| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1726 .. 3450 3451 3452 3453 3454 .. 3606 .. 3757
17.09.14 14:49
elea 

Re: Bräute 2013

valey, am afang eschs bez wine normale FA termin. musch is becherli bissle und bluet abgeh (de werd no d gwecht und de bluetdruck ond so gmesse). denn undersuecht dini FA molganznormal dech so wi binere kontrolle (abstrech, abtaschte etc.). denn stellt si froge zode gsundheits-gschecht vo euchne familie(obs gwössi chrankheite ide familie scho geht) ond de gehts en vaginale ultraschall. well dord buchdecki gseht me nonid so vell, und de luegt si zerst mol obs herzli schloht, vermesst s baby und luegt ob alles so usgseht wis set usgseh). das esch öpe das wo bi eus passiert esch. und natürli döf me ganz vel frogestelle :)
ah si het eus au no mega gueti broschüre und so abge. und eus au ufklärt obere erst-trimester test (wo de so ide 12te woche chont). ond gmeint mer sele eus gedanke mache weli tests mer wend mache....

17.09.14 14:51
valey 

Re: Bräute 2013

dandi
freumi mega für eu dases jetzt aber langsam vorwärts goht med baue und alles und hoffentli gohts schnell bis s huus stoht :D


elea
danke fürd Infos :) bim Ultraschall gseht me de scho was?
und was send denn das für tests wo me cha mache? hani jetzt no nie ghört / gläse...

17.09.14 14:53
elea 

Re: Bräute 2013

snet, das wegem schaffe chani nöm ghöre hey!!!!! du glaubsch gar ned wasi mer alles muess alos zo dem thema! am beschte ned he lose und ignoriere oder sege, das goht niemert was a!!! d lüt hed ehri meinig und egal met was för argument dass chunsch, die änedere erhi meinig ned!

und dass alles vo der abhanget, esch im prinzip s problem vode schlechte organsiation vom chef! du wetsch jo nachetene au lenger pause mache, aso muss er jo denn det eh öper oragniere!


jo so planänderige send sehr ufwendig! aber fendes cool dass ehr s wörkli perfekt wend mache und ned eifach huschhusch öpis wend fertig ha wo unüberleit esch!!!!

17.09.14 14:54
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Auf den vaginalen Ultraschall kannst du dich wieder freuen Ich muss seit letztem FA-Besuch einen machen lassen und dann noch einen über die Bauchdecke.

@dandi: Ich drücke dir alle Daumen für einen milden Winter (wäre mir also auch lieber!). Vielleicht findet ja das nächste 2013 Brauttreffen bei dir zuhause statt

17.09.14 14:57
dandi78 

Re: Bräute 2013

Hi hi Snet, es Brutträffe i eusem neue Hus. Aso Platz gnue für alli Babys hätte mer ömu

17.09.14 14:59
elea 

Re: Bräute 2013

valey, jo bim ultraschall gsehsch es chlises wörkli wo zabblet :) bi eus eschs denn öpe 1,7m gross gsi.
wart scheck der rash es beld :)

endi vom erste trimester luegt si ob d chance för trisomie bestoht, aso obs chend eventuell behendert esch. aber da wosi bimultraschall gseht, esch natürli ned 100% zueverlässig. de chasch entwdeer e bluettest mache, (wo aber vode chrankekasse NED zahlt werd) wo si genau chöne sege weli chrankheite s chend het. oder du chasch fruchtwasser loh entneh (es bestoht aber en 1% chance dass s chend verletzt werde und so sterb) und ahand vo dem gseht me au alli chrankheite. bi eus het d fraueärztin chöne sege dass d chance uf trismoie bi 1:40ˋ000 liit, und de hemmer gseit wemmer ned meh tests mache. 2 faktore spelle e grossi rolle bide trisomie, 1 s alter vode mueter (da du sehr jong besch, esch das absolut kes thema) und, 2. ob s scho behinderti bi euch ide familie geht!

snet, i ha bes jetzt emmer en vaginale gha ond durd buchdecki. aber me stört de vaginal ned so, det gseht me s chend vell besser :)

17.09.14 15:00
snet 
Re: Bräute 2013

@Dandi: Und dann nimmt jede eine Bratwurst, Salat oder Dessert mit und schwupp-di-wupps steigt eine grosse Gartensause

@me: Ahja, ich konnte meine Beziehungen noch weiter spielen lassen und habe jetzt Zugang zu nicht inserierten Mietobjekten. Hoffentlich ist etwas darunter, dass all unseren Kriterien entspricht. Das schwierigste Kriterium ist ja immer noch die Katzen in der Stadt.

17.09.14 15:11
sonne13 

Re: Bräute 2013

huhu zäme!

hihi, schwangere-mami-talk

valey, also be mim erschte Ultraschall (vaginal) hed mer eifach zwöi härzli gseh schloh. scho faszinierend!

dandi: ech ha em fall au gmeint gha ech heig s pms, ha die gliiche symptom gha wie söscht vor de mens und die hend sogar no länger aaduuret. ha drumm am aafang gmeint ich heig träumt oder de tescht ned rechtig aagluegt also schön wiiter hoffe!!! das metem Architekt chond mer bekannt vor - mer hend eusem müesse bis endi April änderigswünsch usw. mitteile - sithär hend mer nüd meh vo ehm ghört. guet, s projekt vo mine eltere esch erscht verzögeret losgange, und das betreut au er, das heisst er weiss dass es för eus ned pressiert will euses projekt jo a das vo mine eltere bunde isch, aber jo, mol mälde hätt är sech jo gliich chönne... hätt jo chönne froge obs ok esch wenn mer das ganze nochli ligge löhnd wills jo ned stresst oder so. aber so gar nüd... aber das isch wohl eifach chli so. und im momänt hend mer jo nochli anders z tue

morn isch be eus wieder undersuech im Spital aagseid, be gspannt was use chond - am beschte d chind ich mag überhaupt nümme... jenu, bissi halt dure. isch jo für e guete zwäck und ganz im gheime redi mir de alle ii ich dörfi stolz sii dass die schiinbar immer no gfalle finded in mamas bauch, isch jo au ned sälbstverständlich dass mer Zwilling so lang mit sich umeschleipft

17.09.14 15:17
valey 

Re: Bräute 2013

sonne haallloo bisch au do :)
jöö voll herzig...
wenn wär eig. din Termin??


so herzig aber dass me denn scho was gseht bim erste Ultraschall
freumi schoo..

wie hends eui manne so empfunde de ersti Termin?



dandi wie gross wird denn eues huus? hender denn vel platz demfal? vel garte und so? :D
freumi mega für eu

17.09.14 15:22
elea 

Re: Bräute 2013

sonne13:
be gspannt was use chond - am beschte d chind

haha sonne, i ha luut müsse uselache
jo das stemmt, zwiling chöme emmer zfrüeh gell? i weiss nor dass du mol gseit hesch de termin sig em oktober, aso besch wörkli scho wiit met dine 2 chline!
freu mi öbrigens emmer öpis vo der zlese :)
und be natürli scho meeegaaa gspannt wenn euchi 2 chömet. obs 2 meitli oder 2 buebeoder es mischmasch esch und naütli au ofdnäme woner usgsuecht hend :D fende das emmer so spannend :)

ou velecht trett d valeyy dini zwilings-nochfolg a und gseht i 2 woche denn au 2 härzli! das wer jo de hiit!

 1 .. 1726 .. 3450 3451 3452 3453 3454 .. 3606 .. 3757
einfach   Problem   natürlich   Kollegin   himbeer   gspannt   Hochzit   schnell   eigentlich   wirklich   langsam   richtig   bearbeitet   Zeremonie   irgendwie   Zuletzt   natürli   eigentli   vorallem   schaffe