| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1733 .. 3464 3465 3466 3467 3468 .. 3613 .. 3757
24.09.14 13:34
novia_mayo 

Re: Bräute 2013

@Lilly: würklich?? ich han dänkt es klappet sowiso erscht wenn ich mini täg wider han...
das wär super lieb mit de adresse vo dere fraueärztin. chönntsch mier die ächt per PN schicke??

24.09.14 13:44
novia_mayo 

Re: Bräute 2013

@eve: ja ich kenn das. die bemerkige hend mier bis jetzt au nüt gmacht, aber in letschter ziit dänki immer was isch wenns bi eus vilicht gar ned klappt? das weiss mer ja ned?! das macht mi ami grad mega nachdänklich. und was ich mier au immer überlegge isch wie wiit ich würd gah wenns ufem "normale" wäg ned würd klappe?

de vorschlag vo dim maa isch natürlich au ned schlächt er hetti sicher freud

24.09.14 14:01
snet 
Re: Bräute 2013

Ich kenne leider haufenweise Situationen mit unangebrachten Kommentaren...

Mich hat letztens jemand an einer Party angesprochen "Schön, dass es bei euch geklappt hat - ihr hattet ja ganz schön Schwierigkeiten". Mir hat es fast einen Chlapf gegeben, schliesslich haben wir mit diesem Pärchen nicht ein einziges Mal über unsere Fehlgeburten gesprochen.

Ich bin sogar an der Coop Kasse von der Schwiegermutter meiner Schwägerin auf die FG's angesprochen worden und wurde wirklich stocksauer. Und eine andere Bekannte, die ebenfalls viele FG's hatte und bei der es dann geklappt hat, hat mich gefragt "und wie ist das so für dich, wenn du mich mit dickem Bauch neben dir sitzen siehst?"

Ihr seht, die Leute haben manchmal keinerlei Feingefühl oder besitzen Anstand. Ich bin bei solchen Sprüchen jeweils ziemlich an die Decke und seitdem fragt mich gottseidank auch niemand mehr. Ich finde nicht, dass man da höflich bleiben muss - schliesslich geht es absolut niemanden was an und ist höchst privat!

24.09.14 14:04
elea 

Re: Bräute 2013

liebi eve, mengisch änderet me sini istellig mega schnell. i paar mönet cha sech vell veränderet. wod vor paar mönet no panik becho hesch, wersch jetzt mega happy öpere positive test. aber das esch normal... wi gseit, me entwicklets ech au witer...

das wegem froge vode andere esch obermüehsam! fendi das rechtig frech zom teil wid lüt nach so öpis privatem froge chönet! i wörd eifach probiere schlagfertig druf zantowrte. zb seisch "wenn mer z nöchst mol sex hend, schribt der soscht es sms!" oder wenn mech das älteri fraue gfrogt hend hani amigs gseit "jö und du, hesch d wechseljohr scho?" de send d lüt amigs baff und merke de au dass das sehr sehr persönlich esch und me das eifach ned froget!!!!!!

und wine versager döfsch di ganz secher ned füehle!!!! es esch eifach wörkli es mega glöcksspeli! well au wenn bi beidne alles gsond und guet esch chas lang duure... und d Idee vo dim maa tönt emo guet! :) probier doch eifahc d ziit bes zom ischloh no bez z nötze zom chli Geld spare oder velecht hend ehr no es land wo ehr oooonbedengt no wend bereise! oder velecht bruche der denn eh e gröseri wohnig wenn ehr es chend bechömet und du chasch mol bez ome luege was es denn so gäbt!
und wege de täg.... tja vell mache chasch jo leider ned, aber das het natürli au sehr vell met stress ztue. und wenn du bez agspannt beshc und uf dini täg wartisch chas das au wie blockiere und drum jede monet bez usezögere...

24.09.14 14:10
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo genau die Gedanke chöme denn natürli au, weiss ned wie wyyt ich wörd welle go für es eignigs Chind, ev. wär Adoption für eus au e Option. Vorallem ich bi e absolute Chindermagnet. Sorry s tönt jetzt so ibildet meines ned eso, aber Chinder fahre eifach uf mi ab, das esch scho immer so gsi. Mir händ ganz viel befründeti Lüüt mit Kids und die chläbe immer a mir wenn mir öpis abmache, ich finde Chinder eifach de Hammer und unternehme total gärn Sache mit ehne. Do esch mir au scho paar mol dure Chopf, super das wär jo jetzt der Obergau, ich wo so gärn Chinder ha cha sälber keini ha.

Boa Snet mega fräch hei vorallem findi denn no a de Kasse so Züüg go aschniede, das wördi aso au ned verträge! Guet bi dere wo au scho viel Fehlgeburte gha het chas jo au sii dass sie's eigentli guet gmeint het so nachem Motto sie hofft es goht dir ned mega schlächt wenn du sie jetzt mit ehrem Buch gsehsch will sie weiss wie's esch wenn me so viel FG het? Aso ich wörd glaub ned öper vo mir us uf so öpis aspräche do hätti e viel z grossi Hemmschwelle.

24.09.14 14:12
dandi78 

Re: Bräute 2013

Snet, eg be richtig schockiert über die dämliche Froge bzw. Ussage wo du hesch müesse alose. Das esch jo ganz schlimm! Aso es git scho Lüt wo absolut dernäbe si. So öppis esch eifach nur unaständig und frech.
Unglaublich! Be grad mega ufbrocht!

24.09.14 14:15
Eve777 

Re: Bräute 2013

Haha Elea dä esch guet wägem öb sie d Wächseljohr scho übercho händ , leider froge mi komsicherwyys vorallem Männer (au no schräg hät dänkt eher d Fraue interessierts!).

Ich ha ebe au dänkt gha jo oke ich ha eigentli eh vorem schwanger wärde no welle öpe 5 Kilo abnä oder so, denn hani gfunde chum solang ichs ned bi chönti jo das in Agriff nä, aber das klappt irgendwie au ned. Dorom hani glaub das Versager Gfühl, cha ned schwanger wärde, cha ned abnä, im Gschäft eschs im Momänt chli chaotisch amigs und ha s Gfühl ich checke eifach nüt meh, s esch irgendwie grad a vilne Ort öpis. Ich versueche mi jetzt abzrege und mi abzlänke mit öpis wo mir richtig guet gfallt.

Zuletzt bearbeitet am 24.09.14 14:18

24.09.14 14:20
dandi78 

Re: Bräute 2013

Eve, es git mängisch so Phase im Läbe wos eim nid so guet lauft. E kenne das au. Mir duets de ame guet weni mi ablänke. Chasch jo velich wieder mou mitere Kollegin öppis abmache wo scho lang nümme gse hesch? Oder du chöntsch dir e Wellnesstag mit Massage gönne z.B. in Schinznach oder so. Eifach mou wieder abschalte und dir öppis schöns gönne. Shoppe hilft mir ame au no rächt guet

24.09.14 14:23
snet 
Re: Bräute 2013

@Sprüche: Ja, ich war auch sehr geschockt über solche Arten von Aussagen. Sogar meine Schwiegermutter tritt vor Fremden breit, dass ich während der Schwangerschaft noch Medikamente nehmen muss - einfach total unangebracht!

@eve: Hmm, ich glaube die wollte es mir unter die Nase reiben. Ich habe sie nämlich vor ca. 6 Monaten im Coop getroffen und dann haben wir über die anstehende HZ von einer gemeinsamen Kollegin gesprochen und dann kam gleich von ihr "aber du weisst schon, dass XY schwanger ist?!" - ich hatte absolut keine Ahnung was das mit dem Gesprochenen zu tun hatte.

Also ich finde es viel zu früh um sich jetzt schon über alternative Wege zum Wunschkind Gedanken zu machen. Ihr übt ja wirklich noch nicht lange! Ich meine es hat schlussendlich sogar bei mir geklappt und ich habe keine guten Voraussetzungen - Rheuma, Blutgerinnungsstörung und Chromosomendefekt. Und so etwas liegt bei euch ja gar nicht vor!

Was ich im vorherein anders gemacht hätte: Eine andere Wohnung besorgt

@me: Ich hatte übrigens heute noch Untersuch und der Kleine ist 1'400g schwer. Es läuft aber wahrscheinlich auf einen Kaiserschnitt raus, da er ungünstig liegt.

Und ich habe ein Telefon erhalten bezüglich einer Neubauwohnung in Luzern. Ist erst ab 1.4.15, aber ich schau es mir mal an...

24.09.14 14:23
elea 

Re: Bräute 2013

hihi wenns Männer send chasch si jo froge "und bider? stoht no alles wis mues?" :P

eve, i glaube fest dra dass es mängisch tüüf em lebe muess ge dass me d höch au rechtig z schätze weiss. so eschs emo i mim lebe Emmer gsi! und musch es probiere bezeli so zgseh. du hesch jetzt grad e ziit wodi schlecht füehlsch und du s gfüehl hesch es glingt der nüt. aber d ziit wird cho, wo alli Problem sech werde löse. und du wersch das denn dopplet chöne gnüsse und au wertschätze! mer helft de gedanke Emmer!
und wegem abneh döfsch di ned stresse! mengisch geht's ziite wo eim das ergendwie schwer fallt. speziell wenn me soscht no bez sorge he!

 1 .. 1733 .. 3464 3465 3466 3467 3468 .. 3613 .. 3757
bearbeitet   einfach   wirklich   Problem   Kollegin   Zuletzt   gspannt   eigentlich   vorallem   natürlich   Hochzit   schnell   natürli   Zeremonie   irgendwie   richtig   schaffe   eigentli   langsam   himbeer