Bräute 2013 |
|
1 .. 1725 .. 3448 3449 3450 3451 3452 .. 3605 .. 3757
|
|
|
17.09.14 08:42
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
guete morge liebi frauene ...
hoff es gaht eu allne guet? mit däm wetter muess es doch! so schön
hät natürlich wieder uh viel zum nahlesä gha und han dänn grad dä eve ihri nachricht glesä ... und da ich ja sit gli 7 wuche frichbachenigs mami bin chani guet öpis däzue säge ich dänk es chund au bitz uf t frau druf a / uf s paar ansich ... ich chan vo mier / eus behaupte dass sich zwüsched eus nüd veränderet hät :) mir sind froh isch min riese buch weg es isch glich wie scho bi dä hz, händs eus au gfrögt: UND, WIE ISCH ES ALS VERHÜRATETS PAAR? und mir händ müesse säge: äähm, nöd anderscht als dävor und au jetzt miteme chind, wieder die glich frag cho und mir fühlet eus nöd anderscht, gaar nöd, es isch alles no genau glich wie vorher, nur das euse chli engel jetzt mit eus isch eusi familie hät sich vergrösseret :) <3 das heisst jetzt nöd das ich mir nöd vorstelle chan das es bi andere paar so si chan, aber da sind die selber schuld, will müsst ganz und gar nöd so si ... uh schad eigentlich! mir isch aber ufgfalle dass das jahr recht es trennigs jahr isch, mir händ grad 3 paar im fründeschreis wo sich nach jaaahre trennt händ :( eis sogar wo hät welle hürate und au suscht ghöri uh viel sache vo trennige ... bi eus sicher au grad s alter, wos entweder zäme i ei richtig wiiter gaht oder ebe au nöd :-/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|