| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1730 .. 3458 3459 3460 3461 3462 .. 3610 .. 3757
22.09.14 11:36
elea 

Re: Bräute 2013

jo i ha au angst gha em erste Trimester. drom chani si guet verstoh. ha ehre de gseit, es chont Emmer wedere e neui angst. zerst hesch angst wege de erste 12 Woche. denne wege de nackefalte, denne wege de entwicklig vode organ, denne vor de Geburt und denn hesch generell angst ums chend. da hört di nöchste 20 johr nöm uf :)
aso d wipe womer becho hend, esch rot, das gfalt mer au ned so. aber mer spellt das ned sone rolle. s Baby dud i jo denn e verchötzle und dri sabere :D

aso wenner lang die wohnig gsi send, chanis es bezeli verstoh wenner dra hanget, aber ebe er MÖND jo use, aso brengts jo nüt do sentimental zwerde. hend jo ke anderi Möglichkeit

wie wiit besch jez gnau valey (sorry, froge gleb mega oft)
hih, wie hets denn dis mami usegfunde?
wie lang gohts no bes zo dim erste fa Termin?

22.09.14 11:40
valey 

Re: Bräute 2013

elea jaa ebe die ängst send normal.. han au Emmer weder chli angst krise hihi

ich be jetzt i de 7e Woche
aso 6 + 1 wie du seisch :)

han endi next Woche Termin bim fa.... freumi scho..

jaa sie hed gseh das mer soo schlecht gange isch letsch Woche
vorallem hani mega vel müesse eifach so brüele eifach so usem nüt
de hedsies checkt.

22.09.14 11:50
elea 

Re: Bräute 2013

ah jo de besch no ganz früeh :) ui so cool, de erst Termin, das geht eim de schomol bez secherheit wenn me s herzli gseht schloh! jo müeter merke amigs no schnell wenn öpis ned stemmt. oder generell geht's fraue wo das wie "schmöcket"! :)

22.09.14 11:50
snet 
Re: Bräute 2013

Mir gefällt halt nicht, dass die Wippe voll ist mit diesen Geräuschsachen und einfach so überdimensional. Dafür haben wir schlicht und einfach keinen Platz...

Vielleicht lege ich mir mal auf fb einen zweiten Account zu, damit ich mal in diesen Gruppen öffentlich etwas posten kann

@Wohnung: Ich verstehe auch nicht so ganz, wieso er sich nicht einfach davon lösen kann... Finde das ein wenig mühsam. Naja, jetzt muss ja mal etwas kommen, dass man überhaupt besichtigen könnte.

@Eltern informieren: Meiner Mutter und den Schwiegereltern haben wir es in der 13. Woche gesagt. Mein Vater weiss es bis heute nicht und so kann es von mir aus auch gut bleiben.

22.09.14 11:54
nala05 

Re: Bräute 2013

*reinschleich*

Snet, vielleicht kannst du deinem mann erklären wie gefährlich schimmel für babys ist. Dann verliert auch er die nostalgischen gefühle an der wohnung.
Es gibt dazu mehrere studien/berichte, z.B.
http://www.t-online.de/eltern/gesundheit...uer-kinder.html

Meine eltern wohnten mit mir und meiner schwester auch in einer schimmelbefallenen wohnung (hat man aber erst seeehr spät bemerkt) und ich bekam schon als Kind früh relativ starkes Asthma, habe heute auch leichte neurodermitis. Meine schwester hat "nur" leichte neurodermistis.

Vielleicht ein weiteres argument auf der pro seite ;)

*rausschleich*

22.09.14 11:59
elea 

Re: Bräute 2013

ah nei so gebimmel wördi au ned welle öber de wippe

dumusch luege, so bald ehr en mega schöni neui wohnig gsend, goht das metem löse vode alte ganz flott :D

aso mi vater weiss au nüt vode Schwangerschaft ( de weiss ned emol vode hochzit). geht lüt, wo ned a allem mönd teilha fendi...

22.09.14 12:02
snet 
Re: Bräute 2013

@nala: Dass Schimmel für ein Baby nicht gut ist, habe ich meinem Mann schon erklärt. Er findet aber nichts dabei, wenn man das jetzt halt noch ein paar Monate so aushalten muss?! Er nimmt einfach so vieles auf die viel zu leichte Schulter

@elea: Das wusste ich gar nicht mit deinem Vater! Mein Vater weiss nämlich auch nichts von der HZ. Wieso habt ihr denn keinen Kontakt?

22.09.14 12:05
elea 

Re: Bräute 2013

i ha bes öpe 13i regelmässig kontakt gha met mim vater. denn hani de kontakt abbroche. denn hani ne 12johr nie gseh (ond ghört) bes mer eus einisch troffe hend. ha gmerkt dass er ned öper esch woni i mim lebe wet ha und ha denn de kontakt weder voll abbroche. er esch sehr schlecht zo minere mueter gsi ond het vell schlechts züg gmacht, drum wetti ne ned i mim lebe ha. i weiss aber dass er mech regelmässig googlet. drum beni au nöm em telefobuech oder so, dass er min neue Name ned usefendet. und so weiss er halt au nüt vom neue schwegersohn ond em enkel...

und was esch bi der de grond?

22.09.14 12:09
snet 
Re: Bräute 2013

Ohje, das tut mir aber Leid. Woher weisst du denn, dass er dich googelt?

Bei meinem Vater hat es eigentlich zwei Gründe: er ist ein ziemlich extremer Moslem und möchte, dass ich genau so lebe (mit Kopftuch, etc.) und andererseits ist er ein sehr egoistischer Mensch. Sein ganzes Leben dreht sich nur um ihn und er nutzt andere Leute schamlos aus. Deshalb will ich nichts mehr mit ihm zu tun haben und war auch froh, seinen Namen ablegen zu können. Ich möchte auch nicht, dass er jemals Kontakt zu unserem Kind hat.

22.09.14 13:02
valey 

Re: Bräute 2013

ohh jee tuet mer leid weg eune papis...

snet finds chli schad dass din maa ned so well weg goh us dere wohnig
hoffe würkli dass ehr bald mal chönd en wohnig go aluege und das er denn merkt dass zit isch

 1 .. 1730 .. 3458 3459 3460 3461 3462 .. 3610 .. 3757
wirklich   eigentli   einfach   Kollegin   vorallem   Hochzit   langsam   bearbeitet   schaffe   gspannt   eigentlich   natürli   Zeremonie   schnell   Zuletzt   Problem   irgendwie   natürlich   himbeer   richtig