| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1732 .. 3462 3463 3464 3465 3466 .. 3612 .. 3757
23.09.14 11:25
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

Spannende Diskussion, die ihr hier habt. Um ehrlich zu sein, haben wir uns immer vor dem Gedanken verschlossen, dass es mal nicht klappen könnte, obwohl es ja viele Hindernisse gab.

Ich glaube ich würde nicht all zu lange warten um weitere Abklärungen zu treffen. Meine FA hat ja auch zu mir gesagt, dass es ein Glück gewesen sei, dass wir überhaupt schon so früh angefangen haben, niemand hätte ja mit all diesen Krankheiten rechnen können. Und hätte ich mich nicht so fest mit den medizinischen Abklärungen befasst, hätte es wahrscheinlich bis heute immer noch nicht geklappt.

@me: ich bin mal wieder down Ich mag nicht mehr mit der Wohnungssuche... es ist wirklich sehr frustrierend. Vor allem hat man Kontakte und schlussendlich ist trotzdem nur Schrott dabei. Gestern haben wir eine Liste von allen uninserierten Immobilien einer Gesellschaft erhalten und es war nur Schrott darunter!

23.09.14 11:28
valey 

dandi jaa ebe es geht päärli wos adoptiere ned i frog chunnt und anderi wos in betracht zieht
drum ebe luegsch emal wenns bis zu dim fa Termin noni klappt hed chasch ehn ja froge
aber wie gseit..
eifach entspanne... zit mit dim schatz gnüsse... und wer weiss... velecht klappts shco bim nächste mal
druck dir dume

snet
ohh jee du armi.. isch soo doof weg dere wohnig
hesch überall im Internet gluegt? urbanhome au?

23.09.14 11:38
elea 

denke es esch eifach wechtig dass me as paar glich öber das Thema denkt. wenn de eint bes zode künstliche befruchtig wet go und de Partner das strikt ablehnt. denn esch vorprogrammiert dass das zo Problem füehrt. aber egal wele weg me goht, wenn me ne zeme goht de chont z letscht Emmer s rechtige debi use. und wi d valey scho gschrebe het, die Babys sueche sech ebe selber de beschti ziitponkt us, au wenns för eus mengisch em erste Moment ned klar esch wiso....

snet, wohnigsuechi cha so frustrierend si. es esch halt scho au en mega glöckssach.... aber du besch so fest bir sach, das cha nome klappe!
velecht mol bide Inserat die Migros oder so luege. det hets jo Emmer so handgschrebeni fötzel wo amigs au wohnige usgschrebe send!
und au mol neumet go luege wo me nie öpis tolls wörd erwarte...
bi minere erste wohnig, esch s Inserat mega übel gsi (wenig text, ke fotis) aber be komischerwiis glich go luege. und d wohnig esch e raum gsi :)

23.09.14 11:38
snet 

@valey: Wie lange habt ihr denn geübt?

Jep, ich habe überall im Internet nachgeschaut und allmählich bekomme ich auch Rückmeldung von den Immobiliengesellschaften, die ich angeschrieben habe. Aber da ist gerade auch nichts vorhanden.

23.09.14 11:47
valey 

snet wellsch du denn voll im Zentrum Luzern öppis oder au so am rand vo de Stadt od so? so amene ort näb Luzern chunnt gar ned in frog? :) hihi

snet mer hend würkli glück gha und es hed bi eus grad bim erste mal klappt

hend mönet vorher eig. Emmer echli gluegt und ufpasst bzw. ned würkli probiert... ja und wo mer denn eus 100% entschiede hend probiere de heds klappt

23.09.14 12:55
snet 

@valey: Ja, eigentlich schon im Zentrum von Luzern. Wir können nicht gut aus Luzern raus, da die Firma meines Mannes den Sitz in Luzern hat. Sonst müssen wir eine ganze Beurkundung nochmals machen. Stadtrand geht knapp auch noch... Und die Ortschaften neben Luzern sind halt einfach nicht so schön.

Das ist ja toll, dass es bei euch gerade geklappt hat. Bin gespannt ob ihr den Jungstrend fortsetzt. Phu, ich bin jetzt schon in der 30. SSW, die Zeit vergeht viel zu schnell leider... Hätte halt schon gehofft, dass es noch vorher mit der Wohnung klappt.

23.09.14 13:03
valey 

achso snet... jaa isch halt scho schwierig im Stadtzentrum was gschids finde wo de no chasch zahle...
isch halt überall eso i de städt... hoffe das würkli gli mal was findsch...

jaa uff scho 30 SSW megaaa schnell ome die ziit :)
au wenn mer denkt wie lang das au scho eusi hochzite scho her sind
wahnsinnig

23.09.14 13:19
snet 

Ja, sicherlich ist es schwierig, aber nicht unmöglich. Eigentlich hat es ja schon Wohnungen, aber für die braucht man z.B. 15min mit dem Bus zum Bahnhof, aufgrund starkem Verkehr (haha, welch Luxusproblem!). Da aber solche Wohnungen immer wieder kommen, gehe ich diese jetzt mal noch nicht an.

30. SSW klingt irgendwie nach mega viel und wir haben noch nichts bereit. Wir werden jetzt aber das Kinderzimmer trotzdem herrichten, aber einfach meinen Schrank von 3.5m (belegt eine ganze Wand im Kizi) stehen lassen und den Rest so einrichten.

Am Wochenende habe ich noch für den Kleinen gebastelt http://www.directupload.net/file/d/3754/vor5on24_jpg.htm

23.09.14 13:34
elea 

haha snet du besch loschtig. was ehr hend no nüt bereit? füehl mi Emmer schlecht wennd zeigsch was er scho alles hend

bide Schwangerschaft esch wi bide hz vorbereitige. me meint es goht no ellelang, debi goht das ganze abartig schnell bes de tag chont!!!

23.09.14 13:57
valey 

soo coool das wo bastlet hesch snet :)
du bisch Emmer so guet in so Sache bastle oder zemebaue usw.. hihi

1 .. 1732 .. 3462 3463 3464 3465 3466 .. 3612 .. 3757
Hochzit   natürlich   Zuletzt   gspannt   schaffe   eigentli   wirklich   einfach   irgendwie   Zeremonie   richtig   schnell   bearbeitet   vorallem   Kollegin   Problem   himbeer   natürli   langsam   eigentlich