| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1724 .. 3445 3446 3447 3448 3449 .. 3603 .. 3757
10.09.14 17:02
sonne13 

Re: Bräute 2013

Hallo zusammen!

Elea, gueti besserig!!!

Valey, härzliche glückwunsch!!!! Schön vo der z läse!

Dandi, ech drück der fescht düüme, aber glaub mer, siebeling wettsch ned das wär jo es super zeiche!!!

Canoa, wo wär de das huus? Hoffentli wird das met dine schmerze bald besser, das goht jo scho ewig! Ganz gueti besserig!

Snet, gute nerven! Wie doof!!! Der zeitpunkt ist ja echt saublöd...

Ech be am mäntig mol im spital i de kontrolle gsii. Die hend s gwicht vo de babies gliich iigschätzt wie mine fa, er hed sini sach also guet gmacht die beide nähmed fliissig zue, sind inzwüsche ca 2.5, bzw 2kg schwär und es schiint ne guet z goh. Jetzt heissts abwarte. Ich mag langsam nümm aber was sölls, wenns dene beide defür guet goht isch es die strapaze wärt... Ech be meeega gspannt wies wiiter goht

15.09.14 08:25
snet 

Hallo Miteinander

Wie geht es euch allen?

Mein Wochenende war ganz entspannt, irgendwie war ich viel spazieren und am Essen

Diese ganze Wohnungssache liegt mir aber ziemlich auf dem Magen. Wir haben eine tolle Wohnung gesehen, aber dort sind nach draussen gehende Katzen nicht erlaubt Jetzt heisst es weiter schauen...

Wünsche euch einen schönen Wochenanfang!

15.09.14 08:26
Eve777 

Guete Morge Zäme

Wie gohts euch allne eso ?

Jööö Valey hei ich gratuliere dir vo ganzem Härze, sooooo schön hei das schiint jo es richtigs Babyboom-Johr z sii do bi de 13er Brütli .

Bi mir geht's diesbezüglich nüt Neus, aber im Momänt grad eschs voll ok, mir händ grad so viel Züüg im Umfeld wo ned so toll esch und mues säge das schreckt mi im Momänt fast echli vor wiitere Schritt ab .

15.09.14 08:28
valey 

Morge zämeee

snet schön hesch es entspannts Weekend gha :)
glaubi aber dass eu das med de wohnig chli nerve kostet... Sender jetzt demfal Emmer witer am luege?

eve
dankee schön :)

ui tuet mer leid dass ehr so züg hend i eusem umfelld ... hoffe aber nüt schlimms..
suscht wie gohts dir eso?

schöne wochestart allne

15.09.14 08:37
Eve777 

Oje Snet sone Mist, jo mit Chatze eschs amigs ächt ned eso eifach e Wohnig z finde das kenni . Kennsch de Link www.alleimmobilien.ch ? Det drufe wärde alli Inserat vo allne mögliche Siite gsammelt (Homegate etc.). Drück dir d Dume dass dir bald öpis findet!

Valey jo doch es sind teilwyys scho schlimmi Sache, aber wet do ned so Sorge no a euch wiiterträge, es stimmt mi eifach total nachdänklich und macht mir uf d Zuekunft gseh chli Angst. Ich versueche jetzt eifach mir immer wieder z säge mir sind mir und mir maches ned wie die andere, mir wärde alles dra setze dass es bi eus mol ned eso wird.

Wie gohts dir denn eso, hesch Schwangerschaftsbeschwerde oder haltet sichs bis jetzt in Gränze ?

Zuletzt bearbeitet am 15.09.14 08:40

15.09.14 08:38
snet 

@eve: Ui, was ist denn in deinem Umfeld gerade nicht so toll? Wie laufen die Vorbereitungen zu deiner Geburtstagsparty?

@Valey: Ja, ich beneide euch da schon ein bisschen um euer Haus Wir sind fleissig am weiterschauen. Habe gerade noch eine Doppelhaushälfte in der gleichen Strasse in der wir wohnhaft sind, gesehen. Ich habe uns jetzt zur Besichtigung angemeldet. Hihi, mein Mann weiss davon noch nichts

15.09.14 08:41
dandi78 

Guete Morge zäme

Schön dass grad es paar im Forum si. De machi doch au grad mit .

Snet, das chani mer guet vorstöue dass dir das ufem Mage lit. E hoffe für euch, dass dir möglichscht gli e neui Blibi uf Zit findet. Drücke der Dume!

Eve, ou nei, das duet mir leid dass i euchem Umfeld schlimmi Sache passiere. Vor mängne Sache esch me ebe leider nid gschützt. E hoffe doch sehr, dass sich alles gli wieder irenkt und zum guete wendet!

Bi mir gits au nüt nöis in Sache Schwangerschaft. Hoffe immer no witer ufene positive Test irgend einisch. Nöchscht Wuche chunts wieder einisch us. Dänke aber irgendwie nid dass eg chönt schwanger si. Oder besser gseit, wott mir keni falsche Hoffnige mache.

15.09.14 08:43
valey 

oh je eve... ja ebe probier Emmer so denke... isch Emmer so doof so Sache tüend eim grad Emmer ufd Luune schloh... hoffe chunt weder guet..

mer gohts eigendli so wit guet.. be eifach amigs sooo müed dass ich eifach chönt ischlofe egal wo ich ben..

snet... ohh ja wär ja super dett i dere stross wo ehr wohnet.. hoffentlich isches öppis :)
suscht muesch würkli bi alleimmobilien luege wied eve gseit hed dett heds Emmer mega vel :)

ja ich be froh hemmer es huus jetzt aber momentan beni ned eso gern dett well es send voll am renovationsarbete mache und es isch so es chaaoos...

15.09.14 08:47
valey 

ey dandi schön au vo dir z läse...
wie gohts dir soo??
druck der mega mega dume dass de test positiv usfallt...

15.09.14 08:48
dandi78 

danke, das esch lieb valey

1 .. 1724 .. 3445 3446 3447 3448 3449 .. 3603 .. 3757
Zuletzt   Kollegin   gspannt   bearbeitet   schnell   wirklich   richtig   natürli   Hochzit   eigentlich   vorallem   einfach   Zeremonie   himbeer   langsam   Problem   eigentli   schaffe   natürlich   irgendwie