| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1723 .. 3443 3444 3445 3446 3447 .. 3602 .. 3757
10.09.14 13:20
valey 

Re: Bräute 2013

hoii elea
uiii was hesch denn??
isch würkli blöd das me kei medis cha nehh..

möcht eu no was verzelle... has no niemertem gseit und platze fast :)
ich ghöre jetzt au zu "euem" babyclub

10.09.14 13:33
Canoa 

Hey Valey

schön vo der zläse wie gohts der? Ha au gseh dass du kei FB meh hesch...schad...

hey gratuliere härzlech zur SS. wenn esch es de bi der sowit?
Sowieni uf FB gseh ha hed t Emma ehres Büebli au öbercho! =)

Bi allne louft öbis be mer hanis gfühl t Ziit stoht stell...be setem Mäntig deheime...ha weder so Underliebsschmärze...ha gmeint noch de OP segs denn guet aber ergendwie send die Hormon ned gnueg starch...nehme nocher denn nochli stärcheri Medis...ergendwie höufed die "normale" einfach zwenig...

Ohhh Elea ganz gueti Besserig es goht gloub so Greppmässig öbis ume...
Huufe Trenke das tued Emmer guet! =)
Lindeblüetetee hed mer letschtmou de Apotheker gseid

10.09.14 13:37
valey 

Hey canoa :)

danke ... mitti mai isches denn sowit :) has erst kürzlich erfahre...

uii nei isch be der nonii besser worde?? hoffe es hört endlich mal das ganze...

10.09.14 13:39
Canoa 

Hey soooo schön...gratuliere ganz ganz härzlech....
passt perfekt zom Hus...=)

Jo hoffes au...frog mi scho was alles no sell cho...ha doch s gfühl ech heig scho gnueg...

10.09.14 13:41
valey 

danke schön :)

wenn muesch de weder go kontrolliere? was säged d ärzt?

10.09.14 13:48
Canoa 

Be gester bim Dokter gseh wöus mi so verunsecheret...
Jetzt heder gseh dasst Schlimhut glich weder 1cm Deck esch obwohl ech jo die Hormon nehme...
das seg gar ned passiere...weiss ou ned wies witers goht...be werkelch rächt trurig...es dörft doch scho langsam guet cho...

Hey Valey hender es Grosses Huus ond Umschwong? =)

10.09.14 13:52
valey 

ohh jee.. aber de hed de Arzt demfal ned chönne sege wieso das so isch? jetzt nemmsch eifach anderi medis? hoffe würkli es hört langsam... isch soo müehsam so was..

jaa mer hend es grosses huus mit garte :)

10.09.14 13:58
snet 

Hallo Miteinander

Wir sind wieder zurück aus den Ferien. Die Ferien waren mega schön und wir haben unglaublich geschlemmt und Gelato gegessen. Leider kam dann die Hiobsbotschaft am Tag an dem wir zurück kamen.

@Elea: Gute Besserung! Was hast du denn genau?

@Valey: Gratuliere! In welcher Woche bist du denn?

@Canoa: Doof, dass du wieder Schmerzen hast. Hoffentlich hilft dir die Akupunktur da weiter...

@me: Wir haben gestern erfahren, dass der Schaden in der Wohnung (Rohrbruch) so gross ist, dass das ganze Bad und die Küche renoviert werden müssen und die Wohnung somit 4 - 6 Wochen unbewohnbar wird. Wir sollen uns in dieser Zeit eine andere Bleibe suchen (haha, in der Stadt Luzern mit dem erlassenen Mietzins?!) und die Arbeiten sollen Ende Oktober starten und ziemlich genau bis zum Geburtstermin dauern. Wir haben das jetzt besprochen und werden das nicht machen. Ich habe den Schaden vor 9 Monaten angezeigt und nie ist gehandelt worden. Das kann jetzt wirklich nicht mein Problem sein und ich werde sicherlich nicht bis Ende November in einer anderen Wohnung bleiben! Von mir aus können die das machen, wenn wir das nächste Mal in den Urlaub fahren, aber jetzt ist ganz und gar der schlechteste Zeitpunkt. Auswirkungen hätte das keine, da die Leitung ersetzt wurde.

Dazu werden meine Rückenschmerzen leider immer schlimmer und trotzdem muss ich irgendwie alles bewältigen... 100% arbeiten, das ganze Chaos mit der Wohnung und das Kinderzimmer, etc. vorbereiten. Ich mag gerade echt nicht mehr.

10.09.14 13:59
Canoa 

Mega schön...

Ha vori au no es Huus gseh vellecht gömers denn go aluege

10.09.14 14:06
dandi78 

Hallo zäme

Uhh was ghöri do? Valey, e gratuliere härzlich zur Schwangerschaft
Wie d'Canoa scho gseit het passt das perfekt jetz mitem Hus. :-)

Canoa, das esch de müehsam dass scho wieder so Schmärze hesch. E hoffe doch, dass das endlich mou besser wird und vor allem au blibt. Wie gohts jetz witer? Muesch wieder zum Arzt go oder hesch anderi Medis übercho?

Snet, das wär jo wohl der blödschti Zitpunkt überhaupt fürne Wohnigsrenovation. Fendes guet dass dir euch das nid eifach löit lo gfaue.

Mir hei hüt am Morge ganz viel Störch gsichtet ufem Dach vo eusem Gschäft. Sicher 7 Stück hei sich dört verwilet. Ob ächt das es Zeiche esch? Die eint im Büro het scho gseit: He Andrea, Siebeling. Mach de nid vzöu Bettsport gäu

1 .. 1723 .. 3443 3444 3445 3446 3447 .. 3602 .. 3757
wirklich   irgendwie   vorallem   Zeremonie   Problem   Hochzit   natürlich   natürli   richtig   schaffe   eigentli   himbeer   Kollegin   bearbeitet   langsam   gspannt   einfach   Zuletzt   eigentlich   schnell