Sache hetti si au lieber för sech bhalte fendes besser nüt zwösse

26.08.14 15:28
Lilly4 
Re: Bräute 2013

elea:
ja er isch eigentlich no en pflegeliechte :) chund so all 3 - 4 stunde, vo afang a und das isch scho super !! vom schlafmangel gahts au no, will woni schwanger gsi bin bini i dä nacht meh ufgstande als jetzt han die ganz ziit müesse bisle und dä luis isst jetzt meischtens um di 10ni / 11i, dänn gönd mir au go schlafe + so am 2i, 3i wieder, danach dänn erscht am morge nomal und dänn nimmt en meischtens min ma nachem stille, dänn blieb ich no chli ligge gaht natürlich au nur solang min ma no ferie hät, aber nütz es grad us hihi ... hehe das mitem buch hät öpis, han au scho es paar mal dänkt dasen irgendwie vermisse :o) :p drum freu mi viellicht au scho wenni dänn mal mitem zweite schwanger bin hihi
und wie fühlsch du dich so? häsch wieder e kontrolle gha? weiss mer was es wird? isch es dänn überhaupt au zum verrate? :)

 1 .. 1718 .. 3433 3434 3435 3436 3437 .. 3597 .. 3757
Hochzit   Zuletzt   Kollegin   einfach   schaffe   Problem   wirklich   vorallem   eigentlich   eigentli   natürlich   schnell   bearbeitet   Zeremonie   richtig   irgendwie   langsam   natürli   gspannt   himbeer