Bräute 2013 |
|
1 .. 1721 .. 3440 3441 3442 3443 3444 .. 3601 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
|
04.09.14 08:48
Eve777
|
Re: Bräute 2013
Das esch eso mit em Hauptsach gsund, me merkt erst wie wörkli elementar wichtig das esch wenn me i dere Situation esch. Mi Maa und ich händ au scho riese Diskussione gha was wär wenn ich mol schwanger bi und me gseht dass öpis ned i.o. esch, aso ich hoffe eifach inständig dass mir nie i die Situation chöme, finde gaaanz schwer, weiss ned wie das denn eusi Beziehig wörd beiflusse, mir händ do chli anderi Asichte.
Übrigens wäge mim Geburi, mir händ jetzt e coole Ort gfunde wo mir reserviert händ, in Erlinsbach geht's e Ruum zum miete wo Wygärtli heisst, megaaa schön gmacht und het ächt alles drin was me so brucht (Chuchi etc.). Mir händ jetzt beschlosse, dass mir wörkli e Mottoparty mache mit dem Thema Hollywood, freu mi mega zums organisiere etc. .
|
|
|
|
04.09.14 09:05
Canoa
|
Re: Bräute 2013
Nei i dere Firma goht so vöu ab, es esch eifach rächt en schregi Ferma, sie send extrem grosszögig, bi de Löhn, Bonus, Sozialleistige etc...aber äbe was mängisch so ab goht esch eifach nome zum de Chopf schöttle...
Ergendwenn werdi jo eh it Garage vo mim Ma istige, darum werd sech das do denn eh eröbrige...osserdem esch euse Standort so chli, euse Chef muess so all 2-3 Johr weder belege werums eus no brucht, evt esch das au nome e Frog vo de Ziit... Und äbe in Lozärn und Umgäbig gehts chum Paralegalstelle...
Mottoparty: Mi Ma werd am 16.11. au 30gi är hed sech jetzt förs Motto 80er Johr entschede...är hed eifach es Schötzehuus reserviert....Am Obig gehts den Raclette...
Eve wie machsch es du met de Gschänkli? Schriebsch no öbis uft Iladig? Das esch be "eus" not Frog...Wenn mi Ma sech äntlech wörd entscheide weles Sätzli uft iladig zschriebe hätti sie scho längst drockt!
Für den Fall, ihr wollt dran denken, mir eine Kleinigkeit zu schenken. Macht es euch doch nicht so schwer, legt einfach ein paar Taler ins Kuvert
Wer meint, er müsste etwas schenken, braucht übers "wie und was" nicht nachzudenken. Statt des Geschenkes nehmt ein Brieflein klein und legt uns einen Taler rein.
Damit das Geschenke suchen nicht wird zur Qual, ist Geld die allerbeste Wahl
Geschenke tragen ist sehr schwer, drum nehme ich gern ein Kuvert!
Ich brauche keine Blumen, im Garten wachsen viele, ich brauche kein Parfüm, kein Handy, keine Spiele. Doch etwas Geld, das wäre toll, ich brauche nicht sehr viel, dann wird mein Sparschwein voll.
Oder hed vo euch no öbert e Idee was mer chönt dri schriebe?
|
|
|
|
1 .. 1721 .. 3440 3441 3442 3443 3444 .. 3601 .. 3757
|