| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1733 .. 3463 3464 3465 3466 3467 .. 3612 .. 3757
23.09.14 14:04
snet 
Re: Bräute 2013

Haha Elea, aber ich bin ja auch fast 2 Monate weiter als du Ihr redet ja schon von Wandfarbe und wir haben noch nicht mal ein Kinderzimmer

Ich habe dafür meiner Kollegin Druck gemacht und kann die Babybadewanne und das Abpumpgerät diese Woche noch abholen (hoffentlich!)

23.09.14 14:19
elea 

Re: Bräute 2013

jo mer hend au erst babyzüg set em samschtig. vorher hani nor mützli gha

hihi, wenn ehr ned müsstet zöögle wer euches chenderzemmer auä au scho fast fertig oder ;)

du hesch mol gseit es fehle no so pflegesache. hesch det jetzt scho bez meh?

valey, het de s baby-Sache poste-fieber scho packt? ;) sprech besch shco bez züg (em Internet) am aluege oder no gar nonid...?

Zuletzt bearbeitet am 23.09.14 14:20

23.09.14 14:45
snet 
Re: Bräute 2013

Vergiss die Giraffe nicht! Die hattest du ja auch schon

Nein, wahrscheinlich hätten wir das Kinderzimmer dann im Oktober fertig gemacht. Ja, Pflegesachen habe ich jetzt ein paar eingekauft. Also so Windeleinlagen, etc. die kann man zum Putzen verwenden - anscheinend muss man am Anfang einfach nur Wasser benutzen.

23.09.14 14:58
elea 

Re: Bräute 2013

ah ja natürlich, d Sophie hani au

jo das hani au erst neulech ghört, dass me am afang gar nonid die füechttücher brucht sonder eifach die gross wätteli met wasser. jä me lehrt Emmer no dezue :)

23.09.14 15:21
snet 
Re: Bräute 2013

Ich will gerade gar nicht dazu lernen, sondern einfach nur eine Wohnung finden Alles andere kommt dann wie es muss. Heute hat mir aber sogar mein Mann einen Link zu einer Wohnung geschickt

Anscheinend brauche ich noch Mullwindeln (als Wickelunterlage) und Yoyobaöl.

24.09.14 11:10
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hallo Zäme

Danke vilmol für euchi Aregige wägem schwanger wärde. Ich verstoh mi ehrlichgseit sälber ned eso richtig, will det woni vor es paar Mönet mol gmeint ha ich sigi ev. schwanger hani total Schiss übercho defor. Aber mittlerwiile het das voll kehrt und ich wünschti mir wörkli es Baby mit mim Maa.

Langsam fange au diversi Lüüt a froge und das närvt mi eifach mega. S Umfäld weiss es dass mir quasi "dra sind" und die froge au ned, aber offebar händ Lüüt wo mir ächt ned nöchstöhnd s Gfühl sie müend froge wenns denn ändli es Chind geht bi eus, weiss amigs ned rächt wasi druf söll säge. Bis jetzt wimmle mir die eifach ab und säge amigs jojo das geht's denn scho mol, aber irgendwie triffts mi eifach teilwyys denn mega. Dezue chunt dass mi mi Körper total verars*** momentan, jede Monet bechum ich mini Periode 1 Tag spöter, das heisst jedes mol hani s Gfühl ou schön s het glaub klappt und denn 1 Tag spöter leider nein. Au jetzt wieder, hät eigentli spötistens gester sölle mini Täg übercho, nüt gha, und hüt voilà rote Welle ahoi.

Ich ha nie welle verchrampft oder gstresst a das Thema ane aber irgendwie passierts eifach wenn me so gärn öpis hät, ich weiss ächt ned wie me das cha abstelle. Ich fühl mi irgendwie wie e Versager, s esch ganz es schrägs Gfühl. Mi Maa het gester gfunde weisch was, jetzt mache mirs eifach jede Tag .

Dandi ich hoffe mega dass es bi euch bald ischloht oder dir di FA ev. no e Tipp cha gä bi de Kontrolle im Dezämber.

24.09.14 11:35
novia_mayo 

Re: Bräute 2013

@eve: ich han grad din bitrag gläse und mir gahts im moment genau glich wie dir. chan dich also voll verstah...!
wenn ich dra dänke das ich bald chönnt schwanger sie macht mier das mega angscht, uf de andere siite wünsch ichs mier im moment seeeehr....
ich han endi juni d pille abgsetzt und sitt denn no gar kei periode. aso ich han überhaupt kei kontrolle und ich dänke solang sich das noni ipendlet hed klappts au ned mitem schwanger werde. mängisch dänki easy ich han no ziit, das chunnt denn scho. und denn dänki wider ich weiss ja ned wie lang das das gaht bis mis "system" wider richtig funktioniert...?! und wenn denn klappets ja au ned grad bim erschte versuech?

die frage und bemerkige usem umfeld kenni nur zu guet. grad hüt chunt en arbetskolleg und säit: bisch du eigentli noni schwanger?? du hesch doch jetz ghürate und bisch inere grösseri wohnig zoge!
so sache findi voll denäbed, au wenns die lüüt ned bös meined.

sorry das ich mich da jetzt eifach dri gmischt han...

24.09.14 12:44
dandi78 

Re: Bräute 2013

So Bemerkige könni au. Das esch ganz normal nachdem dass me ghürote het. Do müesst der eifach drüber stoh. Mir wimmle die Lüt au immer ab und säge jooo, mou luege. Goht die jo eigentlich gar nüt a. Das dörf euch nid witer stresse oder verunsichere. Das mache mängi Lüt eifach. Die dänke sech nüt derbi und meines au nid bös.

Eve, mir gohts mit mine Täg im Fau au chli so. Ha si die letschte paar Mönet au oft e Tag spöter übercho als normal und jedesmou hani mi insgeheim scho gfreut. Eg ha au oft s'Gfühl dasi Azeiche vonere Schwangerschaft ha. Das esch glaubs eifach, wöui mers so fescht wünsche. E weiss au nid wieni das cha abstöue. Eg säge mir eifach immer wieder, das alles ir Ornig esch und dass es be eus haut eifach chli länger goht als bi anderne. Vöu meh chani nid mache. Der Vorschlag vo dim Ma fendi übrigens no witzig, so vo wäge jede Tag... aber das wär jo mega der Stress

24.09.14 13:04
Lilly4 
Re: Bräute 2013

@novia_mayo:
das heisst gar nüd weg dinä Täg imfall ... ich han letscht Jahr im Sep. mini Pille abgsetzt und han au keis einzigs mal mini Täg gha, bin dänn aber im Nov. schwanger worde ... chan also alles möglich si ;) und han eher per Zuefall en Tescht gmacht, willi gli en Termin bi dä Fraueärztin gha hät weg dä Hormon-Tablette woni hät müesse näh und han eifach sicher welle si dasi wüki nöd schwanger bin bevor mer da mit so Zügs agfange hättet ! Hät sich dänn aber ja erübrigt :p falls du Problem mit dä Hormon häsch (nimms a wenn nöd en monatliche Zyklus häsch) hätti imfall e super gueti Adresse vonere Fraueärztin wo da druf spezialisiert isch ...

24.09.14 13:33
Eve777 

Re: Bräute 2013

Ach irgendwie beruhigts mi dass es andere au no so goht, aso natürli würdis euch andersch wünsche aber fühl mi so chli normaler .

Ich weiss scho dass es niemert vo dene Lüüt bös meint mit so Bemerkige, und lang hets mi au ächt voll chalt gloh, aber irgendwie beni dä Monet mega emotional, weiss au ned s nimmt mi eifach alles mega mit. Bi im Momänt eifach voll nöch am Wasser baut, letschthin hani e Serie gluegt und det esch eine gstorbe und ich ha voll abgflennt, das passiert mir sust eigentli fast nie nur wäge emene Film, s esch eifach chli asträngend momentan mit mir sälber. Ich weiss ich söts eifach easy nä und gar nüm drüber nochedänke und denn chunts denn vo ganz ellei, aber ebe s esch jo bi allem eso, wenn me nüm söt dra dänke macht me's erst rächt.

Haha jo aso ich glaube mi Maa hets ärnstgmeint mit dem Vorschlag wahrschindli chani denn eifach nach enere Wuche oder so nüm grad laufe haha .

Ou novia_mayo das esch jo mega doof wennd dini Täg nonie becho hesch bis jetzt, do wördi ächt au mol go abkläre wie's d Lilly gschriebe het.

 1 .. 1733 .. 3463 3464 3465 3466 3467 .. 3612 .. 3757
richtig   Zuletzt   irgendwie   Hochzit   vorallem   wirklich   eigentli   langsam   eigentlich   Problem   bearbeitet   einfach   schnell   Kollegin   natürli   gspannt   natürlich   himbeer   Zeremonie   schaffe