| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1728 .. 3453 3454 3455 3456 3457 .. 3607 .. 3757
17.09.14 16:23
dandi78 

Re: Bräute 2013

so mini liebe, eg mache jetz de fürobe. ha no mitere kollegin zum aperöle abgmacht
wünsche euch e schöne obe!

17.09.14 16:23
Lilly4 
Re: Bräute 2013

sonne13:
Danke elea vo dene föteli beni inzwösche wiit entfärnt. Freu mi vor allem wenni weder sport darf/cha mache, chuum zom glaube dass ech vor chli meh als eme johr no e bärgmarathon grennt be, und jetzt beni öppe so beweglich wie e chäfer wo ufem rögge liid

Lilly, ich ha vo de kk gwössi stond spitex z guet, das wotti unbedingt usnütze! Mis mami schafft be de spitex im dorf und hed det scho gmäldet dass sie denn das macht mini eltere wärded sicher hälfe wenns nötig isch und mini schwimu au, wobii ech be ehre chli schiss ha dass sies denn übertriibt und nur no be eus hockt. Isch mega lieb wenns hälfed und sech freued, aber ich wett denn ned duurend mis schwiegermami be eus ha mol luege...

ah das isch ja super !!! würs also au usnütze ;) will gsehns jetzt mit 1 chind, obwohl dä luis kein 'schwierige' isch (wot nur chli viel beschäftigung für sies chline alter ) aber isch def. en fulltime job und wenni dänke 'zwei dävo' - viel spass dänn

17.09.14 16:25
valey 

Re: Bräute 2013

Lilly mega herzige Name :)

mer wettet denn scho wüsse was es isch... näme hemmer vel wo eus gfalled hihih


ja ich finde emmerno am beste wenn me cha ganz natürlich gebäre... natürli wenns goht... :)

17.09.14 16:30
Lilly4 
Re: Bräute 2013

elea:
lilly, merci för dini offeheit!!! i kenne soscht nor ganz vell wo relativ schnell epda gmacht hend. und ergendwie glaubi wenn me met de richtige istellig dragoht chame das schaffe! (ussert es goht ergendwie 3tög oder so, gleb do wördi au ufgeh :)
aber ebe be mega interessiert dra erfahrige zghöre. ond wenni so züg lesewi bider macht mer das mega muet :)

mer send momentan so am hirne wege näme. meitli name wer kes problemgsi. aber buebe name esch sooo schwerig.... es esch ned so dass mr esu ned chöne einige, eus gfallt eifach generell nüt

ich weiss ja nöd wie du a das ganze ane gahsch, aber bi mier isch klar gsi das wenn dä chli sich trüllt und alles für e spontan geburt spricht, ichs au durezieh wird und da ich ja nöd gwüsst han was uf mich zuecho wird, was für schmerze etc. (vorallem chamer e geburt vo öpertem anderem eh niemals mit sinere eigete vergliche!) han mer dänn au nöd gross gedanke drüber gmacht, han mer immer gseit: mach mer gedanke wenns dänn so wiit isch was ich aber übercho han sind so tröpfli, wo du dir während dä geburt, immer wenn e wehe chund, selber dosiere chasch, t würkig isch wüki nur 1 min., solang wie au t wehe ahaltet, ICH HAN DIE TRÖPFLI GLIEBT dörfsch aber nur solang näh bis dänn t presswehe chömet und für mich persönlich isch das dä schlimmschti teil gsi vom ganze, aber ebe, du bisch däre situation eh usglieferet und muesch dänn eifach t zäh zämebissä und mini hebamme woni gha han isch soooooo herzig gsi, min ma au super gmacht, das hilft eim dänn ebe au mega !! also schaffe tuets jedi frau und hützutags wartets au nüm so lang, wenns gsehnd das es z eng isch, machets eh vo sich us en kaiserschnitt oder wenn suscht öpis däfür spricht! und im hinterchopf hät mer ja immerno das wenns wüki nüm wür gah, mer e pda chönd mache ... find das beruhigt au no recht! isch nüm wie früener! eusi mamis sind starchi frauene gsi ... das hani au während dä geburt gseit: huut ab eusne mamis, die händ dänn müesse kämpfe, ohni schmerzmittel ohni nüd !!! mein gott

17.09.14 16:36
elea 

Re: Bräute 2013

i ha bes jez emmer denkt, i probiere gar nüt z plane, welli jo no gaar ned weissi wie sech wehe und e geburt afüehel... und glaub je meh dass me planet, je ehner werds ganz anderst ablaufe. i wet mer eifch probiere s ziil setzte so "natürlich" wie möglich. oder besser gseit, so lang winis ushalte :)
han au scho vell guets vo wassergeburte ghört, dasss das de schmerz au mega nemmt. aber ebe velecht brechi jo bide erste wehe zeme und bettle um die pda
aber die tröpfli töni au ganz toll

17.09.14 16:43
Lilly4 
Re: Bräute 2013

das isch die richtig istellig elea genau so muess es si ... ja nüd plane! klar chamer scho vorus säge ob mer e natürlich geburt möcht (wenn alles däfür spricht) oder ebe lieber en kaiserschnitt! und dänn eifach vorzue näh wies chund und offe si für alles und vorher gar nöd gross gedanke oder sorge mache, langet wenns dänn machsch wenns sowiit isch ich han ja dänkt wasser wür mer guet tue, will ich uh gern schwümme tuen, au die ganz schwangerschaft dur gsi bin, bin e richtigi wasserrate, aber woni dänn während dä geburt det ine bin, hanis nöd mal e minute usghalte und bin grad wieder use gsprunge ich persönlich hans am beschte im stah usghalte das gseht mer halt erscht wenns sowiit isch :/

17.09.14 16:48
elea 

Re: Bräute 2013

ah echt? het sech s wasser denn so unagnehm agfüehlt?
i be eigentli gaar ke wasserratte (cha ned emol tauche ohni d nase zuezhebe ) ond de hani denkt velecht füehli mi denn gar ned wohl em wasser. aber ebe wi du seisch, d situation werd denplötzli ganz anderst si as me denkt!

wi eschs der den nach de geburt gange? hesch bez baby-blues gha oder gar nüt? (daschau emmer sones tabu thema fendi...)

17.09.14 16:56
Lilly4 
Re: Bräute 2013

im wasser sitzt mer ja ... und ich glaub das hät mich eifach gstört, han müesse stah ! isch nöd s wasser ansich gsi :) chan mer nämli scho guet vorstelle das es eim guet tue wür ... aber für mich isch es gaar nüd gsi, wer weiss, viellicht wirds dänn für dich gnau DAS si hihi

vo dem baby blues hani au bitz angscht gha ... aber han zum glück nüd gha :) ha nur a eim abig (euse chli isch ame sunntig uf t welt cho) und isch glaubs am zischtig dänn gsi, isch scho mega spat am abig gsi, isch nur no min ma bi mier gsi und hani uf eimal so en afall gha und sofort hei welle hät mi voll agschisse, aber dänn han mer selber gseit das es ja nur no en tag isch und dänn isch wieder gange ! das isch zum glück s einzig gsi ... glaub dä baby blues hät ja mit dä hormon z tue !? aber weiss au nöd ganz gnau!

17.09.14 17:30
elea 

Re: Bräute 2013

jo gleb das send d hormon, wie am afang vode schwangerschaft wome sech bez wie muess dra gwöhni a die umstellig...
uf all fell beni mega dankbar öber da wod do alles verzellt hesch! vorallem wells ned wie soscht oft so horror storys send

18.09.14 06:10
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hoi Zäme.

Ich lah oi es Liebs grüessli da us Canada! Mir sind momentan in Revelstoke, bald gahts zu de Rocky Mountains, bini sehr gspanne. Mir hands uh guet Zäme und s'Campe macht Mega Spaß!

Machest guet umd schrieebt fliessig wieter, isch amigs Mini Abig Lektüre

 1 .. 1728 .. 3453 3454 3455 3456 3457 .. 3607 .. 3757
richtig   vorallem   eigentli   eigentlich   schnell   natürlich   langsam   schaffe   irgendwie   gspannt   wirklich   himbeer   Problem   natürli   Zuletzt   einfach   Kollegin   Zeremonie   bearbeitet   Hochzit