| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1731 .. 3459 3460 3461 3462 3463 .. 3610 .. 3757
22.09.14 13:05
snet 
Re: Bräute 2013

Weisst du, er wird ja schon mitumziehen, dass steht ausser Frage. Aber einfach, dass er sich in keiner Weise beteiligt, nervt mich.

Und bis jetzt habe ich wirklich kein aktuelles Inserat gesehen, dass unseren Vorstellungen entsprechen würde. Und nun hat der eine Kontakt eine Liste mit den Wohnungen abgegeben, aber die sind alle auch nichts.

Es hat schon Wohnungen, aber die sind ca. 15min vom Zentrum entfernt...

22.09.14 13:07
valey 

Re: Bräute 2013

was hend denn die gseit vo grad bi eu i de nöchi gsi isch? die wos abgseit hend...
chunnsch dett no en neue Termin öber oder chasch dett gar nümm go?

uff so müehsam
ha s gfühl wenn me öppis suecht heds nix und wenn me nüt suecht heds 1000 sache

22.09.14 13:13
snet 
Re: Bräute 2013

Sie haben das Inserat ja nur 3h online gehabt und mir dann eine E-Mail geschrieben, dass sie bereits einen Nachmieter gefunden haben und somit die Besichtigung absagen. Sollte der Nachmieter aber nicht zum Zug kommen, wären wir die nächste Wahl (war wahrscheinlich ein Bekannter der Vermieter).

In Luzern ist es halt immer schwierig eine Wohnung zu bekommen...

22.09.14 13:15
valey 

Re: Bräute 2013

ach soo.. uff super ... mega schad...

alle Immobilien hesch gluegt?
oder urbanhome.ch?

22.09.14 13:21
snet 
Re: Bräute 2013

Ich habe comparis abonniert. Mal schauen ob da noch irgendetwas rausschaut. Regt mich nur noch auf diese Sache und das zum allerblödsten Moment.

22.09.14 14:35
elea 

Re: Bräute 2013

@snet, det woni ne troffe ha, het ers mer gseit. er het au fotis debi gha vo eusere gschäfts HP.
lebt denn dini mueter ned streng muslimisch?
ui nei, verstoh di voll. wörd au nie welle dass mi vater mol euses chend kennelehrt. wet ned das mis chend met so lüt kontakt het!
was esch met dere wod mer zeigt hesch? die wo bez witer usse esch, aber super toll usgseht?


@valey, jö dasch lieb. aber i kennes ned anderst, und i hanes tolls mami, das langet mer :)

jo esch doch Emmer so, wenn me en wohnig suecht, denn hets keni.... :/

22.09.14 14:40
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Ui, das ist ja krass mit der Geschäftshp... Mein Vater weiss zum Glück nicht wo ich arbeite.

Nein, meine Mutter ist ja nicht muslimisch. Sie ist reformiert und Schweizerin. Also ich kann mir das auch überhaupt nicht vorstellen Kontakt zum Vater zu haben. Doof ist nur, dass mein Vater noch 3 weitere Kinder hat und zu denen kann ich ja keinen Kontakt haben, wenn ich ihn nicht treffen möchte.

Wegen dieser Wohnung habe ich noch nichts gehört. Er hat ja eigentlich schon einen Nachmieter, aber würde sich melden, falls das nicht klappt. Und solche Wohnungen kommen immer wieder mal...

22.09.14 14:48
elea 

Re: Bräute 2013

snet, jo da ich vor de hz sehr en seltene Name gha ha, esch das sehr eifach gsi för ehn zum usefinde wo i schaffe.... ond da mi neu Name au ned oft vorchunt, hani gluegt ebe dass er niened imene telefonverzeichniss uftaucht. ha gar ke loscht dass er mol eifach vor de töre stoht...

send denn das dini halbgschwöschter?

22.09.14 15:03
snet 
Re: Bräute 2013

Also meinen Nachnamen weiss er ja nicht und ich war auch noch nie in einem Telefonbuch, von dem her wird's schwierig mich zu finden...

Genau, das sind eigentlich meine Halbgeschwister, aber ich habe sie seit mehr als 7 Jahren auch nicht mehr gesehen.

22.09.14 15:29
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hallo Zäme

Uiui das tönt jo schlimm wäge euche Papis, findi immer so truurig so Sache z ghöre . Aber ich kenne leider au viel Gschichte i die richtig (aso ned vo mir sälber, aber vom Fründeskreis), d Familie cha me sich leider ächt ned ussueche.


Ich bi hüt voll mit em falsche Bei ufgstande irgendwie und warte eigentli nur ufe Firobe, bi momentan irgendwie grad es betzeli down, plötzlich wär ich so gärn schwanger. Esch ächt schräg, de stark Wunsch esch innerhalb vo es paar Täg cho und loht mi nüm los. Debii hani genau das nie welle, ha nie welle dasi mi afange stresse etc. aber plötzlich fangi ah dänke hei scheisse hoffentli chani überhaupt schwanger wärde etc.

 1 .. 1731 .. 3459 3460 3461 3462 3463 .. 3610 .. 3757
eigentlich   natürlich   Zeremonie   schaffe   schnell   irgendwie   Hochzit   eigentli   gspannt   bearbeitet   Problem   richtig   vorallem   wirklich   einfach   Kollegin   natürli   Zuletzt   langsam   himbeer