| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1730 .. 3457 3458 3459 3460 3461 .. 3609 .. 3757
22.09.14 10:17
valey 

Re: Bräute 2013

Morge zämee

snet mis Weekend isch ruhig gsi
und dis? Sender jetzt am samstig go die wohnig aluege?

22.09.14 10:26
snet 

Hallo Valey

Nein, die Wohnungsbesichtigung wurde ja abgesagt... Eben, ich habe viel zu viel gefressen das ganze Weekend über. Wie geht es dir? Ist dir immer noch übel?

22.09.14 10:29
elea 

morge zeme

mis wochenend esch sensationell gsi!!!!

1. hani döfe bi minere cousine e tonne Baby chleidli ond soshct züg go hole (maxi-cosi, baby-Björn, e wippe, e chrabbeldecki, badwanne etc.). ha soo freud, s Baby het jez öpe chleide förs erst johr :)
2. mini aller best fröndin (wo au mini TZ gsi esch), het mer verrote dass sis chwanger esch! yeah, i hamer Emmer so fescht gwönscht dass mer zeme chöne schwanger si und das zeme erlebe! be so so so happy :)

valey, wie gohts der? füehlsch di Emmer no guet?

snet, wet di maa aber ned ernst haft die wohnig blibe oder :) escher eifach sentimental?

22.09.14 10:29
valey 

ahh schad, hani ned med übercho dass sies abgseit hend...
demfal wartisch no uf bscheid wenn ehr chönd go?

uff und scho schad dass din maa ned well us euere wohnig use
wieso hangt er so fest a dere wohnig?

mer gohts besser zum glück... isch mer nümme schlecht.. nur ab und zue chli, den ess ich was chlises de gohts...

22.09.14 10:47
valey 

elea:
morge zeme

mis wochenend esch sensationell gsi!!!!

1. hani döfe bi minere cousine e tonne Baby chleidli ond soshct züg go hole (maxi-cosi, baby-Björn, e wippe, e chrabbeldecki, badwanne etc.). ha soo freud, s Baby het jez öpe chleide förs erst johr :)
2. mini aller best fröndin (wo au mini TZ gsi esch), het mer verrote dass sis chwanger esch! yeah, i hamer Emmer so fescht gwönscht dass mer zeme chöne schwanger si und das zeme erlebe! be so so so happy :)

valey, wie gohts der? füehlsch di Emmer no guet?

snet, wet di maa aber ned ernst haft die wohnig blibe oder :) escher eifach sentimental?

heii elea
tönt ja mega cool weg de kleidli und alles soo cool :D hedd au mega freud

und weg dinere best fründin wooow mega coool :D hihi
ich glaub das wünscht sich fast jedi med de best fründin glichzittig schwanger si :D mega cool

22.09.14 10:49
snet 

@elea: Das klingt ja wirklich nach einem super Wochenende! Oooh eine Krabbeldecke hätte ich auch gerne und die Wippe konnte ich immer noch nicht bei der Kollegin abholen...

Toll, dass deine TZ auch schwanger ist. Wie weit ist sie denn?

Ja, er scheint sehr sentimental zu sein. War halt etwa 9 Jahre in dieser Wohnung.

@valey: Schön, dass es dir schon wieder besser geht! Er ist halt faul und hat keine Lust eine neue Bleibe zu suchen. Mal überlegen, was alles so toll an der Wohnung ist: 93m2 klein, nur 1 Bad und das ist voll Schimmel, schlecht isoliert, kalt im Winter, laute Nachbarn, beschissene Küche (Backofen hat noch nicht mal Oberhitze), Balkon nicht gedeckt.

22.09.14 10:55
elea 

super zghöre valey dass dech die ganz schlemm Übelkeit ned packt het! besch e glöckspelz ;)

jo i be so happy för si :) aber si esch no em erste Trimester und macht sech grossi sorge. aber i hoffe i cha ehre d angst bezeli neh :)
hend ehrs jez scho de eltere oder so gseit oder wender definitiv warte?

22.09.14 10:59
elea 

snet, si esch jetzt die 8+5

jo d chrabbeldecki esch mega schön und me cha no sone herzige "überbau" dra klippe. weisch das züg wo dröber hanget wos Baby cha spelle. echt genial! ah und es stillchösi hani au no becho (muss es no wäsche und de luege ob sechs met dem wörkli besser schloft). und ganz vell schlofsäckli und fläschli ! aso be wörkli erliechteret hani jetzt shco en mega gutsch.

guet so lang ehr ned druf bestoht die wohnig z blibe gohts jo ;)

22.09.14 11:16
snet 

Oh, also noch ganz frisch. Naja, in diesem Stadium hätte ich auch noch ein wenig Angst, dass etwas schief gehen könnte. Aber in einem Monat ist ja das erste Trimester schon um

Ich hätte auch gerne so eine Krabbeldecke... Vielleicht bekommen wir die ja von jemandem geschenkt? Meine Schwägerin hat auch noch eine Wippe, aber die finde ich mega hässlich und will sie deshalb nicht. Im Verschenkkreis auf Facebook gibt es ja immer so viele Babyartikel, aber da will ich nicht öffentlich posten, weil ich nicht will, dass etwas mit der Schwangerschaft online bekannt wird.

Meine Mutter sollte mir auch endlich mal das Stillkissen vorbeibringen. Heute ist so ein bekackter Tag.

Ja, ich verstehe einfach nicht, weshalb er so an dieser doofen Wohnung hängt. Und ich kann dir jetzt schon sagen, dass uns die Leute die Bude einrennen würden, wenn wir einen Nachmieter suchen würden...

22.09.14 11:31
valey 

soo cool elea
hihi de isch sie demfal scho bez witer as ich

jaa hoffe blibt eso... be mer isch eifach d müedigkeit megaa stark.. chönnt Emmer schlofe..

jaa mis mami heds am Weekend usegfunde und heds denn minere schwöster verplappered
ha gseit sie sel jetzt ruhig si... mim papi sägis denn weni bim fa gsi be...

snet mega komisch aber dass er trotz schimmel und alles ned well goo...
velecht wenn er denn paar grösseri und besseri wohnige gseh hed chunter doch luscht über

1 .. 1730 .. 3457 3458 3459 3460 3461 .. 3609 .. 3757
himbeer   richtig   wirklich   Hochzit   irgendwie   Zuletzt   Kollegin   Zeremonie   vorallem   natürli   Problem   eigentli   gspannt   eigentlich   natürlich   schnell   bearbeitet   schaffe   einfach   langsam