| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1725 .. 3447 3448 3449 3450 3451 .. 3604 .. 3757
15.09.14 10:03
elea 

Re: Bräute 2013

Guete morge zememer gohts leider nonid besser... Cha inere stond aber zom glöck entli zom arzt....

eve, wenn me serig sache em umfeld betbechont cha eim das mega sorge mache. Verstoh dass voll....
aber sesch jo bez wie bim hürote, soo vell hend eus wele 'warne' dass es alles kabott macht ond glichzitit het sech zo dere zit au no e kolegin lo scheide!!!!!!! Aber me muss emmer denke dass me di gnaue umständ jo bi dene lüt ned kennt!!!! I glaube wenn me sech de konsequenze wo sones chend met sech brengt NED bewosst esch, denn cha das secher vell kabott mache. Gleb me döf do ned blauäuig si! I ha au emmer angst gha dass es chend eusi bezihig wörd verschlechtere oder belaschte. De het mer e kolegin (wo 2chend het) gseit, wenn du e gueti/starchi beziihig hesch denn dud es chend dini bezihig starche! Wenn du aber problem ide bezihig hesch denn dud s chend die problem no verstarche! Aso ebe cha jo si dass die wo sech jez trenne scho vorher problem gha hend ond si denkt hend es chend cha das de flecke....
probier eifach dech of euchi berzihig z konzentriere! Aber i verstoh di so guet, das negative cha eim sooo beiflosse :(

15.09.14 10:04
Eve777 

Re: Bräute 2013

Valey mini Party esch im November, mache zäme mit minere beste Fründin e Mottoparty mit em Thema Hollywood, mir wänd alles dekoriere wie anere Oscarverleihig mit rotem Teppich etc., ich finds mega cool organisiere voll gärn so Sache .

Hmm Snet das verstohni voll wörd mi au mega närve, vorallem hesch doch lieber jetzt einisch Ufwand zum zügle, deför nachhär alles ok als inere Wohnig sii wo immer wieder öpis neus chunt und au Ufwand geht.

15.09.14 10:26
Eve777 

Re: Bräute 2013

Elea ou nei hei du Armi, das tuet mir so leid dass es dir so scheisse goht, ich hoffe de Dokter cha dir ev. glich irgendöpis gä damit dich nüm so eländ fühlsch. Ich wünsch dir ganz gueti Besserig!

Danke fürs Verständnis, s stimmt scho s esch wörkli wie mit em hürote, im Chopf weiss ich au dass es bi jedem individuell und andersch esch und me nie a alles anegseht. Mich verunsichere so Sache aber amigs glich total, ich wet mängisch lieber chli naiv chöne dänke und mir s Läbe sälber ned so schwer mache. Uf die ander Siite sägi mir jetzt eifach au, ebe wenigstens hämmer jetzt d Chance scho vo afang ah druf z achte will mir wüsse wie schnäll dass es cha hinde use go wenn me sich nüm um d Beziehig kümmeret, und dänke meh cha me ächt ned mache.

Mich het eifach vorallem au de ander so entüscht wo mir gseit het ebe sini Frau flasht ehn voll nüm, das het mi eifach au mega hässig gmacht ich finde das so respäktlos und froge mi, werom um Himmels Wille er denn es Chind het welle. Esch doch logisch dass me nach enere Geburt nüm tupfglich usgseht wie vorhär, boaa do chönti ächt usraste weni so Sache ghöre .

15.09.14 10:31
valey 

Re: Bräute 2013

hallo elea
ohh jee gohts der nonig besser?? hoffe chusch was über wos der denn schnell weder besser goht..

eve
cool med de Party ha au scho eini gmacht med Thema Hollywood isch mega cool wurde :D

15.09.14 11:27
elea 

Re: Bräute 2013

Jo me verunsecheret so züg au emmer totall! Aber ebe s guete esch, wenn me sech dem bewusst esch vorher ond so bewusst cha druf luege dass dass bi eim selber ebe ned werd passiere. Wi gseit, i ha emmer so angst gha dass bezihig kaboppt goht. Ond mer hend eus jez mega bewosst gseit dass mer eus wend ziit verenand ne. Ond i glaub das esch s beste wome cha mache. Dass me sech de mögliche problem bewusst esch, well wenn d bezihig scho bröckelet eschs meistens schwerig zoms weder ganz z flecke. Aso lieber vorher scho müeh ge dass es gar ned so wiit chont.
ond jo dass dese sini frau unatraktiv fendet, esch ganz übel! Glaub jede maa muss sech bewusst si dass sech de körper vo sinere frau werd verändere. aber i glaube das esch eifach e oberflachliche ond schwache charakter vo desem! I denke emmer, wenn mi maa 50kg wörd zuenhe ond e glatze bechiem, wers för me emmerno de schönst maa of de welt. Hoffe mol mi maa denkt denn au so weni usgseh wie puding nach de geburt:Daber ebe wani wet sege, i denke das esch charakter sach! e rechtige maa liebt doch sini frau erst recht wenn si ehm es chend gschenkt het! Ond en oberflächliche typ denkt do anderst. Aber ebe so zzüg cha eim sooo schocke, ond me hofft de eifach mega dass de eiget maa ned so esch.....
Denke das het au opis met de gsellschaft zue. D männer gsned d heidi klum wisi 3mt nach de geburt im bikini top usgsend ond denke denn das sig doch for jedi machbar ond cha denn ned nohvollzieh dass sini frau emmerno wie Teig usgseht.... :/

Merci vellmol, jo i hoffe es chont opis schlaus debi use, dassi so schnell wi moglech weder cha go schaffe....

15.09.14 11:37
dandi78 

Re: Bräute 2013

Eg finde die Ussag vo dem Ma aso au ganz heftig, dass er sini Frau nümme attraktiv findet. E dänke, das het no ganz anderi Gründ derfür. Evtl. het er jo gar nid unbedingt Chind wöue oder so. Aso wenn me öpper würklech liebt, de spielts doch überhaupt kei Rolle wie sech die Person veränderet. Mi Ma het zum Bispiel au chli e Buch, aber das macht doch nüt. Das esch jo nur "e Hülle" und drininne blibt er trotzdem mi Ma. Er isch immer no genau so liebevoll und guetmüetig zu mir wie wenn er schlanker wer. Cha so Ussage würklech nid verstoh.

15.09.14 12:30
valey 

Re: Bräute 2013

finds au eso... mega gemein go säge ich find mini frau nümm atraktiv... es mues sicher a irgendwas anders ligge...

es geht au vel päärli wo suscht Problem hend und denked wenns denn es chind hend isch denn sicher besser.. aber bringt genau nix...

15.09.14 13:01
snet 
Re: Bräute 2013

Kraaasssss! Wir haben ja für die Doppelfamilienhaushälfte einen Besichtigungstermin erhalten und jetzt ist das Inserat schon wieder gelöscht worden! War also gerade mal 3h online, gut habe ich das so früh gesehen!

15.09.14 13:08
valey 

Re: Bräute 2013

snet würkli?? mega krasss hends denn echt so vel afroge bechoo??

15.09.14 13:13
snet 
Re: Bräute 2013

Offensichtlich... Dabei hatte das Inserat noch nicht mal Fotos oder eine Beschreibung online. Es wäre 250m von unserer jetzigen Wohnung entfernt.

 1 .. 1725 .. 3447 3448 3449 3450 3451 .. 3604 .. 3757
vorallem   richtig   Hochzit   eigentlich   eigentli   schaffe   Kollegin   Problem   natürli   langsam   gspannt   Zeremonie   wirklich   Zuletzt   himbeer   irgendwie   natürlich   bearbeitet   schnell   einfach