| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1729 .. 3456 3457 3458 3459 3460 .. 3609 .. 3757
18.09.14 13:56
dandi78 

Re: Bräute 2013

soo, sitem mittagesse gohts mer scho vöu besser. be jetz au grad vöu produktiver im Büro

sonne, das tont jo würklech tip top. so schön dass beidi scho in startposition ligge. huiii, jetz chönts jo jederzit los go. eg be jo schön gspannt was dir für zwöi chlini wunder wärdet ha (meitli oder bueb) und uf d'näme beni aso au gspannt.

het eigentlich öpper mou öppis vo der emma ghört? eg ha nur afe eis föteli im facebook gse gha. eg hoffe, dass es ihne aune guet goht.

uii, das mit de grüch tönt jo fies. eg be süsch scho öpper wo immer alles rächt guet schmöckt. zum teil schmöcki sache wo anderi gar nid merke. das chönt für me jo ho heftig wärde inere schwangerschaft.

elea, wie gohts dir eigentlich so? esches mittlerwile besser sit dass chasch dafalgan neh? und süsch so mit der schwangerschaft?

übrigens: im 2015er thread sueche si für 4 hochzeiten und eine traumreise kandidate us der schwiz. hi hi, so witzig!

Zuletzt bearbeitet am 18.09.14 14:00

18.09.14 14:04
Lilly4 

hey sonne
das tönt ja super :-) freu mich sehr für eu und eui zwei chlinä schätzlis machet das ja super
jetzt chans los gah so ufregend! bin also au sehr gspannt was es für gschlecht si werdet und t näme etc.! brichtisch eus dänn

dä emma und em chlinä gahts guet (so viel ich weiss ) ghör sie amig per whatsapp! sind all wohl uf :)) so herzig

so min chlinä hät hunger wünsch eu allne ganz en schöne nami ...

18.09.14 16:42
elea 

dandi, wend jetzt scho empfindlich uf grüch besch, de wersch ide schwangerschaft en spüürhund si
i schmöcke eigentli au sehr guet, und de am afang vode schwangerschaft hetsch mi gleb chöne a Zoll stelle und i het chöne droge erschnöffle wrkli ganz krass!!! mengisch halt au sehr unagnehm....
merci, langsam gohts berg uf und das freut mi mega. jetzt eschs ewigslang emmer glich schlecht gsi und jetzt merki langsam dass es besser werd.... anshinend hilft s dafalgan wörkli guet! soscht met de schwangerschaft esch eigentli alles guet. has gfüehl s bebe het amigs e mega tanz-party me gsehts sogar vo osse wens gingget :) s einzige wo mengisch bez unagnehm esch, dass mer de buch so spannt. ha mengisch sgfüehl jetzt verrissts mi denn :/
super gohts der besser set em mettag!! het demfall öpis esse guet do? zom glöck esch jo scho chline-fritig :)
da i leider ke FB ha hani das met de emma und ehrem chline gar ned metbecho :( aber d snet esch so lieb gsi und het mer es update ge :)

18.09.14 20:26
Emma13 

Hallo ihr liebe

Euse chli Ma isch am 9.9. ufd Welt cho eus gahts sehr guet, mir gnüssets sehr und de chli machts würkli super, er isch sehr zfriede und mir natürli unglaublich stolz

Ganz en liebe gruess eu allne

19.09.14 07:38
dandi78 

Guete Morge zäme

Schön vo dir zghöre Emma und es freut mi dass es euch so guet goht. Gniessets mit euchem Schätzeli

Elea, zum Glück gohts dir langsam besser. Das esch jo süsch müehsam wenns nie besser wird. Wenigstens dörf me Dafalgan neh, immerhin.

Eg be soooooooooo froh dass hüt Fritig esch. Die Wuche het ewigs duret, hani so s'Gfühl. Hüt beni derfür ändlich mou fit und nid so müed. Be geschter aber au scho am 9i is Bett . Das het richtig guet do.

19.09.14 08:33
dandi78 

Ha mou ganz e anderi Frog: het öpper e gueti Adresse wo me chönt e Stilberotig mache? Eg würd das scho lang gärn mou mache, ha aber ke Ahnig wo

19.09.14 09:17
elea 

guete morge zeme

emma, so schönvo der zlese!! gratuliere uf dem weg (ha halt ke fb) ganz herzlich zor geburt und es freut mi wahnsennig dass es der und em chliine guet goht!!!!!

danid, super füehlsch di höt bez fitter! hesch demfall eifach bez schlof müsse noh hole eventuell?

aso weg de stilberotig, falt mer spontan öper i, weiss aber ned ob das so in etwa das esch wo du suechsch. mini augeoptikerin het nebe bi no es chlises business wosi settigs züg macht. ha aber ke erfahrig bi dem. weiss nor das si en mega sympatischi esch :) musch mol bez uf de HP luege ob das eventuell i di rechtig rechtig goht:
www.styleandimage.ch

wönsch euch allne e schöne und chorze fritig!!! :)

19.09.14 09:23
sonne13 

Hallo emma! Härzliche glückwunsch und alles liebi! Gniessed euche chlii schatz!!!!

Dandi, ech könne niemert... Aber tönt spannend!

Happy friitig euch allne - ech versuech mol met putze eusi zwei chliine chli z närve dass sie gnueg hend und use wend

19.09.14 10:07
snet 

Hallöchen Miteinander

Nach geschlagenen zwei Stunden geht der Server bei uns endlich wieder!

@Dandi: Ich habe mal so einen Stilberatungskurs in der Migros Klubschule gesehen! Geht es dir denn vor allem um das Make-Up oder auch um die Kleidung? Make-up technisch finde ich, dass man das im Globus (z.B. bei Bobbie Brown) ziemlich gut macht.

@Shopping: Ich freu mich sooooo darauf nächstes Jahr wieder shoppen zu gehen. Aber zuerst muss ich straffen, straffen, straffen

@sonne: Hihi, lock du die beiden nur schön raus. Meiner darf doch noch eine Zeit drin bleiben. Und dann werde ich auch fleissig putzen und einrichten

@me: Ich habe heute von unserer perfekten Wohnung geträumt und sogar davon, wie ich das eine Regal mit einem Spiegel und einem Tablett auf Füssen kombinieren kann. Haha, das sind wohl komische Träume!

22.09.14 08:40
snet 

Hallöchen Miteinander

Na, hattet ihr ein schönes Wochenende? Ich habe mal wieder viel zu viel gegessen

Bin immer noch ungeduldig, weil ich noch nichts betreffend Wohnungen gehört habe... Die ganze Sache kackt mich langsam echt an. Und mein Mann, der ganz nostalgisch die Wohnung immer noch behalten will... Dabei ist das wirklich nur noch ein Schadenhaufen.

1 .. 1729 .. 3456 3457 3458 3459 3460 .. 3609 .. 3757
schaffe   eigentli   Problem   gspannt   wirklich   irgendwie   natürlich   schnell   Kollegin   langsam   Hochzit   Zuletzt   bearbeitet   himbeer   eigentlich   Zeremonie   richtig   einfach   natürli   vorallem