| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1724 .. 3446 3447 3448 3449 3450 .. 3604 .. 3757
15.09.14 08:49
snet 
Re: Bräute 2013

@Dandi: Wir suchen kein Zuhause auf Zeit, sondern ein komplett neues Daheim. Es ist einfach nicht zumutbar mit Schimmel zu wohnen und dann auch noch mind. 6 Wochen das Zuhause verlassen zu müssen.

Ich drücke dir trotzdem alle Daumen, dass du nächste Woche positiv testen kannst. Beim Arzt ist ja in der Blutabnahme damals kein auffälliger Wert rausgekommen, oder?

@valey: Im Inseratetext ist gestanden, wie kinderfreundlich alles ist. Da ist doch ein Paar mit Kind ein guter Mieter, oder? Ausserdem müssen wir ja sogar noch die Wohnung wegen der Renovation verlassen... Vielleicht läuft es ja über die Mitleidsschiene

15.09.14 08:51
Eve777 

Re: Bräute 2013

Aso alli wo sich beiflusse löhnd vo negativ Sache sötte das gschiiter ned läse wasi jetzt schriebe, wet ned no anderi abezieh, aber s beschäftiget mi mega.



S sind eifach diversi Sache, einersiits Beziehige wo keini meh sind nachdem d Chinder paar Johr alt sind, die erste sind sich scho wieder am trenne, und denn het mir am Friitig no eine gschriebe wo jetzt ganz früsch im Mai Papi worde esch und het gseit er sig mega unzfriede und sini Frau gfalli ehm sit de Geburt eifach nüm sie machi ehn voll nüm ah (eifach zum säge, sini Frau het e super Figur, esch also ned irgendwie 30 Kilo schwerer oder eso!), weiss ned das het mir eifach no de Räste gä. S schockiert mi eifach irgendwie will ich das nie dänkt hät. Has mim Maa verzellt und ha denn gseit weisch als Frau hesch ächt d Arschcharte zoge, döfsch monatelang Zuesatzgwicht umeschleppe und Geburt duremache etc. und denn als Dank bisch nachhär abgschriebe, hani ächt Müeh demet.

Guet mues säge uf das bezoge trau ich mim Maa so öpis überhaupt ned zue, er esch ganz e andere Typ Maa und ich bi sicher dass er mi nie wörd loh hocke will sich mi Körper veränderet, aber s esch mir trotzdem voll igfahre. Und ebe au die viele Trennige wo grad laufe, die Chinder tüend mir eifach au so leid und ich froge mi wie händs die Lüüt nur so wyyt chöne cho loh und sich eifach überhaupt nüm um d Beziehig kümmere. S passiert leider schnäller als me dänkt dass me sich usenand läbt und vor dem hani e riese Respäkt.

Hei so cool wäge de Doppelhuushälfti, das wär jo super !

15.09.14 08:58
valey 

Re: Bräute 2013

snet tönt ja cool dett... jaa und ebe mitleidcharte helt ebe amigs au ;-)
hoffe würkli es gfallt eu dett und ehr chömed sie denn über..,


eve..
verstohne dini sorge... aber log du Liebsch ja din ma und er liebt dich.. und wenn ehr de chind hend denki ned dass er dich würd loh sitze...
bi dene lüüt wo das jetzt eso isch de isches bi dene bestimmt scho früher was gsi oder eso... oder kei ahnig.. guet ebe bi allem me cha ja nie wüsse was i de zuekuft wird si... ich fend eifach wenn me sich liebt mues me sich das au Emmer weder zeige au wenn de chind ome sind.. denn umso meh... und me mues au was defür tue dass en beziehig hebt.. ob mit oder ohni chind..
mach der kei sorge und loh dich ned ab dene abeziehe.... so konzentriersch dich meh uf die lüt bi dine wos ned klapped anstatt uf dich und din schatz wo liebi do isch... drum ebe konzentrier dich uf die schön site... und gnüss zit med dim schatz... denk a die schöne Sache wo med ehm erlebt hesch anstatt denke was isch wenn...

15.09.14 09:05
dandi78 

Re: Bräute 2013

jöö valey, das hesch jetz aber ganz schön gschribe. eg cha das würklech nur unterstriche wo du seisch.

eve, es git leider immer wieder so fäll wome mitüberchunt. aber bei dir und dim ma eschs doch wieder ganz e anderi situation. e dänke au, dass es wichtig esch, dass du dich uf euch konzentriersch und nid uf die andere lüt. wie d'valey au gschribe het, dänki au, dass bi dene lüt sicher scho vor de chind öppis nümme gstumme het. cha mir nid vorstöue dass so öppis eifach plötzlich do esch. das bahnt sich über johre a. dorum würdi säge, dass du dir do keni sorge muesch mache. dir heit enand jo gärn und das esch s'wichtigschte. klar gits au inere glückliche beziehig immer wieder öppe riibereie oder problem. aber das ghört eifach derzue und es esch haut eifach wichtig, wie mer dermit umgoht.
dänk doch eifach: zum glück esch das be eus nid so und mir si glücklich zäme. es bringt nüt drüber nochezdänke was chönt si wenn... denn erstens kommt es anders und zweitens als man denkt.

15.09.14 09:12
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo do händ ehr scho rächt, ebe jetzt esch au nüt wo mich a mim Maa und mir loht loh zwifle und mir sind scho so lang zäme und händ sehr viel zäme duregmacht, ich weiss dass mir au schweri Zyyte packe. Sehr wahrschindli het bi dene Paar wo jetzt usenand gönd wörkli vorhär scho öpis ned gstumme, aber ich ha eifach nüt vo dem gmerkt, teilwyys händs die betroffene aber au sälber nie bewusst wohrgno dass öpis fehlt. E Kollegin vo mir het mir z.B. gseit sie hegi früener stundelang mit ehrem Maa chöne über alles rede, und jetzt funktioniere sie eifach nur no damit de Alltag lauft aber händ sich unterenand gar nüm viel z säge, macht mi eifach total truurig.

Ha au lang mit zwöine gschwätzt wo no alles ok esch aber au die händ mir gseit s esch definitiv keis Zuckerschläcke, mit Chinder veränderet sich alles und wenn me ned mega ufpasst denn gohts ganz schnäll durab. Aber jo dir händ rächt, ich döf mi ned vo Negativbispiel loh abezieh, s esch eifach grad am Wucheändi so viel zäme cho woni erfahre ha und het mi dorom chli "erschlage".

15.09.14 09:37
snet 
Re: Bräute 2013

@Eve: Ohje, dass ist aber wirklich nichts schönes, was du da mitbekommen hast. Aber eben, es hat überhaupt nichts mit euch zu tun. Wir haben uns auch in den Ferien gefragt, weshalb teils Paare im Restaurant gar keine Gespräche mehr führen? Es schien so trostlos zwischen diesen Parteien zu sein. Aber umso mehr könnt ihr es ja dann besser machen.

Ich habe auch Respekt davor plötzlich Mutter zu werden, oder den Wandel von Frau zur Mutter durchzumachen, bin aber der Meinung, dass man das als Paar schon noch steuern kann und auch weiterhin auf der Paarebene existiert.

@me: So, ich habe nun einen Besichtigungstermin am Sa abgemacht. Meinen Mann kackt das Ganze ja unglaublich an und das nervt mich so. Von wegen ich mag keine Besichtigungstermine, etc. aber in einer Schimmelwohnung zu bleiben, die man dann auch noch temporär verlassen muss, dass ist anscheinend kein Problem?!

15.09.14 09:37
valey 

Re: Bräute 2013

ja eve verstoh dich... aber ebe wie gseit... ich glaub ned das das eifach plötzlich chunt au die kollegin wo sich med ehrem maa nüt meh z säge hend... da isch sicher au scho länger was gsi...
drum ebe verschwänd dini gedanke und dini ziit ned über so Sache nochedanke und dich abeziehe, sondern um es mit dim schatz no schöner z ha

15.09.14 09:54
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo ich weiss es ned, ich dänke mir denn halt amigs au die Paar sind sicher alli mol devo überzügt gsi dass ehne so öpis nie wird passiere. Naja, me cha sälber nur versueche das besser z mache, ich dänke au wichtig esch dass me wörkli offe cha zäme drüber rede und sich ev. im Vornherein überleid, was me möchti mache damits ebe ned eso chunt (z.B. jede Monet mol eilei zäme wäg zobe oder so). Ich wirdes gseh, wie d Dandi gseit het me weiss eh nie wie's chunt das stimmt.

@snet: wieso schissts denn di Maa so ah? Wär doch viel besser wenn dir schimmelfrei wörded wohne und ev. hätte dir denn sogar chli meh Platz?

Wäge minere Geburiparty gohts super vorwärts, mir sind flissig am plane für d Deko etc. aber glaube s chunt ächt guet, am Mittwoch gömer nomol i Ruum wo mir miete und tüend alles usmässe damit mir wüsse für wo mir überall Deko bruche, ich freu mi mega .

15.09.14 10:00
valey 

Re: Bräute 2013

snet wieso heder denn kei lust?? isch doch sicher besser as i de schimmelwohnig blibe und de no so temporäres deheime finde isch au ned eifacher

eve
cool wenn isch denn dini Party? hesch ja weder was zum dich freue und dich druf konzentriere :D

15.09.14 10:01
snet 
Re: Bräute 2013

@eve: Weil er einfach keinen Zusatzaufwand möchte. Er hat lieber eine Wohnung die nur 93m2 gross ist, von Schimmel überzogen und sonst auch in einem doofen Zustand ist, statt sich auf die Suche nach etwas Neuem zu machen. Und erst recht hat er keine Lust irgendetwas zu zügeln.

Mich nervt das einfach ganz entsetzlich, vor allem auch immer wieder diese Ermahnung, ich soll alles locker sehen. Das nervt mich am allermeisten! Und wir brauchen definitiv mehr Platz!

 1 .. 1724 .. 3446 3447 3448 3449 3450 .. 3604 .. 3757
eigentlich   schaffe   Problem   himbeer   einfach   Hochzit   eigentli   natürli   gspannt   wirklich   Kollegin   natürlich   Zeremonie   langsam   Zuletzt   richtig   vorallem   bearbeitet   schnell   irgendwie