Bräute 2013 |
|
1 .. 1718 .. 3434 3435 3436 3437 3438 .. 3598 .. 3757
|
26.08.14 15:32
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
wow snet, scho im dritte wüki krass !!! t ziit lauft wahnsinnig schnell ... gnüssets drum no ganz bewusst ;) ich han am schluss au viel usgruebt, grelaxet etc., das hät mer richtig guet ta, als wenn mer no umesecklet etc. ... wegem gwicht, also bi mier sinds ja im total 12/13kg gsi (gaht no) bin aber au viel go schwümme, han aber au nöd wüki uf mini ernährig gachtet :p uf jedefall nach dä geburt verlürt mer sofort 6-8kg, machet eu drum kei sorge, es gaht sooo schnell und mitem stille nimmt mer au ab, vorallem chund mer am afang gar nöd wüki zum esse zum glück chan min ma choche, suscht wür mi nur vo chaltem zügs ernähre klar gits au tage womer bitz meh ziit hät (wo die chline guet schlafet) aber git au tage wo s gfühl häsch chunsch zu nüd und ebe, au nöd zum esse ... also ich bin jetzt nur no 3kg überem startgwicht und das isch eigentlich grad guet so, will mis startgwicht isch mer eineweg bitz z wenig gsi ...
|
|
|
|
|
26.08.14 15:41
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
bin au mega happy ischer so en liebe aber er schisst und bislet eus die ganz ziit a aber scho 'oke', weissi wenigstens daser e gueti verdauig hät hihihi min ma hät im total 4 wuche ferie gha (2 wuche vom gschäft us, mega grosszügig) und zwei wuche hät er zuesätzlich no gnoh, das jahr werdemer eh nüm id ferie gah :) bin soooo mega froh drum, er isch jetzt z.b. au grad schnell t sache go entsorge und go poschte, das isch uh viel wert! oder ebe au am morge, wenn ich die ganz nacht gstillt han und er ihn am morge übernimmt und ich no chli schlafe chan, au gold wert! das hört dänn uf wenner wieder go schaffe gaht, aber hoff euses würmli hät bis dänn bitz en längere rhytmus chch ... und suscht isch au nöd tragisch, chund dänn scho !
ou cool! scho nöchscht wuche :) brichtisch dänn, gäll? ;) i wellere wuche bisch dänn jetzt gnau? ui, mega spannend hihihi ... also ich ghör das jahr au nur vo buebe ... def. s buebe jahr i mim umchreis! hät zwar scho au vereinzelt meitlis gäh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1718 .. 3434 3435 3436 3437 3438 .. 3598 .. 3757