Bräute 2013 |
|
1 .. 1728 .. 3453 3454 3455 3456 3457 .. 3607 .. 3757
|
|
|
|
|
17.09.14 16:30
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
elea: lilly, merci för dini offeheit!!! i kenne soscht nor ganz vell wo relativ schnell epda gmacht hend. und ergendwie glaubi wenn me met de richtige istellig dragoht chame das schaffe! (ussert es goht ergendwie 3tög oder so, gleb do wördi au ufgeh :) aber ebe be mega interessiert dra erfahrige zghöre. ond wenni so züg lesewi bider macht mer das mega muet :)
mer send momentan so am hirne wege näme. meitli name wer kes problemgsi. aber buebe name esch sooo schwerig.... es esch ned so dass mr esu ned chöne einige, eus gfallt eifach generell nüt
ich weiss ja nöd wie du a das ganze ane gahsch, aber bi mier isch klar gsi das wenn dä chli sich trüllt und alles für e spontan geburt spricht, ichs au durezieh wird und da ich ja nöd gwüsst han was uf mich zuecho wird, was für schmerze etc. (vorallem chamer e geburt vo öpertem anderem eh niemals mit sinere eigete vergliche!) han mer dänn au nöd gross gedanke drüber gmacht, han mer immer gseit: mach mer gedanke wenns dänn so wiit isch was ich aber übercho han sind so tröpfli, wo du dir während dä geburt, immer wenn e wehe chund, selber dosiere chasch, t würkig isch wüki nur 1 min., solang wie au t wehe ahaltet, ICH HAN DIE TRÖPFLI GLIEBT dörfsch aber nur solang näh bis dänn t presswehe chömet und für mich persönlich isch das dä schlimmschti teil gsi vom ganze, aber ebe, du bisch däre situation eh usglieferet und muesch dänn eifach t zäh zämebissä und mini hebamme woni gha han isch soooooo herzig gsi, min ma au super gmacht, das hilft eim dänn ebe au mega !! also schaffe tuets jedi frau und hützutags wartets au nüm so lang, wenns gsehnd das es z eng isch, machets eh vo sich us en kaiserschnitt oder wenn suscht öpis däfür spricht! und im hinterchopf hät mer ja immerno das wenns wüki nüm wür gah, mer e pda chönd mache ... find das beruhigt au no recht! isch nüm wie früener! eusi mamis sind starchi frauene gsi ... das hani au während dä geburt gseit: huut ab eusne mamis, die händ dänn müesse kämpfe, ohni schmerzmittel ohni nüd !!! mein gott
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1728 .. 3453 3454 3455 3456 3457 .. 3607 .. 3757
|