| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1729 .. 3455 3456 3457 3458 3459 .. 3608 .. 3757
18.09.14 10:51
valey 

Re: Bräute 2013

klick mi au weder no kurz dri :)

snet wetsch denn ned unbedingt weg vo de Stadt? :) hehe

Elea cool weg de wohnig...
hihi kleiderzimmer isch cool.. ha jetzt au eis chönne mache juppii


dandii
müedigkeit schomal es zeicheee...


fühl mi au grad megaaa schlapp und schlecht.. würd gern heigoooo

18.09.14 10:53
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Wo wohnst du denn? Ja, das klingt wirklich nach einem Wahnsinnsschnäppchen! Wir bezahlen momentan 1'750 für 93m2, aber sind halt mitten in der Stadt (ist auch ziemlich günstig). Aber nix da mit neuem Ausbaustandard...

Für mich wäre ein Backofen mit Ober- und Unterhitze ja schon ein Luxus

Ich hoffe, ich höre jetzt bald mal etwas wegen Wohnungen. Ich sitze wirklich wie auf Kohlen

18.09.14 10:56
snet 
Re: Bräute 2013

@valey: Hihi, merkt man das so fest? Ich mag nicht mal irgendwo abmachen ausserhalb der Stadt Wünsche dir gute Besserung! Falls es dir nicht besser geht, gehst du doch besser nach hause, oder nicht?

18.09.14 10:57
dandi78 

Re: Bräute 2013

Wow, das esch würklech recht viel, Snet. Mir zahle für eusi Wohnig (inkl. 2 Garageneinstellplätz) 1900 Franke. Ok, es esch nid i der Stadt, aber i 5 Minute mitem Auto si mer au i der Stadt.

18.09.14 10:58
valey 

Re: Bräute 2013

hihihi snet :) ich weiss das du Stadt gern hesch

isch aber würkli so Stadt send halt priise scho höcher... hoffe würkli das ehr gli mal was grössers findet.. und au zumene guete pris..

ja ich denke ich werde nacher heigo.. mage momentan grüch ned so verträge und do inne schmöckts hüt gaaaanz komisch im Büro

18.09.14 10:59
elea 

Re: Bräute 2013

ou nei dandi, füehlsch di denn so kabott das esch so müehsam... chasch velecht bez früehner met schaffe ufhöre?

mer wohne am stadtrand vo aarau, aso ghört emmerno zode Stadt aber esch halt ned em zentrum. metem auto hemmer 5min es zentrum, aso för me voll easy, und au öv esch super.i wer gern zetraler gsi, aber mi ma het das ned wele. ond so hemmer e super alternative. hend au grad d aare und de jura grad vor de tör, aso perfekt för eus:)
ide regel zahlsch im zentrum för eusi wohnig öpe 3500.- und soscht bez osserhalb öpe 2800.-, aso ebe vo dem her eschs en mega glöcksgreff gsi! d mietene ide stadt send recht crazy bi eus, wells kes neus bouland megeht....

18.09.14 11:12
snet 
Re: Bräute 2013

@dandi: 1'750.- in der Altstadt Luzern ist wahnsinnig günstig. Vergleichbar für die Lage & Ausstattung wäre eher ein Mietzins von etwa 2'300 - 2'500.

@valey: Wo steht eigentlich euer Haus? Weiss der Chef eigentlich über deine Schwangerschaft Bescheid?

@elea: Es ist wirklich ein mega toller Mietzins, den ihr da bezahlt. Bin wirklich glatt neidisch Am liebsten hätte ich halt schon eine Wohnung, damit endlich das Kinderzimmer eingerichtet werden kann. Aber da muss ich mich wohl noch gedulden. Dafür liegt alles wunderbar auf dem Boden

Mal eine handwerktechnische Frage: Ich würde gerne eine Leinwand mintgrün bemalen und dann ja diese Schnüre und Bänder darüber spannen... Jetzt habe ich aber noch Schaumstoff übrig: Kann man daraus so eine Umrandung bei der Leinwand machen und damit so "Stuck" faken?

18.09.14 11:25
elea 

Re: Bräute 2013

ui i be handwerklich ned soooo es genie, aber i stell mer dasmet schuumstoff eher schwerig vor ergendwie.... vorallem well stuck jo sehr filigran esch ond i glaube es esch doch secher mega schwer das usemstumstoff usezschniide. vorallem müsstisch jo de schumstoff no amole, onddas esch secher au schwerig. het jez fast eher so modeliermasse gno, wod met emne chline spachtel chasch det druf pampe :D

hihi, jo mer liebe eusi wohnig au abgöttisch, leider chne mer us dem grond niemeh uszieh

18.09.14 12:00
sonne13 

Re: Bräute 2013

Huhu zäme! Nur ganz churz: eusi zwärge ligged beid in startposition, alles supi, heisst wiiter warte! Spontangeburt möglich wenn sich nüd meh änderet. Hihi, vo mer us chönnteds cho be froh sinds so zfriede - de oberarzt und de chefarzt sind nur öppe zwe minute cho ineluege, hend gfunde "alles picobello, bis in ere wuche oder halt wenns los goht" und sind wieder verschwunde

Valey, das met de grüch könni, isch schrecklich gsii, mech heds alle glüpft wenns noch ässe gschmöckt hed... Gueti besserig - es goht verbii

Dandi, hoffe d luune wird bald besser! Hoffe fühlsch di bald besser!

Lucylu, gaaaaanz tolli ferie wiiterhin!

Snet, daumendrück wegen den wohnungen!

Süscht: allne es schöns tägli no!!!

18.09.14 12:38
elea 

Re: Bräute 2013

sonne, das send jo gueti news! super dassbeidi baby ide rechtige position send :) die 2 wösses anschinend zschätze was du för si leischtisch und gend sech au feshctmüeh :)

ja valey, da wege de gröch esch so müehsam. i ha wochelang bluet gschmöckt em büro.... wäähh...
aber zom glöck het d übelkeit nonid öberhand gno.. hoffe fest es blibt eso!!!!

 1 .. 1729 .. 3455 3456 3457 3458 3459 .. 3608 .. 3757
einfach   natürli   Zeremonie   bearbeitet   schaffe   natürlich   eigentli   richtig   Problem   eigentlich   irgendwie   himbeer   gspannt   Kollegin   Hochzit   schnell   langsam   Zuletzt   vorallem   wirklich