| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1722 .. 3441 3442 3443 3444 3445 .. 3601 .. 3757
04.09.14 09:08
Canoa 

Re: Bräute 2013

Betr. Gsondheit vom Chend: Mi Ma ond ech hend eus au scho hufe Gedanke gmacht, ech gloube s wechtigste esch eifach dass mer en Entscheidig zäme fällt, dass beidi demet chönd läbe...ond wenn sech au beidi zb för en Abtribig entscheided...gloube das esch au bi de Erzihig so!
Einer Meinig si, klar ech cha do scho grossi Spröch chlopfe ech ha jo no kei Chend!

04.09.14 09:25
elea 

Re: Bräute 2013

jo du hesch scho lang gseit dass ergendeinisch mol wersch ed Garage vo dim maa wechsle. aber momentan esch das denn no kes Thema?

hett er nöm star-wars welle? aber 80er esch au cool!


jo du heshc recht, egal was för entscheidige dass treffsch, es muss för beidi stemmt. egal ob bide Schwangerschaft oder nachetene au bide erzihig. denke das esch mega wechtig dass ned öper öbere chopf vom andere hinweg entscheidige trefft! das wet jo niemert!

04.09.14 09:30
Canoa 

Re: Bräute 2013

Star Wars wär schos top Motto gseh aber är heds Gfühl es seg chli mühesam fört Lüt wäge de Verkleidig! Ond 80er Johr esch eifach eifacher fört Lüt!

Nei im Momänt redt niemert defoh dass ech nöchstens chönt istige, aber das esch ou okay, scho Lohnmässig es wär en riese Röckschrett...ond solang ech no ned schwanger be blibi mou do...evt chönti denn ou nocher no witers schaffe do, so 40 % wär natürlech super...

04.09.14 09:37
sonne13 

Re: Bräute 2013

Guete morge zäme!

Elea, gratuliere ganz härzlech zum büebli mou luege wenn be eus d bombe (also ech...) platzt und mer chönd verchünde ob au mer be dem büeblitrend mitmached, oder be beidem, oder ob mer mou lueged dass chli gliichgwicht entstoht mag met jedem tag no weniger, es esch mer überhaupt nümm wohl und ech chas chuum no erwarte die beide endli live z gseh!
Wäge de gsundheit vo de chinder, das esch wirklich es riese gschänk! Ich könne öppert, die hend es baby mit trisomie übercho und hends ned gwüsst - es hed immer alles "guet" usgseh. Sie sind im nochhinein froh gsii hends es ned gwüsst - au wenns en schock gsii isch. Eus esch übrigens gliich gange wie euch elea, wenn die chliine mol im ultraschall gsehsch strample, alles draa und jedes zecheli erkennbar, de würdsch alles für sie mache. Ich weiss no woni einisch ellei zum undersuech ha müesse will mine maa ned frei übercho hed, und ich nochhär hüülend im auto ghockt be will de arzt so zfriede gsii esch und gseid hed sie entwickled sech tiptop - ech be sooooo stolz gsii uf die beide... Eigentli voll doof...
Hey ich find so mottopartys voll cool, be leider scho lang nümm a einere gsii! Mol bini a einere gsii det isch s motto "schickimicki" gsii, läck isch das luschtig gsii
Canoa, die sprüch sind jo all super, do hätt ech au ewig zum mech entscheide wele dass ech wett

04.09.14 09:43
Canoa 

Re: Bräute 2013

Sonne ech be jo au gspannt bi der!
Wasses denn geht...

Mini Arbetskollegin hed am Mäntig es Meitali öbercho e Nina! Sie chonds nöchst Woche cho zeige!

So Mottoparties send för mech eigentlech ned so vöu neus, als Blauringleiterin könni das zu gut! =)
Jedes Johr is Lager hemer müesse verkleidet areise! =)

Muess mer denn au mou es Motto för mech nöchst Johr usdänke und för mech mou Gedanke mache woni wot fiire!

Sonne fendsch demfau t Spröch ned fräch oder so?

04.09.14 09:45
elea 

Re: Bräute 2013

canoa jo das stemmt, 80er esch zom verchleider es eifachers motoo förs lüt. chasc fast öpis drus mache ohni dass extra öpis msuch go poschte oder so!!!!
chöntsch de bi dinere jetzige stellt 40% schaffe? das wer jo super!!!!

guete morge sonne! merci vellmol
hihi, be jetzt scho mega gspannt druf wass es bi euch geht! ehr hend jo grad e doppleti öberraschig :) rötschts euch mengisch ned fast use oder esches eifach zoms gheim bhalte??
hihi sonne, das esch ned ned doof dass du em Auto brüelet hesch. döf jo gar ned sege ab was ich em Moment alles brüele (hettet mi selle gseh bide letschte folg vo "how i met your mother", ha auä mine läbtig nie so ghület so lächerlich :)
jo das chani verstoh dass dini bekannti froh gsi eshc het si ned gwösst dass s Baby Trisomie het. i wet au am liebshcte so wenig wösse wie möglech! egal was es het oder wis usgseht, es bedütet mer d welt!

04.09.14 09:47
sonne13 

Re: Bräute 2013

Nei gar ned canoa, die send doch supi! Mer hend au grad en iiladig zumene geburifäscht öbercho met eme ähnliche spruch dinne! Die meischte send doch froh wenn so öppis grad e de iiladig stoht, es esch emmer so schwerig öppis passends z finde und wenn öppert en anderi idee hed channer jo au öppis anders schänke. Also ech finde das no rächt "entlaschtend" als gascht

04.09.14 09:54
Canoa 

Re: Bräute 2013

Also im Momänt semer 3 Lüt i minere Abeilig, je zwe Stuntänte met je 40 % und ech met 100%!
Ond de einti Studi hört jo zum Glöck per ändi Oktober, är esch nome befreschtet agstellt wäge minere Krankheitsabwäseheit.
Ond gloub nöchst Johr werd die anderi Studäntin au ufhöre wells Studium fertig esch de wärs perfekt wemer denn öbert wörd 100 % istelle ond ech chönt uf 40 % reduziere wenn ech denn schwanger wäri, das wär natürlech t Vorussetzig....

Sonne ech fends au ned lächerlech, ech fende das schön!
Mer darf au sini Gfühl zeige...ech be au rächt nöch am Wasser bouet ech brüele wäg jedem Seich!

Hmm eigentlech müesst mer jo gar nüt schriebe wägem Gschänk aber mi Ma wet das so! =)

04.09.14 10:07
Eve777 

Re: Bräute 2013

Wäge de Chindergsundheit: Bi eus eschs ebe genau glich wie bi dir Elea, ich säge jetzt (woni ned schwanger bi) ich cha mir ned vorstelle e Abtriebig z mache will ich hät jo denn s Chindli im Buuch und müesst das Prozedere mache loh, ich glaube das wörd mi total fertig mache. Mi Maa findet bis jetzt wie diine das wörd für ehn ned in Frog cho, er cha sich sones Läbe ned vorstelle. Aber ebe, wenn me denn wörkli i sonere Situation esch denn gseht me's velecht doch nomol andersch, ich hoffe und bätte eifach dass mir gar nie vor sone Entscheidig gstellt wärde.

Wäge de Party, 80er Johr hätti au mega cool gfunde aber will das scho es paar Lüt gmacht händ das Johr wo au wärde cho hämmer dänkt mir mache ganz öpis anders. Im Wygärtli ghört s Foyer und de Saal obe zäme, s esch sones offnigs Konzept wo'd vom Foyer us über e breiti Stäge i Saal ufe chunsch, de Saal esch eigentli wie en Art grossi Galerie. Ich freu mi mega, juhuuu nächsts Projekt zum plane hihi .

Mir schriebe allwäg au irgendwie öpis wägem Gäld id Iladig, aber weiss gar nonig wie, mir händ dänkt mir stelle es Erläbniskässeli uf oder eso und verwiese uf das i de Iladig. Mir mache d Iladig jetzt am Samstig, aber ich ha scho allne gseit sie sölle sich s Datum scho mol reserviere.

04.09.14 10:10
Canoa 

Re: Bräute 2013

Eve do hesch du vollkomme rächt, ech wet mi au ned müesse entscheide för Läbe oder Tod!

Ah cool das tönt toll, wenn esch denn euches Fäscht?

 1 .. 1722 .. 3441 3442 3443 3444 3445 .. 3601 .. 3757
Problem   natürlich   natürli   Zeremonie   eigentli   Zuletzt   Kollegin   Hochzit   schnell   langsam   bearbeitet   richtig   vorallem   schaffe   eigentlich   einfach   wirklich   himbeer   irgendwie   gspannt