| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1728 .. 3454 3455 3456 3457 3458 .. 3608 .. 3757
18.09.14 07:27
valey 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

LucyLu hallo schön vo dir z ghöre :) gnüsses uf dinere Reis :D

18.09.14 08:37
snet 
Re: Bräute 2013

@LucyLu: Viel Spass weiterhin in Kanada. Wie ist eigentlich das Wetter dort?

@Zuhause: Wow, 230m2 ist ja der Wahnsinn! Dagegen sind wir ja bei 93m2 gleich eingepfercht. Aber das ist halt leider in der Stadt so. Jetzt bin ich gespannt, wann wir Rückmeldung von unseren Kontakten erhalten. Wennschon werden heute provisorisch die Küchenhängeschränke wieder montiert. Das Geschirr auf dem Boden zu lagern ist nämlich nicht so prickelnd.

@me: Sonst kann ich immer noch nicht glauben, dass ich nun bereits in der 29. SSW bin Am liebsten hätte ich noch etwas mehr Zeit, weil ich mich so unvorbereitet fühle (was auch an der Wohnung liegt).

18.09.14 08:42
dandi78 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

LucyLu, eg wünsche euch witerhin ganz tolli Ferie!

Eusi jetzigi Wohnig esch 108m2 gross. Für zwei Persone esch das tip top. Aber eg freue mi scho, dass mer nachhär schön grosszügig wärde Platz ha. Eus gfauts eifach, wenn alles grosszügig esch und dur das nid so überstellt wörkt. Schliesslich erfülle mir eus eusers Traumhus, de dörfs scho chli speziell wärde

18.09.14 08:46
snet 
Re: Bräute 2013

Ja, unser Traum war es halt nie ein Haus zu haben. Vor allem wegen dem Unterhalt (Putzen, Garten). Darf ich denn fragen wieviel das Ganze etwa kostet?

Meine Mutter wollte auch immer ein Haus haben und hat sich diesen Wunsch vor 3 Jahren erfüllt. Aber sie hat ein altes Haus gekauft und von Grund auf neu renoviert (alle Mauern eingeschlagen und neu aufgezogen).

18.09.14 08:57
dandi78 

Re: Bräute 2013

Die gnaue Chöschte wüsse mer noni, da mer no ke definitive Choschtevoraschlag übercho hei. Dä wärde mer übercho sobald dass d'Offertene inegholt si.

18.09.14 09:55
snet 
Re: Bräute 2013

Ok, ich ahne aber dass die Kosten für solch ein grosses Haus schon noch ansehnlich sind. Mein Cousin aus Kanada hat mir gestern erzählt, dass er ein Haus gekauft hat. Für lächerliche CAD 330'000!

Ich bin immer noch ganz hibbelig wegen all der Wohnungen! Hoffentlich bekommen wir bald Angebote.

18.09.14 10:14
dandi78 

Re: Bräute 2013

Mini Lune wird hüt immer wie schlimmer. Be unendlich müed und ha zu absolut nüt Luscht. Zuedem beni üsserscht greizt. Würd jetz gärn hei go, mi vore Fernseh knalle und fertig.

18.09.14 10:17
elea 

Re: Bräute 2013

gute morge zeme

hey lucylu, schön voer ghöre! toll henders so guet en canada!!!! gnüsseds no ganz fescht!!! esch scho bez herbst-stemmig en kanada? stell mers uh schön vor!!!:)

verstoh di voll dandi, es esch halt scho schön wenn me rechtig schön offni grossi rühm het! me füehlt sech de ergendwie nie igsperrt ide wohnig. früehner hemmer uf 73m2 glebt 5johr lang. das esch eigentli guet gange ond mer hend ned s gfüehl gha es sig zchli, eifach bez zwiit weg vode stadt. de semmer vor 2 johr ine wohnig zöglet met 140m2 ond jetzt chöne mer eus nöm vorstelle wimermet de helfti uscho send :D
aber dommerwiis gwöhnt me secha alles, ond mer hend au scho weder avo mötzle dass mer zwenig platze hend :D

18.09.14 10:30
snet 
Re: Bräute 2013

@dandi: Das würde ich liebend gerne auch machen! Vor allem tut mein Rücken so weh und das obwohl ich total beknackt auf meinem Gymnastikball aussehe.

@Wohnung: Sorry Mädels, also wenn jemand von uns mehr Platz braucht, dann bin ich das wohl Elea, wieviel bezahlt ihr noch einmal für eure Dachwohnung? Das ist halt irgendwie der Preis, wenn man in der Stadt wohnt. Alle Wohnungen sind nicht unbedingt grosszügig geschnitten. Ich weiss halt nicht, ob wir doch ein wenig in die Agglo ziehen wollen, aber es ist die Agglo

18.09.14 10:48
elea 

Re: Bräute 2013

mer hend wi gseit 140m2, 5,5zemmer ond zahle förd wohnig brutto 2100.-, esch en erstbezog gsi, aso alles brandneu und en guete standart!
för die lag womer wohni esches es mega schnäppli! hend reese glöck gha!!!!
muss sege, be jez au aber froh semmer scho vor 2 johr zöglet. mer hend denn scho gseit (wo familie no kesthema gsi esch), wenn zögle, denn ine grösseri wohnig, de eschs grad erledigt :D
ond die velle zemmer bechont mer scho voll, so hani mis chleider-zmmer becho

 1 .. 1728 .. 3454 3455 3456 3457 3458 .. 3608 .. 3757
Zuletzt   Zeremonie   bearbeitet   wirklich   schnell   schaffe   langsam   eigentli   einfach   eigentlich   Problem   vorallem   Kollegin   natürli   irgendwie   gspannt   natürlich   richtig   Hochzit   himbeer