| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1722 .. 3442 3443 3444 3445 3446 .. 3602 .. 3757
04.09.14 10:13
elea 

Re: Bräute 2013

jo eve, i wönsche niemertem dass er sone entscheidig muess treffe! abe die regel fendis guet wenn me sech vorher scho ez gedanke macht, denn eschs i dem Moment secher bez eifach....
ahhhh de Saal esch wie d Galerie! ou das esch denn cool!!!!! muss mer die Location grad mol merke :)

04.09.14 10:15
Eve777 

Ich finde das eifach ächt mega schrecklich wenn me vor sonere Entscheidig stoht, vorallem ebe aso ich ha s Gfühl das wär eini vo de wenige Sache wo mich und mi Maa tatsächlich chönte usenand bringe wenn mir eus denn ned einig wärde. Naja am beste gar ned drüber nochedänke und eifach positiv dänke .

Ich ha im Oktober Geburi und mini best Fründin im November, jetzt mache mir s Fest a ehrem Geburi im Novämber . Ha e mega cooli Siite gfunde wo Dekovermietig macht, det wärde mir sicher s einte oder andere uslehne . http://www.dekorationsvermietung.ch/

Mir händ scho vor eusem geistige Aug wie's sött usgseh, weiss nur ned öb mir alles chöne mache oder euses Budget denn zu fest strapaziert wird .

04.09.14 10:19
Eve777 

Elea ich ha s Wygärtli ebe vorhär überhaupt ned kennt, aso bi zwar scho hundert mol dra verbiigfahre aber ha ned gwüsst dass me det inne öpis cha miete. S esch aso wörkli top usgstattet mit 3 einzelne WC, Chuchi, Musigalag und Boxe etc. etc., s Einzige wo sie ned alles händ esch Gschirr (det händ sie nur Desserttäller und Gläser und Tassli), aber das esch jo keis Problem zum das no neume miete .

Bi gspannt öb mir's eso chöne dekoriere und mache wie mir eus das jetzt vorstelle. Mir händ dänkt als Igang mache mir e rote Teppich und versueche Blitzliechtgewitter z imitiere (ev. mit emene Stroboskop oder so?), aber genau wüsse mirs nonig mir sind no ganz am Afang mit plane.

04.09.14 10:31
Canoa 

Cool tönt guet Eve...
be gspannt waser alles chönd umsetze...=)

So ech muess...muess höt am 4ri go ha no Termine!

04.09.14 10:34
elea 

i has nor vo osse kennt und de gseh dass sis ebe renoviert hend, meh ned.... aber es gset scho vo osse mega schön us!
da metem rote tepich esch e cooli Idee! passt emo perfekt!
nei s gscher chami jo die regel bi jedem caterer met miete...

08.09.14 10:53
valey 

Halloo mädelsss...
wie gohts euch esoo??

nach em ganze Zügelstress, Bauarbeite und Stress im Büro hani wedermal zit do ine güggsle..

was lauft eso bi euch? wie gohts eu allne und allne werdende mamis?

grüesslii

08.09.14 10:56
valey 

elea:
guete morge zeme

hey eve, schön voder zghöre! ui hoffe di streng ziit em Büro esch ned vo duur. das metem liebesschloss fendi en mega schöni Idee för de erst hochzitstag! eifach e tolli erennerig ond es witers plätzli wo ehr chönet he go ond bez in erennerige schwelge :)

gester hemmer weder e Termin bide fa gha ond het ganz lang s Baby döfe aluege. ui esch das gwachse ond het sech bewegt und gmacht wi weld. d fa het gseit alles gseht normal und gsond us, ond das esch s gröschte gschenk öberhaupt gsi. ond es esch ganz es liebs gsi ond het schön beinli vo enander gha ond alles zeigt!
es schiint as leggi wörkli bez öpis ide Loft, wel i reihe mi zode velle 2013ner Brüt i wo es Büebli bechöme

ohhhhh was les ich doo soo schön es büebli :) gratuliereee

08.09.14 11:03
dandi78 

Hallo zäme

So, eg be vo de Ferie zrugg. Mir heis wunderschön gha und es het guet do eifach chli chönne usspanne.

Hey Valey, schön wieder mou öppis vo dir zghöre. Wie gohts dir so? Dir heit glaubs es Hus kauft und umbauet gäu? Esch alles nach Plan gloffe? Mir föi demnächst au afo baue. Esch e spannendi Zit.

Elea, e gratuliere ganz härzlich zum Büebli. So schön! Du hesch doch scho immer gseit, dass gärn es Büebli hättsch

Be hüt gar nid so motiviert. Würd lieber wieder go wandere. Das esch so schön gse letscht Wuche

08.09.14 11:06
valey 

heyy dandii :)
so cool dasser au gli chönd afo baue :)

bi eus alles guet.. send vor en Woche is neue huus zügled und jetzt no paar renovatione am mache
langsam nemmts chli gstalt ah hehe

10.09.14 13:15
elea 

hallo zeme

valey, so schön weder mol vo der zlese!!!
dandi schön, hendr so tolli ferie gha und hends chöne gnüsse. jo zerst hani emmer es büebli welle, jetzt eschs mer egal gsi. ha au di ganz zit denkt dass es es meitli geht, drumbeni echt baff gsi :)

leider leggi set am mentig flach. esch so en seich wenn me ke medischa ne, es zieht sech halt alle so ed längi... :/

hoffe soscht gohtsallne guet?

1 .. 1722 .. 3442 3443 3444 3445 3446 .. 3602 .. 3757
Kollegin   Hochzit   gspannt   langsam   eigentli   schaffe   schnell   natürli   Zuletzt   Problem   vorallem   Zeremonie   himbeer   bearbeitet   einfach   wirklich   natürlich   irgendwie   eigentlich   richtig