Bräute 2013 |
|
1 .. 1724 .. 3446 3447 3448 3449 3450 .. 3604 .. 3757
|
|
|
15.09.14 08:51
Eve777
|
Re: Bräute 2013
Aso alli wo sich beiflusse löhnd vo negativ Sache sötte das gschiiter ned läse wasi jetzt schriebe, wet ned no anderi abezieh, aber s beschäftiget mi mega.
S sind eifach diversi Sache, einersiits Beziehige wo keini meh sind nachdem d Chinder paar Johr alt sind, die erste sind sich scho wieder am trenne, und denn het mir am Friitig no eine gschriebe wo jetzt ganz früsch im Mai Papi worde esch und het gseit er sig mega unzfriede und sini Frau gfalli ehm sit de Geburt eifach nüm sie machi ehn voll nüm ah (eifach zum säge, sini Frau het e super Figur, esch also ned irgendwie 30 Kilo schwerer oder eso!), weiss ned das het mir eifach no de Räste gä. S schockiert mi eifach irgendwie will ich das nie dänkt hät. Has mim Maa verzellt und ha denn gseit weisch als Frau hesch ächt d Arschcharte zoge, döfsch monatelang Zuesatzgwicht umeschleppe und Geburt duremache etc. und denn als Dank bisch nachhär abgschriebe, hani ächt Müeh demet.
Guet mues säge uf das bezoge trau ich mim Maa so öpis überhaupt ned zue, er esch ganz e andere Typ Maa und ich bi sicher dass er mi nie wörd loh hocke will sich mi Körper veränderet, aber s esch mir trotzdem voll igfahre. Und ebe au die viele Trennige wo grad laufe, die Chinder tüend mir eifach au so leid und ich froge mi wie händs die Lüüt nur so wyyt chöne cho loh und sich eifach überhaupt nüm um d Beziehig kümmere. S passiert leider schnäller als me dänkt dass me sich usenand läbt und vor dem hani e riese Respäkt.
Hei so cool wäge de Doppelhuushälfti, das wär jo super !
|
|
|
|
|
|
15.09.14 09:37
snet
|
Re: Bräute 2013
@Eve: Ohje, dass ist aber wirklich nichts schönes, was du da mitbekommen hast. Aber eben, es hat überhaupt nichts mit euch zu tun. Wir haben uns auch in den Ferien gefragt, weshalb teils Paare im Restaurant gar keine Gespräche mehr führen? Es schien so trostlos zwischen diesen Parteien zu sein. Aber umso mehr könnt ihr es ja dann besser machen.
Ich habe auch Respekt davor plötzlich Mutter zu werden, oder den Wandel von Frau zur Mutter durchzumachen, bin aber der Meinung, dass man das als Paar schon noch steuern kann und auch weiterhin auf der Paarebene existiert.
@me: So, ich habe nun einen Besichtigungstermin am Sa abgemacht. Meinen Mann kackt das Ganze ja unglaublich an und das nervt mich so. Von wegen ich mag keine Besichtigungstermine, etc. aber in einer Schimmelwohnung zu bleiben, die man dann auch noch temporär verlassen muss, dass ist anscheinend kein Problem?!
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1724 .. 3446 3447 3448 3449 3450 .. 3604 .. 3757
|