| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1726 .. 3449 3450 3451 3452 3453 .. 3605 .. 3757
17.09.14 13:50
dandi78 

Re: Bräute 2013

Hi hi, es Gspröch unter Schwangere und Mamis... so schön! Freue mi mega für euch alli und findes immer spannend was dir alles z'verzöue heit. E hoffe, eg cha mi de au gli i de Club ireihe.

Lilly, eg findes toll was du schribsch. Findes schön dass es für euch immer no glich esch unter euch zwei und euche gmeinsami Sohn euchi Liebi eifach no komplettiert. Genau so sötts doch si! Me ghört ebe scho eher s'andere und das fendi ame au trurig. E wünsche euch, dass es immer so witer goht!

17.09.14 13:59
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

So, ich bin von meinem Revisionstermin zurück... Die Wohnungssuche läuft immer noch, aber jetzt konnte ich bereits an zwei Stellen meine Beziehungen spielen lassen und hoffe, dass sich da bald etwas ergibt.

Ich bin ja eigentlich 20% krankgeschrieben (jeden Tag früher gehen), aber kann das nicht wirklich wahrnehmen... Gestern musste ich auch wieder bis 18:00 Uhr arbeiten und mein Chef macht auch weiter fleissig Revisionstermine für mich ab Als ich ihn darauf angesprochen habe, meinte er, dass ich es ja kompensieren könne. Aber es geht ja darum, dass ich Rückenprobleme habe!

@Dandi: Ich drücke dir die Daumen! Solltest du nicht diese Woche "Bescheid" bekommen?

17.09.14 14:20
elea 

Re: Bräute 2013

halo dandi :) ich freu mi scho mega fest druf wenn di au i euse club tusch ireihe wie laufts eigentli bimhuusbou? esch de erst spatestech scho gmacht?

snet,i ha neulech glese dass es schwangere eigentli verbote esch öberziit z mache (eh as 8.5h am tag). ihami bez informiert well mer em oktober es 2 wöchigs projekt hend wome ide nacht wörd schaffe. be voll begeisteret gsi und hami grad freiwellig gmeldet de het mer de chef gseit dass das leider ned goht wells ebe verbote sig dass schwangeri nacht arbet leischte... ond so esch es rein theoretisch au met de überzit....

17.09.14 14:27
valey 

Re: Bräute 2013

hey dandi :)) jaa mer drucked der alli dume dases denn klappt :)))


snet... wie d elea schribt hani au gläse dases verbote isch dass schwangeri überzit mache....
ich würds din Chef mal säge.. finds echli blöd das so quasi zwunge wirsch obwohl rückeschmerze hesch und settsch uf dich/eu luege..

17.09.14 14:31
snet 
Re: Bräute 2013

Ja, er war ganz entgeistert, als ich ihm das Arztzeugnis vorgelegt habe... Von wegen bis zur Geburt nur 80% arbeiten? Dabei hat mir die Ärztin eigentlich 50% vorgeschlagen.

Eben, es handelt sich ja nicht um Überstunden, sondern darum, dass ich trotzdem 100% arbeiten muss...

Und der November ist ja auch katastrophal. Sowohl meine Arbeitskollegin wie auch mein Chef haben Ferien. Und ich soll ja toll die Stellvertretung machen. Da habe ich dann gemeint, wie wir das lösen wollen, schliesslich sei das nur 2 Wochen vor Geburt. Dann meinte mein Chef, dass ich ja nur nicht voll arbeiten könne, falls der Kleine früher kommt. Sonst sieht er keinen Grund.

@valey: Wann hast du eigentlich deinen ersten Ultraschall?

17.09.14 14:32
dandi78 

Re: Bräute 2013

Snet, eg würd unbedingt mit dim Chef rede. Findes nid ok dass du muesch Überzit mache wenn sogar offiziell 20% krank gschribe besch. Und so wie d'Valey und d'Elea schribe esch das jo au gar nid erlaubt. Das würdi unbedingt aspräche und dim Chef z'verstoh geh, dass du jetz uf zwöi muesch luege.

Eg sött nöchscht Mäntig mini Täg übercho. Mou luege, evtl. hets jo dasmou klappet. So wien eg aber hüt zwäg be, hani äuä PMS. Be zum Teil richtig zickig und gnärvt. Das hani mängisch vor de Täg. Hmmm

Elea, der erschti Spatestich cha vermuetlich erscht Endi Jahr gmacht werde, wenn überhaupt. Euse Architekt mues jetz zerscht mou no d'Plän richtig fertigstelle und erscht de chöi mer afo Offertene inehole und aschliessend Arbeite vergeh. Mir hoffe natürlich, dass mer no vorem grosse Winteribruch chöi afo.

17.09.14 14:36
elea 

Re: Bräute 2013

snet wenn du nor 80% döfsch schaffe luut arzt, de send die andere 20% i mine auge öberzit, aso ned erlaubt!!!! im prinzip dfsch nach dine 80% ufstoh und go!
i mache au vellöberzit,aber wenni so wi du körperlichibeschwerde het de wördi das abblocke und em chef sege das das nedgoht fertig! du stohsch under mueterschutz und er het ke anderi chance und muss das eifach akzetiere!

dandi, hender demfall no ändrige gha jetzt, dass de architekt nomol überd plän muess? de hoffi för euch dass es en milde winter geht, dass si den schön chönegas ge :D

17.09.14 14:43
valey 

Re: Bräute 2013

snet das fend ich aber überhaupt ned in ordning wenn er so seit... denn no so go sege ja 2 Woche vor de Geburt.. weiss au ned..
ich würd ehm das sege und ebe wenn dini 80% gschaffed hesch, heddisch du s recht heigo.. und ned no do witermache und dich belaste...


min erste Termin bi minere fa han ich am fritig i 2 Woche...
döff ich eu froge was dett am erste Termin alles so gmacht wird?

17.09.14 14:45
snet 
Re: Bräute 2013

Ja, das ist eben das blöde hier... Es steht und fällt alles mit mir (Ich mache 100% Stellenprozente von gesamthaft 200% bei 3 Leuten aus). Ich finde mein Chef hätte das auch besser organisieren können.

Und heute musste ich mir beim Abschluss der Revision noch anhören, dass es nicht gut für das Kind sei, wenn die Frau arbeiten geht (die Frau des Kunden ist anscheinend bis der Sohn in die Sek gegangen ist, zuhause geblieben). Das geht doch wohl niemanden was an?!

@dandi: Also bei dieser Schwangerschaft war es das erste Mal, dass ich nicht daran geglaubt habe, schwanger zu sein und prompt war es doch so! Also, Montag abwarten und Tee trinken

@Valey: Beim Untersuch musste ich Urin abgeben, Blutdruck messen, Fingerstupf und dann einen vaginalen Ultraschall machen lassen. Den vaginalen Ultraschall mochte ich nicht so und jetzt muss man den wieder machen, bääääh.

Zuletzt bearbeitet am 17.09.14 14:47

17.09.14 14:47
dandi78 

Re: Bräute 2013

elea, es git no rächt vöu wo mues gänderet wärde. zum teil au nur chlini sache, wie z.B. s'fenschter chli grösser oder chliner, aber es mues haut gänderet wärde. und letscht wuche hei mer no mou über öppis diskutiert wo eus scho lang gstört het und das mues jetz au no gänderet wärde. die meischte änderige hei mir aber bereits vor über eim monet gseit gha. wenn sie die natürlich bis jetz noni gmacht hei, de verstohni scho wieso dass es jetz no mou e monet goht
aber egal, jetz chunts guet und es esch jetz so wie mirs eus vorstelle. mir hoffe natürlich au ufene milde winter. mim ma si cousin het letscht johr im dezember der ushueb gmacht und het dank em milde winter im august chönne izieh. wär cool wenn das bi eus au der fall wär.

 1 .. 1726 .. 3449 3450 3451 3452 3453 .. 3605 .. 3757
Problem   einfach   schnell   Zuletzt   richtig   Hochzit   schaffe   langsam   Zeremonie   eigentlich   Kollegin   natürli   vorallem   himbeer   natürlich   bearbeitet   irgendwie   wirklich   gspannt   eigentli