| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1725 .. 3448 3449 3450 3451 3452 .. 3605 .. 3757
15.09.14 15:37
elea 

Re: Bräute 2013

snet, das wer jo bim zögle au en mega vorteil... :D

so be bim arzt gsi. si hend e bluettest gmacht ond anschinend eschs ergend e chäber em bluet. i muss morn nomol go und de entscheides obimuss antibitothika ne. passt mer gar ned, au wenn si gset hend si chöne mer serigs ge woem baby nüt macht... ml luege was si morn sege....

17.09.14 08:42
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge liebi frauene ...

hoff es gaht eu allne guet? mit däm wetter muess es doch! so schön

hät natürlich wieder uh viel zum nahlesä gha und han dänn grad dä
eve ihri nachricht glesä ... und da ich ja sit gli 7 wuche frichbachenigs mami
bin chani guet öpis däzue säge ich dänk es chund au bitz uf t frau
druf a / uf s paar ansich ...
ich chan vo mier / eus behaupte dass sich zwüsched eus nüd veränderet
hät :) mir sind froh isch min riese buch weg es isch
glich wie scho bi dä hz, händs eus au gfrögt: UND, WIE ISCH ES ALS VERHÜRATETS
PAAR? und mir händ müesse säge: äähm, nöd anderscht als dävor
und au jetzt miteme chind, wieder die glich frag cho und mir fühlet eus nöd
anderscht, gaar nöd, es isch alles no genau glich wie vorher, nur das euse chli
engel jetzt mit eus isch eusi familie hät sich vergrösseret :) <3
das heisst jetzt nöd das ich mir nöd vorstelle chan das es bi andere paar so si
chan, aber da sind die selber schuld, will müsst ganz und gar nöd so si ... uh
schad eigentlich!
mir isch aber ufgfalle dass das jahr recht es trennigs jahr isch, mir händ grad
3 paar im fründeschreis wo sich nach jaaahre trennt händ :( eis sogar wo hät
welle hürate und au suscht ghöri uh viel sache vo trennige ... bi
eus sicher au grad s alter, wos entweder zäme i ei richtig wiiter gaht oder ebe au
nöd :-/

17.09.14 11:16
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

lilly, ha jez grad met mega freud glese was du gschrebe hesch!!!!! so vell verzelle eimemmer wi sech alles ufe chopf stellt met emne chend und dass du jetzt seisch dass sech zwösche der und dim maa nüt gänderet het fendi super! hoffe sehr dass es bi eus au so werd si!!! vorallem ghört me emmer meh negativs as positivs!

das wegem trennigsjohr chani voll underschribe!!!!!! 2 sehr ängi frönde vo mer hend sech das johr trennt. de eint esch 4 johr met de fröndin zeme gsi und die ander set 7johr met ehrem frönd! aber denke wi du seisch, het au bez met eusem alter ztue... wenn me merkt dass es ned i di glich rechtig goht, hets eifach oft ke sinn me "ziit zvergüüde"....

17.09.14 11:28
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hey elea,
wie gahts dänn dier so? alles guet? wüsseter unterdesse was es wird? :-)

das freud mich sehr das ich dir e freud gmacht han hihi aber es isch
wüki so (cha ja nur vo eus rede) min ma und ich händ erscht grad die letschte tage
über das gredt und beid müesse säge das es immerno wie vorher isch ;) natürlich forderet
euse chli viel ziit, aber mir wechslet eus guet ab, und wenner mal schlaft nutzemer t ziit
guet us ... und wenner wach isch simer au zäme mit ihm und gnüssets eifach !! negativs
chan ich jetzt nüd säge, wie chamer au bi some wunder <3<3 isch doch öpis vom schönschte!!
und han mer ebe au immer gseit, egal wie schwer das es chönd werde etc., er isch nur eimal
so chli und ich möcht die ziit bewusst gnüsse! will mer ghört doch vo sooo vielne dass sie eim
säget das sie es zwenig gnosse händ und es gechi so schnell und ich möcht mer das nöd müesse
vorwerfe was eus halt au sehr guet ta hät isch das min ma 4 wuche ferie gha hät und
au jetzt no en tag, zwei pro wuche homeoffice chan mache, das macht ebe scho uh viel us,
au für mich !

17.09.14 11:49
valey 

Re: Bräute 2013

Hallo Zäme

Lilly schön wedermal au vo dir ghöre :) und au das alles guet isch....
Geburt und alles isch demfal au alles guet gange??

jöö hesch voll herzig gschribe... findes aber wichtig dass me sich zit nemmt und gnüsst zit medenand :))

ich ha mer au scho gedanke amigs gmacht ja wies isch denn wenn euses mal do isch..
aber ich denke ebe wenn me für enand do isch und zit zäme gnüsst und sich liebt de isches Emmerno glich eifach dass no es ängeli ume isch :)


ich ha so en doofi im gschäft gha vo mer Emmer gseit hed: mach ja kei chind.. well nacher wenn Kind hesch luegt dich din maa nümm ah und du bisch nacher nümm die wichtigst Person und du bisch nümm die erst Person i sinere gedanke

ha müesse denke: haalllo?
(sie hed aber kei chind und nix und isch 50i)


elea
wie gohts dir? hesch jetzt was becho?

17.09.14 12:06
elea 

Re: Bräute 2013

hey lilly, ja mer wösseds jetzt au :) mer bechöme es chlises büebli
jo es esch wörkli schön zum lese wie positiv ehr send! well ebe das negative emmer macht eimnor angst und dud
veronsechere!

dasmet de 4 woche vo dim maa esch mega toll! hetter denn no förig ferie gha oder unbezahlt gno?

hallo valey, i has gfüehl es goht langsam besser. ha jetzt dafalgan becho (vell me chani jo au ned neh). stressi jez aber nöme wegem schaffe, di mönd jez halt emoment ohni meh uscho :)
und wi gohts der? henders scho öperem gseit oder nonid?

17.09.14 12:09
valey 

Re: Bräute 2013

elea schön z ghöre gohts chli besser :)
nei ebe stress di ned... die selled warte bis weder fit bisch..

jaa bi mer alles guet.. usser ab und zue ganz liecht schlecht.. aber hält sich in gränze..
has am Weekend minere best fründin verzellt
sie hed mega freud gha

17.09.14 12:14
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hey valey ... au schön vo dier wieder mal z lesä :) häsch es guet? han ich das jetzt richtig glesä, du bisch au schwanger? GRATULIERE !!!! ;) wie gahts där dänn so? wenn isch es sowiit?
ja voll, t geburt zum glück au 'guet' gange! natürlich isch es en chrampf gsi ... aber es isch wüki so, sobald dä chli wurm dänn dusse isch isch alles vergesse, all die schmerze etc., also wür immer wieder e spontan geburt wähle (wahl-kaiserschnitt isch ja im moment chli im trend) wür (falls alles däfür spricht) immer wieder e natürlichi geburt mache ...
also die vo dim gschäft chan ja nöd wüki öpis däzue säge wenn sie selber kei chind hät min ma findt mich immer no wie vorher ! bini natürlich uh froh! und ich fühl mi aber au wohl ...

elea: es büebli?? jöööööö :)))) das häsch där doch 'gwünscht' soooo schön, gratuliere herzlich! freu mich riesig für eu! es buebe jahr isch es au grad chch ... all bechömet büeblis also wo ich kenne ... so süess!
min ma hät vom gschäft us 2 wuche vaterschaftsurlaub becho und 2 wuche hät er dänn no vo sinä ferie gnoh, isch echt gold wert gsi, wür ich allne so empfehle (falls es gaht natürlich)

17.09.14 12:18
elea 

Re: Bräute 2013

guet so lang sechs metem schlecht si en gränze haltet esch jo guet. hoffe ganz fest dass es so blibt!!!!
oh so schön!gsehsch hader dch gseit dass si sech freut, egal wie ehri jetztig situation esch ;)

lilly, döfiöpis persönlechs froge? hesch du en pda gha gha bide geburt?

jo ha mer zerst es büebli gwönscht aber met de ziit eschs mer mega egal worde, i weiss jetzt dassi mi öber es meitli genau glich gfreut het.ond mi maa ond i hend scho gseit, mer mache so lang bes mer au no es meitli hend

wow 2 woche vaterschaftsurlaub, das esch wahnsennig grosszügig und gold wert! so toll!!!

17.09.14 12:18
valey 

Re: Bräute 2013

lilly ja hesch richtig gläse :) dankee vel mal..
im mai isches denn sowit :))

guet das bi eu alles guet gange isch :) jaa das ghört me ja vo allne das sobald de chli/die chli dusse isch alles vergässe isch :))
freumi echt für eu.. gnüssed jedi sekunde mit eusem spätzli :))

 1 .. 1725 .. 3448 3449 3450 3451 3452 .. 3605 .. 3757
wirklich   vorallem   natürli   irgendwie   langsam   schnell   eigentli   Kollegin   einfach   Zeremonie   himbeer   eigentlich   Hochzit   bearbeitet   Problem   Zuletzt   natürlich   richtig   gspannt   schaffe