Bräute 2013 |
|
1 .. 1727 .. 3452 3453 3454 3455 3456 .. 3607 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
17.09.14 16:16
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
elea: sonne, i ha dini föteli gseh uf de HP vom falko, du hesch e hammer figur, döfsch es ned abespelle ;)
valey, schön freusch di so ofe termin! döfsch di au mega freue!!!! i freu mi au uf jede, und ha emmer s gfüehl es goht eeeeewig bes zom nöchste :)
lilly, merci förd antwort! jo ifende höt zutags eschs jo nöm selbstverständlich dass e frau ohni pda gebärt! das esch definitv öpis wod chasch stolz druf si!!!! e bekannti het 2 chender eis met pda und eis ohni). und si het gseit ohni het ehre besser gafllte. 1. wegem stolz wosi nacheten of sech gha het und au dass si vell besser het chöne "metschaffe". ond dass si gli nacheten weder het chöne ufstoh. ha ehri ussag mega toll gfonde, ond jez beni mega interessiert a so erfahrige :) wi gseit, uf das döfsch mega stolz si fendi lilly! hut ab!!!!!
chan das nur unterschriebe was dini kollegin gseit hät, isch def. so! ich bin au mega stolz uf mich das ichs ohni pda gschafft han, so e richtigi geburt dure gmacht, mit allem drum und dra min ma natürlich au uh stolz und das gfühl nimmt eim keine meh weg, fühl mich sit det au viel stärcher hahahaha aber isch wüki so! und danach han mi gfühlt wie wenn nüd gsi wär (ok, bi mier händs aber au nüd müesse schniede und grisse häts zum glück au nöd) weiss nöd wies gsi wär hättets müesse neie, sicher nöd sehr agnehm ... und die erliechterig wenn s baby dänn dusse isch, das isch au abartig! isch wüki es ereignis / es gfühl womer NIEMEH vergesse wird !
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1727 .. 3452 3453 3454 3455 3456 .. 3607 .. 3757
|